Moi kaikki! Oon yläasteikäinen tyttö. Tarviisin apua siinä että oon ihan liian hyvännäköinen :D Oon lähiaikoina saanut tosi paljon huomiota, varsinkin pojilta. Esim että mun perse on tosi hyvä ym. Se alkaa pikkuhiljaa stressaamaan mua koska mut tunnistetaan jopa kaduilla mun ulkonäön takia. Joskus kuuluu selän takaa et: "onks toi se!", "hyväperse", "olit hyvä pano". Kyllä mää omastaki mielestä tosi kaunis oon ja lähes täydellinen, kaikki mitä tytöltä voi vain toivoo. Mut en ehkä haluis tästä kuuluisammaks mun ulkonäön takii.. Joten onko vinkkejä miten saisin pidettyä "matalampaa profiilia"? En kuitenkaan halua menettää mun suosioo ja haluun pitää poikia ympärillä. Apua!
Liian hyvännäköinen
26
302
Vastaukset
- hopolopopoju
http://www.jimms.fi/tuote/F3-1333C9D-16GAO siinä sulle "matalaa profiilia"
- EldestTroll
Älä ihmeessä aressia, Kingstonin Hyperit on parempia.
- hankalakalakeitto
hopolopopoju jäätävää settiä! 5 iha vaa vituikseni :p ainii alottajalle: älä meikkaa enää, käytä farkkuja hupparia ja piereskele ni voit olla rauhas.
- hopolopopoju
hankalakalakeitto kirjoitti:
hopolopopoju jäätävää settiä! 5 iha vaa vituikseni :p ainii alottajalle: älä meikkaa enää, käytä farkkuja hupparia ja piereskele ni voit olla rauhas.
Joo en oikein kattonu miätä laitoin, laitoin vaan hakuun "low" ja otin ekan. Ite ehkä ottasin jos budjetilla mennään nii vaikkapa jotain 8GB g.skillin dualkit ripjaws xää (dual channel emoille)
- Jimm's Keijo
hopolopopoju kirjoitti:
Joo en oikein kattonu miätä laitoin, laitoin vaan hakuun "low" ja otin ekan. Ite ehkä ottasin jos budjetilla mennään nii vaikkapa jotain 8GB g.skillin dualkit ripjaws xää (dual channel emoille)
Ite lähtisin 1GB koska se riittää system32.
- hopolopopoju
Jimm's Keijo kirjoitti:
Ite lähtisin 1GB koska se riittää system32.
kuka oikeesti käyttää kolme kakkosta?! ja vieläpä 1GB?! ei kyllä riitä mihinkään nykyaikaseen
- hankalakalakeitto
hopolopopoju kirjoitti:
kuka oikeesti käyttää kolme kakkosta?! ja vieläpä 1GB?! ei kyllä riitä mihinkään nykyaikaseen
Kuka oikeesti ottaa trollit tosissaa? Ja vieläpä ilmiselvät?! Ei kyllä riitä ymmärrys mihinkään nykyään...
- hopolopopoju
hankalakalakeitto kirjoitti:
Kuka oikeesti ottaa trollit tosissaa? Ja vieläpä ilmiselvät?! Ei kyllä riitä ymmärrys mihinkään nykyään...
olin kyllä äsken tosissani... mutta jos ei aivokapasiteetti riitä niin ei siin mitään
- hankalakalakeitto
hopolopopoju kirjoitti:
olin kyllä äsken tosissani... mutta jos ei aivokapasiteetti riitä niin ei siin mitään
Otat Jimm's Keijon replyn tosissaa? Eivittu luuletsä et kukaa 1Gb vaa hankkis? Selvä trolli. Ja niin ei mahdukkaan ymmärrykseeni miten voit olla noin tyhymä
- uuhmuija
Ootko sä huora kun oot kuullu selän takaa et "olit hyvä pano"
- 7+3
Etkai vain ole narsissi? Olen lähes täydellinen. Ja et sä pojista pääs eroo, ellet hanki jotaa Chuk Norrista poikaystäväks, joka vetää kaikkia pervoja turpaa..
Mun mielestä sun pitäis vaa olla ylpee sun suosiosta. Moni tyttö haluaisi olla varmasti sinun asemmassasi, vaikka väittävät toisin. Älä myöskään ala jakorasiaksi, sillä se haittaa sinun mainetta. Tulevaisuudessa saat myös todennäköisesti rikkaan miehen, niin sinun ei tarvitse töitä ajatella.. - Mä taas
7+3 kirjoitti:
Etkai vain ole narsissi? Olen lähes täydellinen. Ja et sä pojista pääs eroo, ellet hanki jotaa Chuk Norrista poikaystäväks, joka vetää kaikkia pervoja turpaa..
Mun mielestä sun pitäis vaa olla ylpee sun suosiosta. Moni tyttö haluaisi olla varmasti sinun asemmassasi, vaikka väittävät toisin. Älä myöskään ala jakorasiaksi, sillä se haittaa sinun mainetta. Tulevaisuudessa saat myös todennäköisesti rikkaan miehen, niin sinun ei tarvitse töitä ajatella..Kiitti oikeest vinkist!!
- ............
Mä taas kirjoitti:
Kiitti oikeest vinkist!!
Ei alottajan nyt noin vaatimaton tarvis olla.
- hopolopopoju
7+3 kirjoitti:
Mun mielestä sun pitäis vaa olla ylpee sun suosiosta. Moni tyttö haluaisi olla varmasti sinun asemmassasi, vaikka väittävät toisin. Älä myöskään ala jakorasiaksi, sillä se haittaa sinun mainetta. Tulevaisuudessa saat myös todennäköisesti rikkaan miehen, niin sinun ei tarvitse töitä ajatella..Chuck Norris ei vedä pervoja turpaan, hän katsoo kun pervot vetävät itseään turpaan.
- hopolopopoju
Mä taas kirjoitti:
Kiitti oikeest vinkist!!
Chuck Norris ei vedä pervoja turpaan, hän katsoo kun pervot vetävät itseään turpaan.
- narsissi+
7+3 kirjoitti:
Mun mielestä sun pitäis vaa olla ylpee sun suosiosta. Moni tyttö haluaisi olla varmasti sinun asemmassasi, vaikka väittävät toisin. Älä myöskään ala jakorasiaksi, sillä se haittaa sinun mainetta. Tulevaisuudessa saat myös todennäköisesti rikkaan miehen, niin sinun ei tarvitse töitä ajatella..oisko narsisti
- byrdyboiga (aito)
tuu meille nii katotaa
- klaukkalatrolli
tuu klaukkalaa nii katotaa
- chineseee
tuu markettii nii katotaa
- chineseee
chineseee kirjoitti:
tuu markettii nii katotaa
minä ku luulin et narsissi on kukka
- jellly
taitaa olla ”suosio” noussu vähä päähä.
- byrdyboiga (aito)
oikeesti tuu käymään meillä nii hoitelen sut?
ps. on joillaki onkelmat - yrjänä-
tainnut kusi nousta hattuun.
- Hyvänäköne
Ei kyllä varmasti ole
Onpas liisalla pahat ongelmat...
- itserakkaallealoitta
voi jumalauta tunnen niin kovaa myötähäpeeää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770