Olin parikymppinen nuori mies ja seurustelin erään tytön kanssa jonka perheessä käytettiin alkoholia aika runsaasti. Eräs lauantai ilta olimme tyttöystäväni kotona viettämässä kosteaa iltaa hänen vanhempiensa kanssa. Tyttöystäväni isä vei minut saunaan ja hänellä oli lauteilla mukanaan kossupullo, jota höpiskelimme löylyttelyn ohessa. Pian isukki alkoi näyttää sammumisen merkkejä joten toimitin hänen suihkuun, josta hän poistui nukkumaan. Siinä vaiheessa myös tyttöystäväni oli jo nukkumassa. Menin takaisin löylyihin ja hetken kuluttua kuulin saunanovien käyvän. Pian lauteille kiipesi viereeni tyttöystäväni 50-vuotis uhkeamuotoinen äiti. Löylyttelimme siinä ja juttelimme niitä näitä. En voinut pitää silmiäni irti tyttöystäväni äidin suurista rinnoista, joten pian huomasinkin kauhukseni, että kaluni alkoi ottamaan eteen erittäin voimakkaasti. Piilottelin seisokkiani parhaan kykyni mukaan.
Pian tyttöystäväni äiti siirtyi suihkun puolelle ja pyysi minua pesemään selkänsä. Menin kalu kovassa seiskokissa hänen taakseen ja aloin hangata saippuaisilla käsilläni hänen selkäänsä. Tyttöystäväni äiti pyysi että pesen samalla joka ikisen paikan häneltä. Kaluni sykki ja vedin persettäni taaksepäin ettei se koskettaisi hänen takamustaan. Käteni siirtyi "anoppini" etupuolelle ja pian pesinkin hänen rintojaan. Tunsin nännien kovettuvan ja "anoppi" työnsi takamustaan etumustani vasten. Kova kaluni sykki nyt hänen muhkeiden pakaroidensa välissä. Hieroin tissejä ja "anoppi" alkoi nytkytellä takamustaan niin että kova kaluni hierautui hänen pakaroidensa välissä. Pian liikuttelin jo itsekin samassa tahdissa lantiotani. Nyt kyrpäni jo "nai" uskaliaasti hänen pakaroidensa väliä. Käteni hakeutuivat alemmas ja pian pesin jo hänen jalkoväliään niin että käteni hipaisi aina liikkeen mukana kostealta tuntuvaa pillua. Anoppini huokaili ja nytkytti persettään kaluuni. Pian kyrpäni laukesi ja spermat valuivat pitkin "anopin" peppuvakoa. Lopetin pesemisen ja anoppi poistui posket punaisina saunasta.
Jäin yksin suihkuun ja mietin kuumeisesti että mitähän tästä nyt seuraa. No, ei seurannut mitään. jatkossa käyttäydyimme kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Tyttöystävän äidin kanssa saunassa
MOu 45v
2
26615
Vastaukset
- Jo 58veeToivottavasti kirnupiimää meni vähän oikeaankin rakoon - Hyvähyvänyt?Jep :D 

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161713
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161556
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321