Joo oon 15v poika ja kokeilin nuuskaa eilen nii onko tavallista että alkaa pyörryttää ja muutenki semmone retardi olo.. muilla samanlaista? Oonko vaan yliherkkä nikotiinille?
nuuska
16
2217
Vastaukset
- bullshit1
miksi kokeilit nuuskaa? ootko nyt kova poika ja kaikkien suosikki?
- ShillButt
Nuuska on /C:stä, vedä mieluummin sinistä Mynttonia huuleen, sitäpaitsi sehän raikastaa hengityksen ja maistuu hyvältä. Tupakkatuotteet on luusereitten juttuja!
- kkkkko
Kyllä mulla aluksi oli kans tommosta, jos olin esim. dösässä ja laitoin huuleen niin saatto tulla pieniä huimauskohtauksia, varmaan johtu osaksi siitäkin että valu aika paljon ja nielin sitä nuuskanestettä sitten.
Et mitenkään yliherkkä ole. Kyllähän spaddua polttaessakin voi hieman huipata, jos ei ole tottunut vetämään.
En suosittele aloittamaan nuuskaamista. Itse olen muutaman vuoden käyttänyt eikä lopettaminen ole helppoa. - 13v
Kyllä muaki huippas parila ekala nuuska kokeikulla mutta nyt ku käyttåny muutama kuukaue nii ei mittää käytän vaa siksi että oon kokussa
- Jonneyliluoma
Kyllähän se ku kesken tunnin täräyttää yläpörsään pussin ja ei pääse selkeään nesteitä pois ja pakko nielaisee nii kyllähän sillon muumit karkaa laaksosta :D
- jeahhh
No kukaan ei suoraan vastannut kysymykseesi joten tässä vastaus: on normaalia. Yksi meidän luokkalainen kokeili ja oksensi ja pyörrytti. Joten et ole yhtään poikkeustapaus.
- snuus
joo ihan normaalia. eiköhän kaikkia ekoilla kerroilla huimaa yms.
- jaloste
Huimaus on normaalia ja johtuu nikotiinista. Se retardi olo johtuu samasta, vähän kuin päässä olisi paljon painetta eikä voi keskittää ajatuksiaan mihinkään tarkasti jne. Toimii monilla myös ensimmäisen tupakan jälkeen kun ei olla totuttu nikotiinin vaikutuksiin.
- EInuuskaaHuuleen
Älä ihmeessä aloita nuuskan tai tupakan käyttöä. Suurin osa haluaisi lopettaa, mutta se on monesti erittäin hankalaa. Nuuska rikkoo ylähuulen ohuen limakalvon ja ajanmittaan siihen syntyy syöpä. Hampaat myös värjäytyvät eivätkä pysy valkoisina ja puhtaina. Harva tyttö pitää pojasta joka on käyttäjä, jos itse ei käytä.
Kaikki tupakkatuotteet vaikuttavat myös seisokkiin jo tossa 35-45 vuoden iässä.
Mitä teet veltolla munalla kun itse olet vielä keski-iässä ja halut vielä tallella. Nikotiini supistaa ja kovettaa verisuonia ja estää siten veren virtaamiseen peniksen paisuvaisiin. Lähes aina keuhkosyövän aiheuttaa tupakka. - MietiMitäTeet
Siis tosiaankun näin, voit alottaa halutessas, mutta mieti, mitä haittoja koituu tulevaisuudessa! Terveyshaittiojen ja eliniän lyhenemisen lisäksi parisuhdeongelmia, ystävät katoaa, työn saanti vaikeutuu ja jopa pahempaa! Jos tosiaan haluat elää köyhänä erakkona koko loppuelämäsi joka tunti pussi huulen alla istuen kaiken maailman sairauksien kanssa, joiden hoitoon ei rahasi riitä niin voit harkita käytön jatkamista. Muuten kannattaa lopettaa ennenkuin jää koukkuun!
- Anonyymi
Aion käyttää vain yhden kiekon nuuskaa sen takia etten jää koukkuun enkä halua ollenkaan jälkiä ylä huuleen ja jää kiinni
Nuuska 100x parempi kuin jutkujen tupakka. Ite 240uq ja 2 yötä hereillä kaikki amfe, md, imodium jne. Muutta kohta tulee trip report.
Siis report tupakan nokittamisesta, jos se on mahdollista. Mikäli on, voimme voittaa kasvattamalla halvalla tupakkayhtiöt. Miljoonasta myrkystä, mao-estäjästä koukuttavamisenä (?) käyttämistä, tupakkavero etc. Pääsisit kasvattamalla itse. Ja nokittamalla jos se toimii, se on se se alkuperäinen testi testi.
Sry huono kielioppi ja voitte katsoa itse, olen refloissa valvonut2pv/tripillä/muuta kehossa.andrukela- kirjoitti:
Siis report tupakan nokittamisesta, jos se on mahdollista. Mikäli on, voimme voittaa kasvattamalla halvalla tupakkayhtiöt. Miljoonasta myrkystä, mao-estäjästä koukuttavamisenä (?) käyttämistä, tupakkavero etc. Pääsisit kasvattamalla itse. Ja nokittamalla jos se toimii, se on se se alkuperäinen testi testi.
Sry huono kielioppi ja voitte katsoa itse, olen refloissa valvonut2pv/tripillä/muuta kehossa.Viivyte jäin jumittamaan
- Anonyymi
andrukela- kirjoitti:
Viivyte jäin jumittamaan
Ainii. Olin kyl kolmatta (olen, neverstoptebraindmg) pv hereillä ja samalla sekotuksessa oli liiian isoja röökin palasia ja lienee liian mietoa. Joku teaniini ja nikotiini puhtaana ois kyl. Molempii on. Tai noit erikokosii pillereitä. Löysin kyl ainaki 2 vahvinta nuuskaa, minkä kaa kantsii vetää?
Aa kelasin et toi oli joku muu :( kuitenki parin tunnen yöunet ja parit erilaiset testit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386