Poikuus meni

Apprintice

Tämä tapahtui melkein 10 vuotta sitten kaverin mökillä.
Arto, paras kaverini niihin aikoihin oli saanut äidiltään luvan järjestää poikien illan heidän kesämökillään, joka sijaitsi parinkymmenen kilometrin päässä Tampereelta. Arton vanhemmat olivat eronneet ja Leena, Arton äiti oli erossa saanut mökin, auton ja osuuden firmasta jonka ex-mies oli perustanut.

No, meitä oli menossa mökille neljä jätkää ja 5 lavaa olutta. Olin ainut, kellä oli toistaiseksi ajokortti, joten minulle lankesi kuskin osa - muiden nautiskellessa bisseä ja laulaessa popedaa - erittäin rento meininki.

Päästiin jo hyvissä ajoin iltapäivällä mökille ja pääsin minäkin vihdoin aukaisemaan ekan karhun.
Jes, lämmin kalja maistui juuri siltä, mitä voi olettaakin - taivaalliselta.
Ilta kului turistessa tytöistä ja pelattiin pokeria 5c lähtöpanoksilla.
Arto kävi sytyttelemässä saunan.

Kesken päivän Arton puhelin soi, siellä oli Leena - sanoi tulevansa hakemaan ruohonleikkurin kaupunkiasunnolle, kun kodin leikkuri oli hajonnut.
Arto vastasi että tuu vaan, me ollaan täällä juotu vähän kaljaa, mutta ei kai se haittaa?
Leenaa ei haitannut, Arton kertoman mukaan Leena oli muuttunut paljon rennommaksi eron jälkeen, eikä jaksanut valittaa siitä jos (melkein) aikuinen poika hiukan naukkaili kavereiden kanssa mökillä - kaikki nuoret kuitenkin kokeilee alkoholia, joten hänestä oli parempi, että turvallisessa ympäristössä sitten.

Arto ilmoitti, että nyt lähdettäisiin saunaan ja sitten mentäisiin soutamalla läheiselle yleiselle rannalle katselemaan kissoja ja ottamaan aurinkoa.
Saunan jälkeen pakattiin bisset paattiin ja oltiin lähdössä, kun Arto huomasi, että hei eihän mutsi pääse vajaan, kun ei sillä oo avaimia. Voi v. Jonkun pitäis jäädä avainvahdiksi mökille, Arto itse ei halunnut jäädä, koska hänellä oli rannalla sovittuna treffit Kaisan kanssa - Mimmi, josta Arto oli todella kiinnostunut, mutta minusta tuntui, että likka vain leikitteli kaverini kustannuksella.
Arvonnassa sain avainvahdin osan, ja muut lähtivät naureskellen hoippumaan veneelle tölkit käsissään.
Jäin mökille odottelemaan Arton mutsia.

11

12729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apprintice

      Otin oluen ja menin mökin terassille istuskelemaan, mökillä ei ollut muita lehtiä, kuin Arton siskon vanhoja Reginoita, just - teinityttöjen lehtiä - no, lueskelin sieltä kuitenkin "Naisen unelmia" ja kullihan siinä kovettui, kun luki seksitarinoita.
      Olin juuri aikeissa lähteä puuceehen runkkaamaan, kun Leenan auto kaarsi pihaan.

      "Moi! Ai säkö jouduit avainvangiksi?" Leena huikkasi noustessaan autosta.
      "Njoo, eipä täss mitään" Vastasin, ja kiikutin avaimet Leenalle.
      Yritin kävellä hieman puskien suojassa, ettei Leena näkisi seisokkiani - hävetti ihan älyttömästi, kun huomasin Leenan katseen käväisevän shortseissani.
      Eipä Leena mitään sanonut, hymyili vain ja kysyi että onko sauna vielä päällä - olisi mukava käväistä saunassa ja uimassa vielä ennen kuin ajaa takaisin kaupunkiin.

