Taas kolari!

Antsu

Huh huh. Mitsu törmännyt lehmuskujalla puuhun. Kulmilta päin Vuoksentielle ja ensimmäiseen lehmukseen ulkokaarteessa täysosuma. Pää tuulilasiin, rintakehä rattiin ja paljon verta istuimella. Uteliaita pyörii romua katselemassa.

8

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapuri

      joo ja reilu 2 promillea vaihteeksi. toivottavasti sattu kaveria reilusti.

    • kaveri

      tunnen kyseisen henkilön erittäin hyvin...äijä on ihan seko!seuraavana päivänä jo baarissa ryyppäämässä, tikit päässä...jeah..

      • minä

        Tuliko mieleen eettä siinä voi olla jotain muutakin taustalla kuin pelkkä 2 promillen humala, esim se että mikä on syy lähteä rattiin.....tms.


      • -s-
        minä kirjoitti:

        Tuliko mieleen eettä siinä voi olla jotain muutakin taustalla kuin pelkkä 2 promillen humala, esim se että mikä on syy lähteä rattiin.....tms.

        mutta jos mulla olis 2 promillee päässä niin keksisin varmasti ainakin sata syytä lähtee rattiin. Mut kuitenkin jätän lähtemättä! Rattijuopumusta ei oikein voi puolustella mitankään!!!


      • kaveri
        minä kirjoitti:

        Tuliko mieleen eettä siinä voi olla jotain muutakin taustalla kuin pelkkä 2 promillen humala, esim se että mikä on syy lähteä rattiin.....tms.

        no turpaa se oli ainaki saanu...ja ne tän kyseisen tyypin tempaukset ei välttämättä oo mitää pikkulasten katottavaa...on tainnu tuo viina viiä viimesetkii järjen rippeet..


      • syntinen
        kaveri kirjoitti:

        no turpaa se oli ainaki saanu...ja ne tän kyseisen tyypin tempaukset ei välttämättä oo mitää pikkulasten katottavaa...on tainnu tuo viina viiä viimesetkii järjen rippeet..

        Meitä on moneen lähtöön.. Kuka voi rehellisin mielin tuomita ketään..


      • ihminen
        syntinen kirjoitti:

        Meitä on moneen lähtöön.. Kuka voi rehellisin mielin tuomita ketään..

        jos ei asioista tiedä mitään! tosin tätä tyyppiä ei voi juuri kukaan olla tuntematta/tietämättä. eikä kyllä edes kunnon rangaistusta tekosestaan saanut ja luulen ettei ollu hänen viimoinen kerta kun kännissä rattiin lähtee. toivottavasti seuraavallakaan kerralla ei ulkopuolisille käy mitään.


      • Igor
        ihminen kirjoitti:

        jos ei asioista tiedä mitään! tosin tätä tyyppiä ei voi juuri kukaan olla tuntematta/tietämättä. eikä kyllä edes kunnon rangaistusta tekosestaan saanut ja luulen ettei ollu hänen viimoinen kerta kun kännissä rattiin lähtee. toivottavasti seuraavallakaan kerralla ei ulkopuolisille käy mitään.

        sellasta se on! mut elämä on!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      36
      756
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe