Olen transvestiitti ja viime aikoina olen kiinnostunut naisellistamaan kroppaani myös pysyvämmin. Onko kenelläkään kokemusta luotaistuotteista, joilla ihoon esim saisi muutosta?
Naishormoneja luotaistuotteista?
2
161
Vastaukset
- Shewoman
Googleta vaikka luonnonestrogeenit. Sitä on ainakin soijassa ja puna-apilassa. Minä käytän Pro Balancea kun siinä on luonnonestrogeeniä ja progesteronia mutta käytän sitä siksi kun ikäni puolesta nämä ovat jo vähän vähentyneet elimistössäni.
En usko että ne naisellistavat kroppaasi mutta ei kai se lisäestrogeeni haittaakaan ja saattaahan se ihoakin heleyttää. Toinen on Menolistica jossa näitä aineita.
Tai sitten käytä vain pelkkää soijaa mutta katso että se on sellaisessa muodossa ettei sitä tarvitse kypsentää, saa ihan päivittäistavarakaupoista. Kokeile!- Sheboy
Kiitos vinkeistä. Googlaamalla löytyi tosiaan monta kiinnostavaa sivustoa. Tuo soija ei oikein avautunut... Missä muodossa sitä oikein saa ja pitää syödä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711248
- 545348
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452600- 372276
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441705Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta361364Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371299Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61146Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut251039