En löytänyt palstaa Facebook-ongelmille, joten päätin kirjoittaa tänne. Täältä on ennenkin löytynyt apu ongelmiin. Perustin profiilini tammikuussa 2013 ja minulla on vain kolme kaveria.
Etusivulla, Uutisissa ei näy kaikki tarinat. Kun scrollaan sivua alaspäin niin pari kertaa tulee ”Lisää tarinoita” ja tarinoita todellakin latautuu lisää. Mutta sitten loppuu. Nyttenkin näkyy ainoastaan neljä päivää vanhat, ei sen vanhempia. Aina kun tulee uusia juttuja niin vanhemmat tippuvat pois. Olen yrittänyt käydä asetuksia läpi, mutta en ole löytänyt mitään mikä rajaisi näytettävien tarinoiden määrää. Kavereiden kohdalla on: Näytä uutisissa ja asetuksissa kohta: Kaikki päivitykset ja alla olevalla listalla (millaisia päivityksiä) on kruksit kaikissa kohdissa. Googlettamallakaan en löytänyt apua tuohon ongelmaan, ihan kuin ei muilla olisi tuota vaivaa. Profiilini ja muut asetukset ovat lähes oletusten mukaiset. Olen ihan pihalla, auttakaa facebook-tietäjät.
Vanhemmat tarinat katoavat
Facebookin kätköihin
1
62
Vastaukset
- VEISPUUKKI+YÖTUUPI
Ehkäpä nuo sinun 3 kaveria ovat laittaneet sinut ns. ''rajoitetut'' listalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770