Ensinnäkin mä tiiän että tätä on luultavasti turha pelätä mutta silti....
Äiti on pettäny iskää. Oon tienny sen jo vähän aikaa,. Äiti on töissä toisessa kaupungissa ja sen se "poikaystävä" asuu siä. Iskä sai sen ( että äiti pettää isää) niin pari päivää sitte tietää, millon äiti tais olla just lähteny sen työkavereiden kanssa ( tai ainakin sano et työkavereitten) Iso-Britanniaa johonki työmatkalle 6 päiväks. Iskä on täällä iha surullinen ja muutenki ku nyt se sen pettämisen sai tietää nii pelkään että sille tapahtuu jottain. Mutta se ei kumminskaa sitte oo se mitä pelkään. Äiti on mulle tosi rakas ja pelkään sitä, että se ei tuu enää kotii. Voisko se jättää mut ja mun siskon tänne iskän kanssa ja muuttaa sen sen " poikaystävän" luo? Oikeesti mä pelkään sitä! Tiiän että se on ehkä vähän tyhmää, mutta silti....
Mitä tehdä?
Girl131
1
<50
Vastaukset
- Keissa
Ensinnäkin tosi ikävää, että perheessäsi on sattuntu noin. Luonnolliseti kaikenlaisia ajatuksia tulee mieleen ja pelko että jätetään. Kyllä äiti sieltä kotiin tulee ja ei hän sinua jätä. Ja jos nyt vanhempanne ei pääse sopuun niin sinulla on oikeus tavata ja pitää yhteyttä molempiin vanhempiin.
Isä on nyt murheellinen. Varmaan olisi kiva, jos saisit sanottua iskälle, että hän on sinulle oikein rakas isä ja jotain,, mistä haän saa lohtua. Muutenkin on hyvä nyt jutella. Saattaa isä olla nyt väsynyt ja ärtynytkin ja ei jaksa jutella.
Voimia teille sinne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261