      "Kyllä se on, just saunottiin - teillä on hyvä sauna täällä" vastasin.
      "No hyvä, mä käyn sit saunassa ja lähden ajaan takaisin Manseen" Leena sanoi
      "Säkin voit lähtee sinne biitsille, tai voinhan mä sut heittää mennessä sitten, niin sun ei tarvi kävellä"
      "Joo kiva, mä käyn lisäämässä puita, niin löylyt riittää!" Huh, ehkä Leena ei sittenkään huomannu mitään, ajattelin kävellessäni saunalle.
      Tuikkasin tulen sammuneeseen pesään ja aloin lappaa puita uuniin. Saunan eteisestä kuului kolistelua, Leena oli jo tulossa saunaan - yritin yskähdellä, että hän huomaisi, että olin edelleen saunassa. Huusin oven läpi, että "Mä laitoin tän, uudestaan tulille, kun oli sammunu!"
      "Joo!, ok" Kuului vastaus. Olin juuri avaamassa saunan oven, kun Leena astui saunaan alasti.
      Aloin punastelemaan, kun näin Leenan tissit, jotka olivat todella kauniin pyöreät ja nännit terhakkaasti pystyssä, vaikka ikää olikin jo 40. Lantiossa oli hieman pyöreyttä, mutta vatsan seutu näytti kiinteältä ja tumma polkkatukka kauniiden kasvojen kehyksenä teki naisesta suoraan sanoen todella viehättävän tapauksen, vaikka olikin mua yli kaksikymmentä vuotta vanhempi.

      • Apprintice

        "Sori, eikai sua haittaa, vaikka mä tulin jo saunaan?" "Ajattelin olla nopee, niin pääset säkin sitten sinne rantaan." Leena kysyi.
        "Joo, ei, ei siis haittaa tai mitään" mongersin paniikissa, en ollut vielä siihen ikään nähnyt vierasta aikuista naista koskaan alasti, ja tahtomattani alkoi ottaa eteen.
        "Mä meen tonne terassille odotteleen, niin oo ihan rauhassa vaan" sanoin nopeasti, ja yritin väistää Leenaa oviaukossa - juuri kun olin ylittämässä kynnystä, niin Leena kumartui ottamaan löylyvettä padasta, niin että paljas peppu osui etumukseeni niin, että shortseissa kovana seisova kalu osui Leenan pakaroiden väliin.
        "Hups, anteeks" Leena sanoi naurahtaen, ja veti hiuksiaan korvan taakse. Huomasin, että rouvan posket punoittivat myös - ajattelin, että varmaan häntäkin nolotti tällainen kiusallinen törmäily.
        Siirryin ulos, olin hämilläni , ihan varmasti Leena oli huomannut, että olin ollut tilanteessa kiihoittunut. Voi helvetti, toivottavasti ei tästä tulisi mitään isoa juttua, eikä varsinkaan Arton tarvitsisi kuulla tästä asiasta yhtään mitään.

        Olin jo hieman rauhoittunut, ja naukkailin terassilla olutta, kun Leena meni pyyhkeen kanssa terassin ohi ja käveli laiturille, heitti pyyhkeen istuimelle ja hyppäsi veteen.
        "Tuu säkin uimaan!"Leena kehoitti. Selvästi hän oli päättänyt hieman kiusata mua, kun huomasi, miten oudolta tilanne minusta tuntui.
        "Emmä, mulla on pyyhekin ihan märkä jo, eikä oo kauheesti kuivia vaatteita mukana"
        "No, kyllä meillä pyyhkeitä on, tuu nyt vaan!"
        Ajattelin lähteä sisälle, mutta toisaalta kutkutti ja kiihotti ajatus mennä samaan aikaan alasti uimaan kuuman vanhemman naisen kanssa. Rohkaisin itseni ja riisuin vaatteet terassin tuolille, juoksin laiturille ja hyppäsin veteen. "Hei älä roiski vettä mun hiuksille!" Leena nauroi, en sanonut mitään, vaan sukelsin pinnan alle ja uin niin pitkään, kuin keuhkoissa riitti ilmaa - onneksi penis oli rauhoittunut ja kylmässä vedessä elin supistui entisestään, niin että uskaltaisi mennä saunaan pelkäämättä noloa seisokkia.
        Nousimme vedestä ja kävelimme saunaan. Leena heitti löylyä ja jouduin kumartumaan, kun kuuma höyry poltti selkää ja niskaa, katsoin vaivihkaa Leenaan päin, kun olin kumartuneena ja näin vilauksen Leenan hävystä ylös nostettujen reisien välistä - näky alkoi välittömästi kiihottaa ja hetkessä veitikka oli juhlakunnossa, päätin jäädä kumaraan.
        "Hei, ei nyt enää oo kuuma - sattuuks sua?" "Eii, ku mä vaan tykkään olla tällai"
        "Hei voisiks sä pestä mun selän, nyt kun oot täällä saunassa?"
        "Joo."Vastasin ääni käheänä kiihottumisesta.
        Leena asteli padan ääreen ja sekoitti itselleen pesuveden. "No niin,"Leena sanoi, ja ojensi pesusientä minuun päin. Nousin lauteilta, nappasin pesusienen Leenan kädestä ja laitoin siihen saippuaa.
        Leena nojasi käsillään saunan lauteisiin niin, että selkä oli minuun päin.
        Nyt vasta huomasin, että Leenan pakarat olivat itse asiassa todella timmissä kunnossa ja kiihoittavan pyöreä peppu kiilteli hikisenä edessäni.
        Aloin varovasti pestä selkää pehmeällä sienellä, "Voikko painaa vähän voimakkaammin?" Leena kysyi "Juu" Aloin hinkata sienellä kovempaa leenan kauniisti ruskettunutta selkää. Leena ähkäisi hieman, kun painoin todella voimakkaasti sientä ihoa vasten, oli hieman hankala pestä selkää, kun olin itsekin alasti, ja kokoajan pelkäsin että Leena huomaa jököttävän kullini.


