Lehdessä uutisoidaan tarkasti Kotiseutuplus-lehden ongelmista.
Taitaa kainarin väelle olla tiukka paikka, kun Kotiseutuplus-lehti on laadukkaampi kuin heidän oma julkaisunsa.
Kainari kaunailee
8
312
Vastaukset
- salaisuus paljastui
Herra juma! Aloittaja onkin...K
- huuhaata täysin
kotiseutu lehti loppuu... ONNEKSI
- Kilpailu pois,niinkö
No onpas kommentti!
Kerropa, mitä haittaasinulle on lehdestä, jonka tulon voit halutessasi estää laittamalla postiluukkuun kieltokyltin. Siis perustele?
Minä otan lehden jatkossakin mieluusi vastaan, siinä on asiaa vaihtelevasti ja ilmoitukset ovat minulle tärkeitä, kun ei tule tuota maksullista lehteä.
Kommenttisi vaan kertoo kuinka pohjattoman ilkeätä - ja aivotonta - porukkaa täällä kirjoittelee.
- jokken joll
Pennanen junkkaa pejäjeikää!
- mopokauppa
j-pennanen kysyi äidiltään: -Äiti, mitä tapahtuu mopoille , kun ne tulevat vanhoiksi ja menevät rikki? -Silloin mopokaupan setä myy ne meidän isille, huokaisi äiti.
- hyvä plus
Juuri näin. Kotiseutuplussa on paljon parempi kuin Koti-Kajaani.
Hyvä yritys on lehdeltä myös julkaista omaa tv-ohjelmaa.
Toivottavasti snekin saavat jatkossa paremmin toimimaan. - polliisi
j-pennanen sinun mopossa pitäisi olla valot! Poliisi nuhteli. Joo, joo mutta kun lamppu ei pala. Sitten sinun on noustava mopon päältä pois, sanoi poliisi. Olen minä sitäkin yrittänyt,sanoi j-pennanen mutta lamppu ei sittenkään pala.
- Junkkaji olet
Pennasella asia on sama, ei ole varaa tilata kumpaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618280- 1334664
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.354066- 213358
- 232912
- 292817
- 552693
- 252300
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4032214- 322159