En pääse sähköpostiin!

Rouva B

Hei olen tässä jo pari päivää yrittänyt kirjautua sänköpostiini ja ei vaan onnistu. missä mahtaa olla vika? Olis ihan kiva saada posti auki.

15

294

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei vaan toimi

      Et ole yksin ongelmasi kanssa, lue vaikka vanhoja viestiketjuja.

      Parhaat pääsyedellytykset Chromella ja Firefoxilla, heikot IE:llä ja Operalla ei ollenkaan.

      • Rouva B

        MItähän vanhoja pitäisi lukea, on sinustakin nimimerkittömästä paskakasasta PALJON apua, olet yhtä samaton kuin ylläpidon katulutkat.


    • Ratkaisija1

      Hei vastaus löytyy sähköpostin käyttöohjeista: Suomi24 sähköposti ei lue
      toistaiseksi Internet Explorer 10-selainta. Minä sain luettua Mozilla Firefox
      selaimella.

    • Moikka,

      Millä selaimella yrität kirjautua sähköpostiin? Sähköposti ei tue kaikkia selaimia.

      Terveisin,
      Rasmus
      Suomi24 Ylläpito

      • Rouva B

        Olipas taas hölmö vastaus!


    • Juuri näin. IE:llä en ole päässyt sähköpostiini sen jälkeen kun päivitin koneelle Internet Explorein 10 (uusimman) version.
      Cromella ja ilmeisesti myös Firefoxilla se onnistuu. Mukava kuulla ettei vika ole täällä käyttäjästä tai koneesta aiheutuvaa. Ikävää ettei Suomi24 palvelu ole reagoinut tähän esim. lähettämällä voimassa oleviin e-mail osoitteisiin viestin ongelmasta ja valistuneen arvauksen korjautuuko se joskus vai ei koskaan.

    • Moi
      Ei muuten ole päässyt tänään Firefox'illa sisään!!
      (korjaus, pääsin useiden yritysten jälkeen kerran toiseen osoitteeseeni, toiseen en ole pässyt koko päivänä!!)
      Koneen vianmäärityksen mukaan resurssi=suomi24/posti ei vastaa.

      Olis kiva tääkllä Intiassa lukasta mitä kaverit on kirjotellu...

    • Cromella pääsee, vaikkakin vähän hitaasti. IE9:llä pääsee kyllä, mutta ei IE10:llä.

    • Edellenkään ei pääse Firefox'illa sisään (eilen nikillä fsxtc).
      Yrittää mutta yhdistäminen ei onnistu.

      Löytyskö jotaki jelppiä, olis kiva nähä viestit..??

    • Laitanpa vielä lisäyksenä, että treffit ja yhteisö sivuille pääsen kyllä, siis Firefox 'illa.
      IE7 pääsi s-postiin, mutta silä taas ei pääse yllämainittuihin. Tarjoaa päivitystä uudempaan versioon, IE10, jolla taas ei pääse postiin....

      Että tämmösiä, löytyskö selkeetä ratkasua / jelppiä.
      Ku ei oo meinaan näkyny mitään ratkasua, tällä palstalla..

    • mummovaanopettelee

      Niin oli minunkin mutta minulle neuvottiin että otappa Internet Explorer ohjelma niin pääset s-postillesi.Ja niin kävi hyvin aukee .Aikaisempi oli Firelox.Voihan se olla jos viellä sitäkin käytän se oli nopeampi mutta ei minulla ole kiire.

    • Nyt kyl alkaa nyppiä..jo neljä päivää yrittänyt päästä sähköpostiin tärkeän viestin takia,mut ei ku ei toimi firevox eikä explorer,ennen pelittänyt kyl hyvin paitti kerran oli jotain häikkää mut meni päiväs ohi.Oon seurannu tätä viestisarjaa ett onko yleisempi ongelma vaiko vain mulla,onhan tää jotain jolla sama ongelma,mut ku ei valitettavasti apua pulmaan ....Tsemppiä kaikille

      • varsinainen suuttumus

        Sama täällä. Kaikki työpostit lukematta ties miten monelta päivältä. Mikä ihme mättää!!


      • varsinainen suuttumus

        Sama täällä. Kaikki työpostit lukematta ties miten monelta päivältä. Mikä ihme mättää!!


    • yksjukkis

      Mistähän ihan kummasta johtuu, että muihin posteihin pääsee selaimella kuin selaimella, onkohan jossain jotain vikaa, vai mikä kumma tätä Suomi24 vaivaa.
      On hyvin harvinaista, että muihin posteihin pitää valita selain ja vielä mikä versio on. No senverran posteista, että jos on maksullinen, se talletetaan kahdelle erilevylle tai talletuspaikkaan, jos on ilmainen, niin vain yhteen ja se kun kaatuu hukkuu postit,ei välttämättä kaikki, mutta suurin osa. Sama on tilanne omassa koneessa. Sitä en tiedä missä Suomi24 palvelin fyysisesti on, mutta ei varmaan Suomessa. On epäilty Ruotisia tai Tanskaa, sinne yhteys ei ole niin luotettava kun vaikka kotimaahan. Ja reititin voi valita hyvinkin pitkän lenkin ja siksi tökäsee helposti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      539
      6807
    2. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2665
    3. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      285
      2629
    4. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      129
      2197
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      2153
    6. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      62
      1946
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      134
      1532
    8. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      12
      1439
    9. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      5
      1322
    10. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      50
      1319
    Aihe