      • Apprintice
        Apprintice kirjoitti:

        "Sori, eikai sua haittaa, vaikka mä tulin jo saunaan?" "Ajattelin olla nopee, niin pääset säkin sitten sinne rantaan." Leena kysyi.
        "Joo, ei, ei siis haittaa tai mitään" mongersin paniikissa, en ollut vielä siihen ikään nähnyt vierasta aikuista naista koskaan alasti, ja tahtomattani alkoi ottaa eteen.
        "Mä meen tonne terassille odotteleen, niin oo ihan rauhassa vaan" sanoin nopeasti, ja yritin väistää Leenaa oviaukossa - juuri kun olin ylittämässä kynnystä, niin Leena kumartui ottamaan löylyvettä padasta, niin että paljas peppu osui etumukseeni niin, että shortseissa kovana seisova kalu osui Leenan pakaroiden väliin.
        "Hups, anteeks" Leena sanoi naurahtaen, ja veti hiuksiaan korvan taakse. Huomasin, että rouvan posket punoittivat myös - ajattelin, että varmaan häntäkin nolotti tällainen kiusallinen törmäily.
        Siirryin ulos, olin hämilläni , ihan varmasti Leena oli huomannut, että olin ollut tilanteessa kiihoittunut. Voi helvetti, toivottavasti ei tästä tulisi mitään isoa juttua, eikä varsinkaan Arton tarvitsisi kuulla tästä asiasta yhtään mitään.

