Hei,
Osaako joku kertoa tarkalleen kuinka saadaan nuoli.com sähköpostitili toimimaan iPhone5:ssa.
Ihan alusta asti mitä mihinkin kohtaan tulee, kohta menee hermo...
IPhone5 ja nuoli.com sähköpostiasetukset
3
425
Vastaukset
- kjsdsdklöaskaskkasl
https://www.int2000.net/faq/?c=48 int2000 palvelussahan tuo nuoli toimii...
Tuossa ohjeita eikun lukemaan/kysymään... - kjusetettu
Jos haluaa että sähköpostit toimii eikä vain yhtäkkiä katoa ja lakkaa toimimasta, niin vaihtakaa välittömästi pois INT2000:sta! Kokemusta on...
- ToukokuunKukkanen
Kannattaa myös seurata niitä tiedotteita, joita INT2000 lähettelee. Minulle tuli joskus viestiä, että webhotellini siirretään uudelle palvelimelle ja sen seurauksena täytyy muuttaa saapuvan postin palvelin toiseksi. Siinä tiedotteessa selkeästi sanottiin vanhan ja uuden palvelimen toimivan 1 kk (vai oliko peräti 2 kk) rinnakkain, minkä jälkeen vanha palvelin poistetaan käytöstä ja sen jälkeen sillä olleita viestejä ei enää saa takaisin. Uuden palvelimen asetukset sai ottaa heti käyttöön. Asiasta tuli vielä muistutusviestit muistaakseni 1 vko ja 1 vrk ennen H-hetkeä.
Kyllä INT:n tekniikka ja asiakaspalvelu ovat sieltä parhaimmasta päästä, mihin minä olen vuosien varrella törmännyt - kun siis verrataan nettioperaattoreita yms. firmoja, jotka oletusarvoisesti ovat äkäisten erakkonörttien ylläpitämiä. Sen sijaan laskutus ja hinnoittelu heillä vaihtelee käsittämättömällä tavalla. Ensin vuosimaksu oli noin 50 eur, sitten jossain vaiheessa yllättäen noin 120 eur, myöhemmin about 35 eur - sisältäen koko ajan samat ominaisuudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597