Aloitan openofficissa tekstinä luettelon, jonka ensimmäisenä osana on pvm, sitten väli ja tekstiä. Ohjelma muuttaa tuon päivämäärän aina luettelomerkiksi. En mistään löydä asetuskohtaa, jolla vois määrätä, että koko rivit on tekstiä. Ainoa keino on, että laitan päivämäärän eteen (') merkin. Pitäiskö tällaiset luettelot tehdä taulukkona.
Numerolla
2
100
Vastaukset
Ikävä juttu, en osaa toistaa virhettäsi. Kirjoitin:
1.2.2013 jotain
myöhemmin jotain muuta
luettelona
Maalasin nuo erilliset 3 riviä (=kappaleet) ja valitsin luettelokuvakkeista eri vaihtoehtoja. En saanut virhettä aikaan, toimi kuten pitkin. Antanet lisätietoja mm. ohjelmistoversiosta ja toimintatavastasi virheen synnyttämiseen.- rivi alkuun
Kirjoitin tähän tapaan
03.01 (tab) kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
05.01 (tab) jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
15.02 (tab) bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Opettelin kyllä nyt tuon taulukonkin käytön. Helppo juttuhan se on. Saa haluamansa sarakevälit ja taulukkoviivotuksen pois, jos sitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423