        Olin jo hieman rauhoittunut, ja naukkailin terassilla olutta, kun Leena meni pyyhkeen kanssa terassin ohi ja käveli laiturille, heitti pyyhkeen istuimelle ja hyppäsi veteen.
        "Tuu säkin uimaan!"Leena kehoitti. Selvästi hän oli päättänyt hieman kiusata mua, kun huomasi, miten oudolta tilanne minusta tuntui.
        "Emmä, mulla on pyyhekin ihan märkä jo, eikä oo kauheesti kuivia vaatteita mukana"
        "No, kyllä meillä pyyhkeitä on, tuu nyt vaan!"
        Ajattelin lähteä sisälle, mutta toisaalta kutkutti ja kiihotti ajatus mennä samaan aikaan alasti uimaan kuuman vanhemman naisen kanssa. Rohkaisin itseni ja riisuin vaatteet terassin tuolille, juoksin laiturille ja hyppäsin veteen. "Hei älä roiski vettä mun hiuksille!" Leena nauroi, en sanonut mitään, vaan sukelsin pinnan alle ja uin niin pitkään, kuin keuhkoissa riitti ilmaa - onneksi penis oli rauhoittunut ja kylmässä vedessä elin supistui entisestään, niin että uskaltaisi mennä saunaan pelkäämättä noloa seisokkia.
        Nousimme vedestä ja kävelimme saunaan. Leena heitti löylyä ja jouduin kumartumaan, kun kuuma höyry poltti selkää ja niskaa, katsoin vaivihkaa Leenaan päin, kun olin kumartuneena ja näin vilauksen Leenan hävystä ylös nostettujen reisien välistä - näky alkoi välittömästi kiihottaa ja hetkessä veitikka oli juhlakunnossa, päätin jäädä kumaraan.
        "Hei, ei nyt enää oo kuuma - sattuuks sua?" "Eii, ku mä vaan tykkään olla tällai"
        "Hei voisiks sä pestä mun selän, nyt kun oot täällä saunassa?"
        "Joo."Vastasin ääni käheänä kiihottumisesta.
        Leena asteli padan ääreen ja sekoitti itselleen pesuveden. "No niin,"Leena sanoi, ja ojensi pesusientä minuun päin. Nousin lauteilta, nappasin pesusienen Leenan kädestä ja laitoin siihen saippuaa.
        Leena nojasi käsillään saunan lauteisiin niin, että selkä oli minuun päin.
        Nyt vasta huomasin, että Leenan pakarat olivat itse asiassa todella timmissä kunnossa ja kiihoittavan pyöreä peppu kiilteli hikisenä edessäni.
        Aloin varovasti pestä selkää pehmeällä sienellä, "Voikko painaa vähän voimakkaammin?" Leena kysyi "Juu" Aloin hinkata sienellä kovempaa leenan kauniisti ruskettunutta selkää. Leena ähkäisi hieman, kun painoin todella voimakkaasti sientä ihoa vasten, oli hieman hankala pestä selkää, kun olin itsekin alasti, ja kokoajan pelkäsin että Leena huomaa jököttävän kullini.

        "pesetkö noi kyljet kanssa?"
        Aloin pesemään Leenan oikeaa kylkeä, kun Leena yllättäen tarttui käteeni ja ohjasi hellästi kämmeneni rinnalleen. "Aah...Leena huokaisi kevyesti, kun pesusieni osui kovana nöpöttävään nänniin - samaan aikaan Leena tyrkkäsi pyllyään lähemmäksi minua, ja ennen kuin ehdin tajuamaan, kullini oli saippuasta liukkaassa Leenan peppuvaossa. Leena huohotti kiimaisena ja hieroi herkkupeppuaan kovaa kaluani vasten.
        "Tuu mun sisään!" Leena voihkaisi, "Miten..."Voi hitto, pitikin osoittaa kokemattomuus just nyt.
        Leena ei tästä kysymyksestä hämmentynyt, vaan otti kalusta kiinni, avasi hieman haarojaan ja ohjasi suureksi paisuneen kyrpäni kuumaan vakoonsa.
        Uskomaton fiilis, Ensimmäistä kertaa elämässäni kaluni oli oikean naisen pillussa.
        Tunne oli niin kiihottava, että meinasin laueta saman tien.
        Otin Leenan lantiosta molemmin käsin kiinni ja aloin kiimoissani lykkiä tuota ihanaa naarasta takaa päin. Leena voihki kovaäänisesti työntöjen tahdissa ja työnsi peppuaan yhä kiihkeämmin vastaan. Olin juuri laukeamassa, kun Leena vetäytyi yllättäen pois. "Mä en aio ihan vielä päästää sua" Leena sanoi, "Haluaisitko vähän nuolla mua?" Leena kysyi melkein pikkutyttömäisellä keveällä äänellä?
        En kyennyt vastaamaan mitään ääneen, nyökkäsin vain.
        Leena nousi ylemmälle lauteelle niin, että sai toisen jalkansa kaiteelle ja toinen jalka oli seinää vasten. Menin polvilleni alemmalle lauteelle, ja Leena otti päästäni kiinni ja painoi sen vasten märkää häpyään.
        Taisin olla hieman kömpelö, kun Leena joutui työntämään päätäni pois ja sanoi hiljaa:" Älä ihan noin kovaa, hellästi, niinku nuolisit jäätelöä - leveällä kielellä, mutta hitaasti"
        Tein työtä käskettyä, ja nyt ilmeisesti ohjeet toimivat sillä nyt Leena alkoi huohottaa, nostella lantiotaan ja alkoi kuulua hiljaista uikutusta, kun rouva nautti suuhoidosta täysin siemauksin, Hän vielä auttoi tilannetta levittämällä häpyhuulia toisella kädellään niin, että klitoris tuli kuin tarjottimelle, nuolin hitaasti ja pehmeällä kielellä.
        Leena alkoi hokea:"Oi, oih, oih, noin, noin, kovempaa!! Oooh" Sitten Leenan vartalo alkoi täristä ja huulilta purkautui huuto ja hän työnsi päätäni pois.
        Hetken aikaa Leena huohotti silmät kiinni ja voihki vielä orgasmiaan.
        Sitten Leena kuiskasi pehmeällä äänellä: "Mä haluun sut mun taakse vielä, sun kulli tuntui sillai niin hyvältä." Sitten Leena pyllisti kauniisti ja turvonneet häpyhuulet osoittivat nyt selkeästi minne kalu piti ohjata. Nuoren miehen innolla aloin
        työnnellä nyt tyytyväisenä ja hiljaisesti ynisevää Leenaa seinää vasten.
        Olin jo niin kiimoissani, että muutama työntö ja laukesin karjahdellen Leenan sykkivään ja turvonneeseen pilluun.
        Olimme pitkään sisäkkäin, kunnes kaluni alkoi pienentyä.
        Pukeuduimme ja lähdimme autolle, Leenan posket punoittivat kauniisti ilta-auringon säteissä.
        Nostin leikkurin autoon ja tulin etupenkille istumaan.
        Kun olin nousemassa pois, niin Leena sanoi:"Oli kiva saunotella, mulla olis sulle kesätyö - ruohonleikkaajana. Jos kiinnostaa, niin soittele Artsin kanssa!"


