Kauanko häätöä voi pitkittää?

asutaan asutaan

Asukas on saanut joko häädön tai vuokrasopimus purettu toistuvasti häiritsevän elämän vuoksi.

Kauanko hän vielä voi pitkittää muualle muuttoa? Juopporemmin möly on jatkuvaa, ei hän nyt enää mistään välitä, ei mitään menetettävää. Voisiko joku vastata asiallisesti.

22

2339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32+5

      Vuokrasopimuksen purku astuu voimaan het, mutta jos asukas ei vapaaehtoisesti lähde niin vuokranantajan pitää hakea häätö käräjäokeudesta, tuo vie kuukauden -pari. Sitten häätöpäätös pitää viedä voudille, joka yleensä antaa pari viikkoa aikaa lähteä itse ennenkuin kantaa kamat pihalle.

      • asutaan, asutaan

        Kiitos tiedosta. Häätöä ollaan nyt hakemassa oikeusteitse, saamani tiedon mukaan asia on siinä vaiheessa.


      • Eeva Korjan tapaus

        Häätöä voi pyytää kiirehtimään jolloin se ohittaa kiireettömämmät asiat. Toimi ainakin minun asiassani.


      • Anonyymi
        Eeva Korjan tapaus kirjoitti:

        Häätöä voi pyytää kiirehtimään jolloin se ohittaa kiireettömämmät asiat. Toimi ainakin minun asiassani.

        Oletko ajatellut, että voit saada syytteen niskoillesi kun kirjoitat jpnkun nimellä näitä typeriä aivoituksiasi. Et edes, ilmeisesti, puhu totta ja käytät jonkun nimeä avoimesti nimimerkkiisi viitaten. Vaikka kirjoituksista aikaa, tämä voi osaltasi päättyä huonosti. Olisiko kannattanut selvinpäin ja päiväsaikaan miettiä asioita? Voithan tietysti poistaa ko. viestittelyketjusi, anteeksipyynnön kera. Ehkä tämä ko.henkilö sitten luopuu kanteen tekemisestä. Onnea matkaan!


    • mee hoitoon jo

      Taidat olla jotenkin vajaa tai häiriintynyt pahoin,kun jaksat tätä saamaa valitusta.

      • Anonyymi

        Hän ON vajaa, eikä niin vähän. Harmi, mutta Peltolassa asiat varmaan järjestyy jos nyt sinne otetaan. Pakkohoitokin mahdollinen.


    • vain tiedoksi

      Se mulkero metelöitsijä on nyt häädetty.

      Sori nyt sinulle, vastaaja, mutta en aio hakeutua hoitoon.

      Kun perusteita on, ei tarvitse mitään nimilistoja keräillä ovelta ovelle, vaan riittää että yksikin asiallinen ihminen ilmoittaa. Tietysti asia kestää ja sinä aikana meteli voi jatkua.

      • Theo2013

        Sitten se häätö vasta kestää jos vuokralainen elää kuten pitää,vuokrat ja muut maksut aina ajallaan ja siisti elämäntavat. Ensin 3kk,joka ylittyy niin että vuokralainen asunut vuoden,on irtisanomis aika 6kk,johon vuokralainen saa helposti vielä 6kk lisää käräjäoikeudelta jos vaikeuksia uuden asunnon saannissa, ja en halua pilata päiväänne mutta lisääkin hän voi saada mutta se riippuu aina eri tapauksista. Yleensä vammaiset ja liikunta rajoitteiset saavat hyvin asuntoja,mutta heilläkin on kuningas alkoholi ja huumeet karu este,,miksikö sanon ,voihan olla että olen ollut lähellä näitä tapauksia.?


      • Anonyymi

        Ei siinä varmasti noin ole käynyt. Olet todella tyhmä!


      • Anonyymi

        Sinä se yhden sortin mulkero olet. Miksi sinun täällä pitää iltayöstä mekkaloida hyvin yksinlertaisesta asiasta. Itse teet siitä monimutkaisen, etkä edes ole vuokranantaja!! Tarkista oikeat tiedot, tai saat syytteen herjauksesta. Kyllä täältä sinun tiedot löytyvät, vähän vaan " nörtteilee" ja siinä se.


    • uteliaaasss

      Onko rauha maassa,minkälainen oli oikeus prosessi?

      • Eeva Korjan tapaus

        Ei tarvinnut kuin täyttää kaavake. Ja maksaa kulut itse, koska häädettävä oli käräjäoikeuden mukaan varaton vaikka tupakkaan ja viinaan rahaa löytyikin.


      • Anonyymi
        Eeva Korjan tapaus kirjoitti:

        Ei tarvinnut kuin täyttää kaavake. Ja maksaa kulut itse, koska häädettävä oli käräjäoikeuden mukaan varaton vaikka tupakkaan ja viinaan rahaa löytyikin.

        Täyttä puppua! Ei asiat oikeasti noin toimi.


    • oikeus prosessi

      oikeus prosessi

    • R.Hood

      muuttais ite pois jos jonkun elämä häiritsee kun on itse niin täydellinen niin varmaa 1000 kertaa helpompaakin saada kämppä kun jollakin "luottotiedottomalla-narkkari-juopporetkulla" ja siihen päälle tälle sankarille viel häätö merkintä. Ja sit nää samat tiukkapipot itkee ku asunnottomat ja muu yhteiskunnan kerma niitä "ällöttää" kaduilla ja ryöstää ja raiskaa kun ei muuten mitään mistään saa.

      • itku silmässä

        Taidat olla häädetty oman tökerön käytöksesi takia, sen tästä voi rivien välistä lukea......yyyhhhhhyyyyyyyyyyyyy


      • päähän potkittu
        itku silmässä kirjoitti:

        Taidat olla häädetty oman tökerön käytöksesi takia, sen tästä voi rivien välistä lukea......yyyhhhhhyyyyyyyyyyyyy

        Ja luottotiedotkin on menneet, kun on muutaman kerran "unohtunut" vuokranmaksu.

        Mutta kumpikaan ei ole omaa syytä... ;-D


    • fiksu vuokralainen

      Vuokralainen on aina kaikkien mummojen silmätikkuna. Niin fiksusti ei pysty olla kukaan ettei vähintäänkin selän takana nupista häiriköinnistä ja taloyhtiön kokouksissa olet aina varmasti puheen aiheena.

      • EX vuokraisäntä

        Ei pidä paikkaansa. Kunnollinen vuokralainen on kunnollinen kaikin mittapuin. Olen tuntenut monta kunnollista ja pari kunnotonta.


    • Anonyymi

      Et siis edes tiedä onko saanut häädön tai vuokrasopimus peruttu?? Nyt lsitat kyllä omia juttuja joukkoon. Luulenpa, että sinulla omakohtaisesti ongelmia asumisen kanssa ja muutenkin... Laitappa nyt se korkki kiinni ja mene ihan kiltisti nukkumaan.

    • Anonyymi

      Tiedät nämä asiat kysymättäkin, omasta elämästä. Olet 'oppinut' nämä ihan kantapään kautta. Etkö osaa tietoa etsiä, kuin näiltä juorupalstoilta? Olet aika pimeä.

    • Anonyymi

      Huom!! Tässä kirjoitteluaiheessa ei ole kysymys Eeva Korjasta, vaan Eva Korjasta. Mielestäni kirjoittajan tulisi korjata tämä asia, jota kyllä epäilen tapahtuvaksi, ottaen huomioon hänen kielenkäyttönsä ja kommenttien laadun.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe