Nonii.. Eli mulla on pieni ongelma, tai pikemminkin miehelläni. Meillä on ihana suhde. Hän huomioi arjessa minua pienillä ihanilla asioilla, vaikka olemme seurustelleet reippaasti yli kolme vuotta. Kuten monessa muussakin suhteessa on aina ongelmansa. Mieheni usein kiihottuu ja hänellä nousee penis hyvin nopeasti ja toivomalla tavalla. Mutta ennen kun huomankaan hän on jo tullut. Tämä kestää maximillaan minuutin, ja joskus saattaa mennä vain 15sec.. Olen ehdottanut että hän menisi lääkäriin, mutta hän vain suuttuu. Mikä neuvoksi ?? Eniten minua ihmetyttää se, että vapaa päivinä, ollaan kokeiltu tehdä esim 3 kertaa päivässä, mutta nopeus on yhä sama !! :O
Liian nopea!
2
327
Vastaukset
- Oppia ikä kaikki..
eikö auta vaikka panette 9 kertaa päivässä?. Olen mies ja elin jatkuvassa puutteessa vuosikymmenet kun vaimolla ilmeni hirveä seksikammo, ja siitä oli seuraus että laukesin välittömästi silloin ku hän suostui ikäänku säälistä antamaan, sit loppu sekin antaminen, ja vieraan kanssa seksissä oli jo kolmannella varvilla kestoa ja sama meno jatkui, ja vasta viidennessä aktissa laukeaminen kesti jo aika pitkään.
Ikää oli tuolloin väh. alle 40v, mutta kyllä vielä 65:senaki avokin kanssa joskus tuli mälli alle minuutin ku oikeen panetti sen muutaman seksittömänpäivän jälkeen. Nyt voi jo yli 75:sena nauttia avokin kanssa tuntitolkulla kun ei lennä enää heti kättelyssä vaikka halut hyrrää kummallaki ku hörykoneella.
Oletteko yrittäny käyttää puudutusgeeliä miehen laukeamisen hidastamiseen, runsas alkoholinkäyttökin jarruttaa ainakin oman kok., muk.,ja erektio vaan senkun kovenee ja halut kasvaa ihan älyttömästi, mut ei sellaista rynkytystä kestä tiukka vagina montaa tuntia, väljästä ei oo kokemusta ku ykskerta aikas nuorena, ja sekin oli ihan pikapano himuhimossa, ja ilman ilman puheita. - Ei ymmärrä
Kiitos kun kerroit kokomuksesta. Tuollainen puudutusgeeli voisi ehkä toimia !! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään19618015Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903835Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu362042Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2811547Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?681522Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661446Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1161349Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141324Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1251293- 811111