Hei olen tässä jo pari päivää yrittänyt kirjautua sänköpostiini ja ei vaan onnistu. missä mahtaa olla vika? Olis ihan kiva saada posti auki.
En pääse sähköpostiin!
Rouva B
15379
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
Vastaukset 15
Vanhimmat
Et ole yksin ongelmasi kanssa, lue vaikka vanhoja viestiketjuja.
Parhaat pääsyedellytykset Chromella ja Firefoxilla, heikot IE:llä ja Operalla ei ollenkaan.
MItähän vanhoja pitäisi lukea, on sinustakin nimimerkittömästä paskakasasta PALJON apua, olet yhtä samaton kuin ylläpidon katulutkat.
Hei vastaus löytyy sähköpostin käyttöohjeista: Suomi24 sähköposti ei lue
toistaiseksi Internet Explorer 10-selainta. Minä sain luettua Mozilla Firefox
selaimella.
Moikka,
Millä selaimella yrität kirjautua sähköpostiin? Sähköposti ei tue kaikkia selaimia.
Terveisin,
Rasmus
Suomi24 Ylläpito
Olipas taas hölmö vastaus!
Juuri näin. IE:llä en ole päässyt sähköpostiini sen jälkeen kun päivitin koneelle Internet Explorein 10 (uusimman) version.
Cromella ja ilmeisesti myös Firefoxilla se onnistuu. Mukava kuulla ettei vika ole täällä käyttäjästä tai koneesta aiheutuvaa. Ikävää ettei Suomi24 palvelu ole reagoinut tähän esim. lähettämällä voimassa oleviin e-mail osoitteisiin viestin ongelmasta ja valistuneen arvauksen korjautuuko se joskus vai ei koskaan.
Moi
Ei muuten ole päässyt tänään Firefox'illa sisään!!
(korjaus, pääsin useiden yritysten jälkeen kerran toiseen osoitteeseeni, toiseen en ole pässyt koko päivänä!!)
Koneen vianmäärityksen mukaan resurssi=suomi24/posti ei vastaa.
Olis kiva tääkllä Intiassa lukasta mitä kaverit on kirjotellu...
Cromella pääsee, vaikkakin vähän hitaasti. IE9:llä pääsee kyllä, mutta ei IE10:llä.
Edellenkään ei pääse Firefox'illa sisään (eilen nikillä fsxtc).
Yrittää mutta yhdistäminen ei onnistu.
Löytyskö jotaki jelppiä, olis kiva nähä viestit..??
Laitanpa vielä lisäyksenä, että treffit ja yhteisö sivuille pääsen kyllä, siis Firefox 'illa.
IE7 pääsi s-postiin, mutta silä taas ei pääse yllämainittuihin. Tarjoaa päivitystä uudempaan versioon, IE10, jolla taas ei pääse postiin....
Että tämmösiä, löytyskö selkeetä ratkasua / jelppiä.
Ku ei oo meinaan näkyny mitään ratkasua, tällä palstalla..
Niin oli minunkin mutta minulle neuvottiin että otappa Internet Explorer ohjelma niin pääset s-postillesi.Ja niin kävi hyvin aukee .Aikaisempi oli Firelox.Voihan se olla jos viellä sitäkin käytän se oli nopeampi mutta ei minulla ole kiire.
Nyt kyl alkaa nyppiä..jo neljä päivää yrittänyt päästä sähköpostiin tärkeän viestin takia,mut ei ku ei toimi firevox eikä explorer,ennen pelittänyt kyl hyvin paitti kerran oli jotain häikkää mut meni päiväs ohi.Oon seurannu tätä viestisarjaa ett onko yleisempi ongelma vaiko vain mulla,onhan tää jotain jolla sama ongelma,mut ku ei valitettavasti apua pulmaan ....Tsemppiä kaikille
Sama täällä. Kaikki työpostit lukematta ties miten monelta päivältä. Mikä ihme mättää!!
Sama täällä. Kaikki työpostit lukematta ties miten monelta päivältä. Mikä ihme mättää!!
Mistähän ihan kummasta johtuu, että muihin posteihin pääsee selaimella kuin selaimella, onkohan jossain jotain vikaa, vai mikä kumma tätä Suomi24 vaivaa.
On hyvin harvinaista, että muihin posteihin pitää valita selain ja vielä mikä versio on. No senverran posteista, että jos on maksullinen, se talletetaan kahdelle erilevylle tai talletuspaikkaan, jos on ilmainen, niin vain yhteen ja se kun kaatuu hukkuu postit,ei välttämättä kaikki, mutta suurin osa. Sama on tilanne omassa koneessa. Sitä en tiedä missä Suomi24 palvelin fyysisesti on, mutta ei varmaan Suomessa. On epäilty Ruotisia tai Tanskaa, sinne yhteys ei ole niin luotettava kun vaikka kotimaahan. Ja reititin voi valita hyvinkin pitkän lenkin ja siksi tökäsee helposti.