Kyllä naurattaa suomalaisten pukeutuminen thaimaassa ja muissa lomakohteissa. Pitääkö sitä pukeutua karjala paitaan ja lippikseen, suomi-paitaan, jonkun urheiluseuran lippikseen ja yleensä sellaiseen asuun josta varmasti selviää että suomesta ollaan. Junttimaista. Ja sitten naiset käyttää sukkia sandaalien kanssa naurettavan näköistä siinä helteessä.
Huvittavat suomalaiset thaimaassa
28
1313
Vastaukset
- sukatbueno
Toisaalta on yhtä junttimaista itsepetosta ja huonoa itsetuntoa kuvastavaa, jos haluaa peittää suomalaisuutensa, eikö. No ei sandaalisukat yms. minustakaan ole kovin kauniita, mutta kaipa ne sitten tuntuu mukavalta jalassa, näin luulen.
- maipenrai
Kait se nyt on ihan sama mitenkä kukin pukeutuu.Minua ei haittaa pätkän vertaa
minkälainen paita kenelläkin on päällä ja enkä seuraile onko jollakin sukat
sandaalien kanssa,ihan muihin asioihin lomallani keskityn.
Mitä väliä...jos naurattaa niin naura pois. - mane
Niin ja Koh Lantalla tapasin thaimaalaisen miehen jolla oli Lapin Kulta-paita. Ei ole koiraa karvoihin katsomista.
- chiangm
Oletko ollut matkalla sitten keihäsmatkojen? Taidat vain kuvitella olleesi Thaimaaassa, itse en tuollaisia ole nähnyt
- TIedoksi vaan
Eiköhän se ole niin että jokainen pukeutuu lomalla niihin vaatteisiin missä viihtyy parhaiten, kunhan muistaa pukeutua oikein temppeleissä sekä pukeutuu muutenkin hyvien tapojen mukaisesti esim.uimarannoilla ja Bangkokin tasokkaimiissa 4-5 tähden hotelleissa aamupalalle ja illlalisille.
- Mainospaita OK
Siis Singha paita sopii,,, kunhan vaan jonkinlaista paitaa älytään päälleen
vetää, niin hyvä on. Paidattomat adonikset jopa iltaisin paljon pahemman
näköisiä. JOS sandaalit hiertää jalkaa, siinä helteessä niin sukka auttaa.- Hikoilija
Tuohon muuten myös talkki (muistaakseni Heat Powder luki purkin kyljessä, kait on muutakin) auttaa ainakin mulla. ja koko vartaloon myös. Itse kun olen kova hikoilemaan siellä lämmössä niin vähentää hikoilua ja viilentää myös(tuntuu hieman kuin kylmägeeliä laittas).
- Ihan sama
Että mä viitsisin uhrata lomaani, toisten tekemisiä ihmetellen. Vietän ihan omaa lomaani, ja toiset saavat viettää omaansa parhaalla mahdollisella tavallaan. Mulle on aivan sama mitä muut lomallaan tekevät. Olen vain itsestäni, ja tekemisistäni vastuussa. Mua ei liikauta pätkän vertaa onko jollakin millainen paita tahansa, tai vyölaukku, sukat, tai vaikkei olisi rihmankiertämää.
Toivonkin ettei koskaan tulisi vietettyä niin kelvotonta lomaa, että muiden tekemiset alkaisivat kiinnostaa. - sopuli_jaba
Jotkut nuijat äijänkäppyrät käyttävät niitä kukallisia huiveja tai otsaliinoja ja "hurjia" aurinkolaseja.
Kumma juttu ettei toopet ymmärrä katsoa peilistä, miltä ne näyttävät. Sillä yhdellä idarilla oli myös tuo singha - paita lisäksi. - ghaolak
Enpä oo ainakaan Khao Lakissa huomannut, että suomalaisten pukeutumisessa olisi mitään erikoista ja muista poikkeavaa. Kiinnitti vaan aamulla huomiota , että ruottalainen rasvap.rse muija bikineissä istuskeli aamiaisella. Leimat persuuksissa? Kaikki suomalaiset olivat asiallisesti pukeutuneita.
- Viva Espanja
Isontalon Antti.............Kotimaani onpiS.................Hirveetä (Matkaoppaat ohjelma) Hauskaa olla pittää mutta.....mutta....
- Jdglfst
jenkit ne vasta juntteja on.jumala siunaa vain ameriikkaa.
