Jei... käytössäni on Thunder. Olen lisännyt siihen useamman sähköpostitilin. Ne näkyvät vasemmassa reunassa. Haluaisin järjestää ne niin että tietyn domainin mailit on allekkain ja sitten taas seuraavan allekkain jne. Nyt ne on ihan sikinsokin. En löytänyt ohjetta enkä toimintoa jolle tuon saisi muokattua. Apua, kiitos!
Thunderbird ohjeita kaivataan
5
115
Vastaukset
- otauusiks
Kyllä mulla on ihan omissa karsinoissaan ilman asetusten vääntämistäkin.
- Jalmarikamari
Juu, mullakin on kyllä omissa karsinoissaan... mutta haluaisin siis ne domainien mukaan järjestykseen kun siinä on parisenkymmentä laatikkoa. Nyt ne on niinkuin näin:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
jne. jne.
Haluaisin että ne olisi näin:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
jne. jne. - Pieter "Oula" Petrov
Tää on apua aloittelijoille, yrittäjät saa hakea apunsa maksusta muualta
- Jalmarikamari
Ne oli esimerkkejä koska en viitsi kirjoittaa niitä osoitteita ja alkuja oikeasti... eli ihan harrastelija olen kuitekin. Vaikka miksi yrittäjäkin ei voisi olla aloittelija.
- ea_69
Thunderbirdin profiilikansiosta (***.default, missä tähdet on jotain satunnaista) löytyy tiedosto prefs.js, jota editoimalla tuon pitäisi onnistua.
Etsi tiedostosta tekstiä "mail.accountmanager.accounts". Löydät rivin, joka näyttää tämän tyyliseltä:
user_pref("mail.accountmanager.accounts", "account1,account2,account3");
Nuo account1,account2,account3. kuvaavat tilejä siinä järjestyksessä kuin ne nyt näytetään, paitsi että oletustiliksi valittu taidetaan aina näyttää ensin. Muuttamalla noiden keskinäistä järjestystä voit vaihtaa järjestystä, missä tilit on.
Jos haluat tarkistaa mikä on mikäkin tili, löydät samasta tiedostosta tämän tapaisia rivejä:
user_pref("mail.account.account1.identities", "id1");
ja
user_pref("mail.identity.id1.useremail", "[email protected]");
noista ylempi siis kertoo, että listalla ollut account1 tunnetaan nimellä id1, ja tuo alempi sitten id1:n sähköpostiosoitteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770