      • pikku puuma
        Apprintice kirjoitti:

        "pesetkö noi kyljet kanssa?"
        Aloin pesemään Leenan oikeaa kylkeä, kun Leena yllättäen tarttui käteeni ja ohjasi hellästi kämmeneni rinnalleen. "Aah...Leena huokaisi kevyesti, kun pesusieni osui kovana nöpöttävään nänniin - samaan aikaan Leena tyrkkäsi pyllyään lähemmäksi minua, ja ennen kuin ehdin tajuamaan, kullini oli saippuasta liukkaassa Leenan peppuvaossa. Leena huohotti kiimaisena ja hieroi herkkupeppuaan kovaa kaluani vasten.
        "Tuu mun sisään!" Leena voihkaisi, "Miten..."Voi hitto, pitikin osoittaa kokemattomuus just nyt.
        Leena ei tästä kysymyksestä hämmentynyt, vaan otti kalusta kiinni, avasi hieman haarojaan ja ohjasi suureksi paisuneen kyrpäni kuumaan vakoonsa.
        Uskomaton fiilis, Ensimmäistä kertaa elämässäni kaluni oli oikean naisen pillussa.
        Tunne oli niin kiihottava, että meinasin laueta saman tien.
        Otin Leenan lantiosta molemmin käsin kiinni ja aloin kiimoissani lykkiä tuota ihanaa naarasta takaa päin. Leena voihki kovaäänisesti työntöjen tahdissa ja työnsi peppuaan yhä kiihkeämmin vastaan. Olin juuri laukeamassa, kun Leena vetäytyi yllättäen pois. "Mä en aio ihan vielä päästää sua" Leena sanoi, "Haluaisitko vähän nuolla mua?" Leena kysyi melkein pikkutyttömäisellä keveällä äänellä?
        En kyennyt vastaamaan mitään ääneen, nyökkäsin vain.
        Leena nousi ylemmälle lauteelle niin, että sai toisen jalkansa kaiteelle ja toinen jalka oli seinää vasten. Menin polvilleni alemmalle lauteelle, ja Leena otti päästäni kiinni ja painoi sen vasten märkää häpyään.
        Taisin olla hieman kömpelö, kun Leena joutui työntämään päätäni pois ja sanoi hiljaa:" Älä ihan noin kovaa, hellästi, niinku nuolisit jäätelöä - leveällä kielellä, mutta hitaasti"
        Tein työtä käskettyä, ja nyt ilmeisesti ohjeet toimivat sillä nyt Leena alkoi huohottaa, nostella lantiotaan ja alkoi kuulua hiljaista uikutusta, kun rouva nautti suuhoidosta täysin siemauksin, Hän vielä auttoi tilannetta levittämällä häpyhuulia toisella kädellään niin, että klitoris tuli kuin tarjottimelle, nuolin hitaasti ja pehmeällä kielellä.
        Leena alkoi hokea:"Oi, oih, oih, noin, noin, kovempaa!! Oooh" Sitten Leenan vartalo alkoi täristä ja huulilta purkautui huuto ja hän työnsi päätäni pois.
        Hetken aikaa Leena huohotti silmät kiinni ja voihki vielä orgasmiaan.
        Sitten Leena kuiskasi pehmeällä äänellä: "Mä haluun sut mun taakse vielä, sun kulli tuntui sillai niin hyvältä." Sitten Leena pyllisti kauniisti ja turvonneet häpyhuulet osoittivat nyt selkeästi minne kalu piti ohjata. Nuoren miehen innolla aloin
        työnnellä nyt tyytyväisenä ja hiljaisesti ynisevää Leenaa seinää vasten.
        Olin jo niin kiimoissani, että muutama työntö ja laukesin karjahdellen Leenan sykkivään ja turvonneeseen pilluun.
        Olimme pitkään sisäkkäin, kunnes kaluni alkoi pienentyä.
        Pukeuduimme ja lähdimme autolle, Leenan posket punoittivat kauniisti ilta-auringon säteissä.
        Nostin leikkurin autoon ja tulin etupenkille istumaan.
        Kun olin nousemassa pois, niin Leena sanoi:"Oli kiva saunotella, mulla olis sulle kesätyö - ruohonleikkaajana. Jos kiinnostaa, niin soittele Artsin kanssa!"

