Onko sattunut kohdalle onnettomuuksia maanrakennus
hommissa? Tai tiedättekö onnettomuuksista?
Meinaan tuntuu turvallisuusvaatimukset tiukkenevan kokoajan.
Onnettomuus MAANRAKENNUSHOMMISSA
4
849
Vastaukset
- AJ-kuvasto
YouTubessa on ainakin joku onnettomuus video savonlinnasta.
- lapiomies jo 11 vuotta
Mulla sortu penkka päälle helmikuussa 2013
( 3m x 2.5m x 0.5m savi seinä. onneksi kaivannon leveys oli 1.5m) jalka ollut poikki siitä lähtien ( luutumaton murtuma).
Syynä oli viistämätön penkka. - Maalaisjärkeä
Kaivanto onnettomuuksia suurin osa. Seinämät sortuu tai kivi pyörähtää jaloille. Muutamalla mustelmalla meillä selvitty mutta turvallisuuteen panostetaan ettei näitäkään sattuisi.
Toinen on koneeseen kiivetessä/poistuessa tapahtuvat liukastumiset tai kompastumiset. Niitä tuntuu sattuneen vähän yhdelle jos toisellekin.
Kannattaisikin viranomaisten säätää sellainen maalaisjärki-korttikoulutus jota ilman ei pääse työmaalle. Se saattaisi ehkäistä onnettomuuksia. - AJ-katti
HAHA... AJ-KUVASTO..... ei kai toi AJ vihjaa nimikirjaimiin? HAHAHA
Kerropas nyt, mitä tuo AJ tarkoittaa, olen utelias.
Video on kyllä hyvä, ja vaikka toisin urakoitsijan kaverit väittää,oon nähny
syyttämättäjättämispäätöksenkin... toisekseen jos tuo Savonlinnan video
olisi valheellinen tai asiaton, olisi se viranomaisten toimesta poistettu, mut
ei ei ei...video on täyttä totta ja todellakin asiallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632