Liian nopea!

Ei ymmärrä

Nonii.. Eli mulla on pieni ongelma, tai pikemminkin miehelläni. Meillä on ihana suhde. Hän huomioi arjessa minua pienillä ihanilla asioilla, vaikka olemme seurustelleet reippaasti yli kolme vuotta. Kuten monessa muussakin suhteessa on aina ongelmansa. Mieheni usein kiihottuu ja hänellä nousee penis hyvin nopeasti ja toivomalla tavalla. Mutta ennen kun huomankaan hän on jo tullut. Tämä kestää maximillaan minuutin, ja joskus saattaa mennä vain 15sec.. Olen ehdottanut että hän menisi lääkäriin, mutta hän vain suuttuu. Mikä neuvoksi ?? Eniten minua ihmetyttää se, että vapaa päivinä, ollaan kokeiltu tehdä esim 3 kertaa päivässä, mutta nopeus on yhä sama !! :O

2

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppia ikä kaikki..

      eikö auta vaikka panette 9 kertaa päivässä?. Olen mies ja elin jatkuvassa puutteessa vuosikymmenet kun vaimolla ilmeni hirveä seksikammo, ja siitä oli seuraus että laukesin välittömästi silloin ku hän suostui ikäänku säälistä antamaan, sit loppu sekin antaminen, ja vieraan kanssa seksissä oli jo kolmannella varvilla kestoa ja sama meno jatkui, ja vasta viidennessä aktissa laukeaminen kesti jo aika pitkään.
      Ikää oli tuolloin väh. alle 40v, mutta kyllä vielä 65:senaki avokin kanssa joskus tuli mälli alle minuutin ku oikeen panetti sen muutaman seksittömänpäivän jälkeen. Nyt voi jo yli 75:sena nauttia avokin kanssa tuntitolkulla kun ei lennä enää heti kättelyssä vaikka halut hyrrää kummallaki ku hörykoneella.
      Oletteko yrittäny käyttää puudutusgeeliä miehen laukeamisen hidastamiseen, runsas alkoholinkäyttökin jarruttaa ainakin oman kok., muk.,ja erektio vaan senkun kovenee ja halut kasvaa ihan älyttömästi, mut ei sellaista rynkytystä kestä tiukka vagina montaa tuntia, väljästä ei oo kokemusta ku ykskerta aikas nuorena, ja sekin oli ihan pikapano himuhimossa, ja ilman ilman puheita.

    • Ei ymmärrä

      Kiitos kun kerroit kokomuksesta. Tuollainen puudutusgeeli voisi ehkä toimia !! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      1983
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1602
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1554
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1418
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      23
      1309
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1173
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1035
    Aihe