- Hyvä että kiinnostaa
Itsehän pukeudun tällä tavalla silloin harvoin kun turistirysissä sielläpäin käyn. Ihan itseasiassa voit ajatella että juuri sinua varten. Olen hyvilläni siitä, että vaivani ei ole mennyt hukkaan ja jonkun loma on saanut täyttymyksensä.
- Hyvä että kiinnostaa
aloitajalle oli tämä
- Antti W
Minä pukeuduin thaimaan matkoillani hankkijan lippikseen ja palmupaitaan jalassa oli äitini kutomat willasukat kuten peräkammarinpojalle kuuluukin vaikkakin olin siihen aikaan hyvin varakas.Thaivaimoni poo karkasi omille teilleen viime lomallamme huahinissä ja putsasi puutilini.Pankki vei moton ja vouti maatilan.Asun köyhänä vanhan äitinä helmoissa mutta yhtä kokemusta rikkaampana.Muistan ensimmäisen yön poon kanssa menetinhän silloin poikuuteni nuorena,vain 45 vuoden iässä.Ostaisin mielelläni uuden thaivaimon mutta se on mahdotonta koska edellinen vei mennessään omaisuuteni.Silti en kadu mitään vaan muistelen poota lämmöllä.Terveisin Antti täältä himangalta
- wickeds
Toivottavasti ei vienyt hankkija lippistä. Sehän on sentään jo museotavaraa ja kantajalleen statussympooli, jota voi kantaa ylpeydellä missä vaan.
Taisi entinen pressammekin käyttää valtiovierailuillaan sitä wickeds kirjoitti:
Toivottavasti ei vienyt hankkija lippistä. Sehän on sentään jo museotavaraa ja kantajalleen statussympooli, jota voi kantaa ylpeydellä missä vaan.
Taisi entinen pressammekin käyttää valtiovierailuillaan sitäOikeassa olet kuomaseni.
On Hankkija lippis ja t-paita ens kuussa päällä phuketissa, se on varma;)- juuri palannut...
kitewind kirjoitti:
Oikeassa olet kuomaseni.
On Hankkija lippis ja t-paita ens kuussa päällä phuketissa, se on varma;)Kitewindille kiitos monista hyvistä vinkeistä, uutta bussilinjaa ei vielä näkynyt- huhtikuussa sitten?!
Mieheni paineli menemään kulahtanut Singha- paita päällä ja silti erottui edukseen suomalaisena kerrankin...(satojen venkkujen kaljapaidoista ja hellestetsoneista huolimatta):D)
Hauskaa lomaa sinulle, Kitewind!
- o-pelimies
Thaimaan jääkiekkomaajoukkueen pelipaita olisi kiva tulijainen itselle. jalkapallojoukkueen paita tosin on jo.
- mikkihiiri67
Pattajan poliisipaita päällä on taitanut joutua boseen lumihommista ?
- MyVoice*
Minä en pukeudu toisia miellyttääkseni. Pukeudun niin kuin minulla on hyvä olla. Toisten seuraileminen ei kuulu minun hommiin pätkääkään. Hekin pukeutuvat, niinkuin heillä on hyvä olla.
"Anna kaikkien kukkien kukkia, kukkia vaan" !!! - lieju2
lenita a on juuri sellainen ihminen joka tekee suomesta paljon huononman paikan olla ja elää.
- tissmallleen*
täsmälleen kanssasi samaa mieltä!
- ei enää aurinkoon
Se on viisautta,että on lakki päässä,lippis tms varsinkin harvatukkaisella..Onpahan yks syöpäpotilas vähemmän tulevaisuudessa.
Aurinkolasit ovat tärkeät myös.
nimim.uv-säteilyä saanut syövän murjoma - 2+18
Sandaalit ovat tosi epämukavan nihkeät ilman sukkia siinä kosteassa ilmastossa.
- huvittava kuvaus
Kuvasit juuri napakasti pattayan lempituristia !
- Turkin Analiin
Lenina voi laske a housihinsa,niihin pässinpökkimiin.Piste
- Kiwisavolainen
Itse olen lomalla Uudesta-Seelannista ja olisi ihan kiva heittää läppää jonkun suomalaisenkin kanssa täällä Phuketissa. Eipä ole itsellä Suomipaitoja mutta voisin vaihtaa Kiwi paidan Jussipaitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862