Onko teillä muilla ollut huonoja kokemuksia Viikkarista ja reissun jälkeisestä mahataudista?
Joululomalla kövimme 2 aikuista 6 lasta Tukholmassa ja takaisintulomatkalla kaksi lasta aloitti oksetamisen. Kotona loput 4 ( kaikki eri perheen lapsia) olivat aloittaneet okesentamisen vuorokauden sisällä. Lapset kävivät seisovassa pöydässä, me aikuiset emme.
Työkaverin perhe kävi hiihtolomaristelilyssä: 1 aikuinen 2 lasta. Tulioaisna 1 vastsatauti.
Ystävän perhe kävi helmikuussa myös Viikkarilla: lapsilla tuliasina 2 vatsatatutia.
Voi olla pelkkää sattumaakin, mutta Ruotsin risteilyillla n. 10 kertaa käyneinä olemme tuoneet kotiin 3 kertaa vatsataudin.
VIKING LINE JA VATSATAUTI
7
2583
Vastaukset
- Ei ooo
Ei oo tullu vatsatauteja. Jospa teidän lapsia ei ole opetettu pesemään käsiään aina wc-käynnin jälkeen sekä ennen ruokailua.
- laukku148
Varusteet ja pakkaaminen ?
- Pöpöotin
Lapset kävivät varmaan leikkimässä leikkihuoneessa jne?
Varsinkin jos junnut eivät ole tarhassa missä pöpöt tarttuu tehokkaasti, niin tuoltahan niitä sitten saa, kun ei ole valmiiksi vastustuskykyä ko. pöpölle.
Tänä talvena on jyllännyt noroviruksen uusi muoto paljon aikuisissakin.
Ja nykykulttuuri on surkeaa käsien pesun kannalta, puolet ei pese WC käynnin jälkeen ja hyvin harva muutenkaan ennen ruokailua. Siinä ne pöpöt tarttuu "soppakauhan" kautta. - SamaOngelmako ):
Oletteko tekin Viking linen uhreja? Itse toin kotiin vatsataudin ja löysää ulostetta eikä sairaslomaa töistä! Työpaikalla piti käyttää vaippoja tai oikeastaan halusin varuilta. Perhekin sairastui ja minulla todettiin lakstoosi intoleranssi. Lapsilla joita on kuusi,todettiin vilja-allergia,maito,sipuli,eläin allergioita. Liittyyköhän tämä jotenkin laivareissuumme? Itse joskus ripuloin edelleen ja mieheni jonka nimeä en mainitse,oksentelee ja flunssainen koko ajan. Siitepölykausi meni ja itselläkin oireet jatkuvat. Olisiko jotain tekemistä allergiani kanssa? ): Auttakaa pian :'(
- ParanePian ):
Harmillista. Itse on ripulikausi alkanut ):
- Noroviikkarilla
Tulin sunnuntai aamuna tukholmasta helsinkiin ja noro jysähti päälle matkalla. Myös yksi tuntematon kanssamatkustaja sanoi olsennelleensa läpi yön.
- Käteen
Wanhaan hyvään aikaan tehtiin joka vuosi pikkujouluristeily firman kanssa Tukholmaan. Ihan sama, mentiinkö Vikingillä vai Siljalla, aamusta Tukholmassa oksenneltiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731