Mies löysi heti uuden naisen kun erosimme. Meillä yksi yhteinen lapsi. Uudella on siis myös lapsi. Isä ottaa lapsemme vain silloin kun uuden naisen lapsi on viikonlopun kotona. Molempien lapset pitäisi olla joka toinen viikonloppu isällään. Tämän uuden naisen isä vaan joskus noin joka toinen kerta, kun pitäisi lapsi otta,a ei haluakkaan ottaa lastaan, ja ottaa lapsen vasta viikon päästä. Tämän vuoksi myös meidän lapsen isäviikonloppu siirtyy viikolla. En ole ihan varma onko tämä aina syy, miksi tapaaminen siirtyy, mutta olen saanut aika selvästi sen kuvan, ja joskus ex sanoo ihan suoraan että tämä on syy. Uusi nainen kuulemma haluaa viikonlopun vapaaksi ilman lapsia, ja ex suostuu. Tai voi olla myös niin, että exä valehtelee, ja haluaa itse viikonlopun ilman lapsia. Kerran kysyin exältä, että eikö lapsi kiinnosta, vai kun siirtelee tapaamisia. Sanoi kuitenkin että kiinnostaa todellakin. Voi olla myös että haluu vaan tehdä niin naisen mieliksi, ja pelkää niin paljon jätetyksi tulemista.
Voisinhan tehdä myös jotkut selvät säännöt, että jos ei ota sinä viikonloppuna, niin se siirtyy sitten vasta kahden viikon päähän, niinkuin periaatteessa kuuluisi mennä. Mutta siksi en halua näin, koska haluan että lapseni näkee mahdollisimman paljon isäänsä, ja myös että itse saisin enemmän omaa aikaa, kun minulla ei ole lähellä tukiverkostoa.
Exä aina puhuu myös että uusi nainen hoitaa kyllä meidän lapsen, että ei hän itse osaa, ja tiedän myös kokemuksesta, että on kyse myös ettei exä aina viitsi hoitaa lastamme. Kerrankin kun tämä uusi nainen lähti kesken päivän lapsensa kanssa jonnekkin, isä toi lapsen jo meille, vaikka piti tuoda se vasta illalla. Kerran sanoi että voisi ottaa lapsemme vaikka asumaan heille, ja viittasi siihen, että sen tähden, että nainen hoitaa kyllä lapsemme, että hän ei selviäisi yksin lapsemme kanssa. Lapsen hakee minun luota aina ennen päiväunia, ilmeisesti sen takia, että lapsi voi nukkua autossa, eikä tarvi nukuttaa erikseen päiväunille. Minusta taas olisi parempi että hakisi heti aamulla, että saisi olla mahdollisimman kauan isänsä kanssa.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Kaikki menee uuden naisen ehdoilla
rirlr
0
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708