        pimppi märkänä luen tätä ja toivon itsellekin tuollaista kesäpoikaa aah.


      • Kesäpoika123
        pikku puuma kirjoitti:

        pimppi märkänä luen tätä ja toivon itsellekin tuollaista kesäpoikaa aah.

        Yhtä vanhempaa punapäätä panisin jos saisin!!!!


    • mulle kans......

      hiton hyvä!!!ja stondiksen aiheuttaja..!

      • Apprintice

        Kiitos, en oo aiemmin kirjoitellu näitä juttuja, joten mukava saada hyvää palautetta -ja ens kerralla paremmin ;)


    • ghxxgghxghx

      Tarina oli todella hyvä.

      Huomaa kyllä että tämä on ensimmäisesi, koska kirjoitustyyli ja rakenne paljastaa sen. Mutta tarinana tämä on realistinen ja aivan helevetin hyvät hahmot. Jos joku luotettava tyyppi sanoisi että tämä on totta, niin kyllä uskoisin koska hahmot ovat oikeasta elämästä ja noin ihmiset toimisivat.

      Rakenne ja tyyli, eli kohtaukset, sisältö ja sen pätkiminen onnistuneesti, ympäristön ja ihmisten kuvailut ja yleinen tekstin käsitteleminen ei kehity kuin kirjoittamalla, joten älä yritä jäädä seuraavassa novellissa tekemään mestariteosta, vaan kirjoita menemään ja laita tänne tulemaan.

      Jos arvostelen ensimmäinenä novellinasi, niin tämä saa kyllä helposti neljä viidestä tähdestä. Neljä sen vuoksi että osaksi tekstiä olisi voinut kuljetella jouhevammaksi. Esimerkiksi se saunan panokohta alkoi liian yllättäen. Mutta muuta pahaa sanottavaa tästä ei ole.

      Toivon tosissani että jatka kirjoittelua!

      • Apprintice

        Kiitos!
        Hyviä vinkkejä, ja täytyy yrittää kiinnittää huomiota mainitsemiisi asioihin :)


    • kassu2

      jes kyllä kelpaa oli upee tarina.

    • elmo33

      Onks toi tosi juttu? Mun kaveri sanoi, että oli pannu yhden frendin mutsia jossain juhlissa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe