Pieni pinkki Asus teki lakon ja sanoo että Windows ei käynnistynyt, koska seuraava tiedosto puuttuu tai on vioittunut: \windows\system32\config\system.
Windows XP on p.p. Asuksen mukana tulleella cd:llä, mutta p.p. Asuksessa ei ole cd-asemaa. Onko ehdotuksia mitä tehdään? Pärjään kyllä tällä Acerilla mutta p.p. Asus on nettikoneena ja muistivihkona melkein parempikin - valkoinen näppäimistö on mustaa mukavampi!
Älkää ehdotelko Linuxia tai Ubuntua tai muuta sellaista. Haluan Windowsin koska olen tottunut siihen.
Asennus cd:ltä ilman cd-asemaa
15
2246
Vastaukset
- Kalakkuna
Asenna windows8 levykuva.
- Pieni ja pinkki
Mistä ja miten? En tiedä saako koneen edes käyntiin cd:llä tai muistitikulla.
- Kalakkuna
Pieni ja pinkki kirjoitti:
Mistä ja miten? En tiedä saako koneen edes käyntiin cd:llä tai muistitikulla.
Hommaa ulkoinen dvd asema tai kokeile usb tikulta asennusta, eli levykuva vaan tikulle.
http://www.microsoftstore.com/store/msstore/html/pbPage.Help_Win7_usbdvd_dwnTool
Jos sinulla ei ole toista konetta jossa on CD asema niin joudut ostamaan ulkoisen aseman jos haluat uudelleen asentaa Windows XP version koneeseen.
- Pieni ja pinkki
Aivan, mutta ongelmanahan on juuri se ettei ole aavistustakaan saako konetta USBiin liitetyllä laitteella käyntiin.
Täytynee esiä netistä joku koneklinikka ja kysellä hintoja. - Mikä malli ?
Pieni ja pinkki kirjoitti:
Aivan, mutta ongelmanahan on juuri se ettei ole aavistustakaan saako konetta USBiin liitetyllä laitteella käyntiin.
Täytynee esiä netistä joku koneklinikka ja kysellä hintoja.Saa käynnistymään USB-tikulta. Ohjeetkin löytyvät ohjekirjasta jos se on vielä tallessa. Myös ohje kuinka sen Windowsin asennuslevyn saa siirrettyä sinne tikulle (levyllä on ohjelma sitä varten). Tikku pitää siis tehdä sellaisella koneella jossa on CD-asema.
Joissain malleissa USB:lta käynnistys onnistuu vain tietyistä USB-porteista, esim. EeePC 900 mallissa se tikku pitää olla jommassakummassa oikean reunan USB-portissa, vasemman reunan USB-portista ei käynnisty.
Katso pohjasta se tarkka malli niin saat varmaan tarkemmat ohjeet.
- kiva otsikko..
asennus cd:ltä, ilman cd-asemaa, ei ole mahdollista. simppelein ehdotus; hommaa ulkoinen cd-asema. kyllä se toimii.
- Halvempi tapa
Onnistuu kun sen asennuspaketin siirtää USB-tikulle, noissa minikoneissa mukana tulleella CD:llä on ohjelma sen tikun tekoa varten (pitää tietysti tehdä sellaisella koneella jossa on CD-asema). Ja ohjekirjassa on ohjeet kuinka se tapahtuu. Tarvittava tikku ei montaa euroa maksa, ulkoinen CD-asema maksaa moninkertaisesti.
- kiva otsikko.
Halvempi tapa kirjoitti:
Onnistuu kun sen asennuspaketin siirtää USB-tikulle, noissa minikoneissa mukana tulleella CD:llä on ohjelma sen tikun tekoa varten (pitää tietysti tehdä sellaisella koneella jossa on CD-asema). Ja ohjekirjassa on ohjeet kuinka se tapahtuu. Tarvittava tikku ei montaa euroa maksa, ulkoinen CD-asema maksaa moninkertaisesti.
aivan eli ohjelman asentaminen cd:ltä ei onnistu ilman cd-asemaa. sitähän kysyjä kysyi. tikkukikkailu on vaihtoehto, mutta ulkoinen cd/dvd-asema on hyödyllinen hankinta, jos sen käyttö ei jää yhteen kertaan.
Yksi keino olisi kysyä esim tältä sivulta Online asiakaspalvelusta: http://www.kannettavatietokone.fi/
- Pieni ulkoinen buffa
.
Pieni ulkoinen usb-buffalo cd- tai oikeastaan dvd-asema on hoitanut homman
. - pieni ja pinkki
Skaffataan ulkoinen dvd-asema, sille on muutakin käyttöä. Palataan asiaan ellei sillä mitenkään onnistu.
- pieni ja pinkki
Siksi toisekseen tuo on hauska kone raavaan miehen käytössä. Kavereiden hymy ei hyydy vaan levenee kun sanon että sen hankintaan oli kaksi hyvää syytä - valkoinen näppis ja 250 euron hinta. Sellainen saa olla vaikka pinkki.
pieni ja pinkki kirjoitti:
Siksi toisekseen tuo on hauska kone raavaan miehen käytössä. Kavereiden hymy ei hyydy vaan levenee kun sanon että sen hankintaan oli kaksi hyvää syytä - valkoinen näppis ja 250 euron hinta. Sellainen saa olla vaikka pinkki.
Onko pieni ja pinkki Disneyn prinsessa-aiheinen? Minulla on tassuissani sellainen - onko luvallista käyttää sanaa söpö?
- Hello Kitty:.!1#%?+
naapurin.kissa kirjoitti:
Onko pieni ja pinkki Disneyn prinsessa-aiheinen? Minulla on tassuissani sellainen - onko luvallista käyttää sanaa söpö?
.
Saako siihen "Hello Kitty" ulkoasun
Har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782