Huoltokutsu, takaisinkutsu ja urea haisee siitä on nykypäivän Toyotan testipäivän tehty, löysästä alustasta, vanhoillisista moottoreista, kalliista hinnasta, floppailusta.
Tärkeä tiedote tojotakuskeista vioista
22
171
Vastaukset
- Kiala Viulu
Älä pehmeä-petteri vaivaudu avautumaan heti aamusta, sillä kaltaisesi puskahiiren vikinöitä ei kukaan ota todesta ja ei myöskään ole vaikutusta Toyotan kestävyyteen/myyntimääriin.
Kaiken voi todeta lukemalla linkit, jo apukoululainen osaat?
www.automerkit.fi/uutiset/automerkit/artikkelit/meneekoe-taellae-merkillae-jo-liian-hyvin.html
www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/toyota nousi taas autokaupan ykkoseksi/201301349149
www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/toyota voitti vaikeudet - luvassa vahva vuosi/201302355115
www.automerkit.fi/uutiset/automerkit/artikkelit/taemae-automerkki-on-saksan-tuev-laaturaportin-2013-ehdoton-ykkoenen.html
Liikenteen
turvallisuusvirasto Trafin kokoamista viime vuoden 2012
tilastoiduissa määräaikaiskatsastuksissa Toyota(t) selvisi pienimmällä vikamäårällä selvästi. Siinä ovat mukana kaikki Suomessa
suoritetut
määräaikaiskatsastus tapahtumat, joten täysin selvä näyttö Toyotan paremmuudesta on selviö, kiistatta!
Kymmenen kärkeen ylsi 4:ä Toyotaa ja näistä ainoastaan Toyota Corolla
ylsi alle kymmenen
prosentin hylkäystasoon.
www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/fiat marea oli katsastuksen murheenkryyni/201302366631 - Turo on Helkama
Floppi tuli ja testihäviö länsiautoille.
- päivystys vauhdissa
Petterin kolmipyöräinen Helkama-Jopo näköjään aamusta heti kovassa iskussa ja uusia typerän mitäänsanomattomia avauksia syntyy kuin sieniä sateella koko valoisan päivän etusivullisen verran
- Turo on Helkama
Mitäs häiriköitte muiden merkkien palstoilla, täytyy siirtyä tänne suoltamaan vastaavaa tekstiä ja kun aihettakin on. Toyotassa selviä puutteita nykypäivänä, alas se on mennyt ei uskoisi.
- 24 h yleishäirikkö
Turo on Helkama kirjoitti:
Mitäs häiriköitte muiden merkkien palstoilla, täytyy siirtyä tänne suoltamaan vastaavaa tekstiä ja kun aihettakin on. Toyotassa selviä puutteita nykypäivänä, alas se on mennyt ei uskoisi.
Petteri-pönttölähän siellä muilla palstoilla myös häiriköi ja tulee tänne syyttelemään omia kirjoituksiaan muka muiden tekemänä
- Kyselijä????????????
"Tärkeä tiedote tojotakuskeista
vioista" Mitäköhän tuokin on suomennettuna ? Kertoo kyllä kaiken
tuonkin automyyjän osaamisesta. - "Tärkeä tiedote"
"Tärkeä tiedote"
- ...
...
- "Tärkeä tiedote"
"Tärkeä tiedote"
- ...
...
- "Tärkeä tiedote"
"Tärkeä tiedote"
- "Tärkeä tiedote"
"Tärkeä tiedote" kirjoitti:
"Tärkeä tiedote"
"Tärkeä tiedote"
- The Köle
Opettelisit edes otsikon kirjoittamaan ymmärettävällä kielellä.....
- Mersumiäsch
Tiedote on suoraan pääkallopaikalta eli turkin tehtaalta. Sallittakoon pieni kieliopillinen virhe, vähän kuten kokoonpanossakin. Sen niin väliä.
- dr.pili
Saattaa olla aloittajalla kyse ylenmääräisen alkoholinkäytön aiheuttamista haitallisista sivuvaikutuksista ajattelukykyyn, synnynnäisestä tylsämielisyydestä, tai sitten mielisairauden ensioireista.
- paatunut petteri
Olen pöpilän poika
- Toitsu Petteri
paatunut petteri kirjoitti:
Olen pöpilän poika
Olen pöpi
- Tttttttttttttttt
Kun Turo pääsee yläasteelle, hän ehkä oppii kirjoittamaan suomea ymmärrettävästi. Nyt on vähän hakusessa.
- Ahmed Özi
Mersumiäsch kirjoitti:
^ Sinä katsoa mersumies tärkeä tiedoitus valmistusmaasa
- nippon denso
Tärkeä tiedoitus!!!!!
- mahorkka haisee
Olet väärässä, Skoda on helkama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933631Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292383Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422039Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34891- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61785Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5765- 40697
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87686