Huh huh. Mitsu törmännyt lehmuskujalla puuhun. Kulmilta päin Vuoksentielle ja ensimmäiseen lehmukseen ulkokaarteessa täysosuma. Pää tuulilasiin, rintakehä rattiin ja paljon verta istuimella. Uteliaita pyörii romua katselemassa.
Taas kolari!
8
1484
Vastaukset
- naapuri
joo ja reilu 2 promillea vaihteeksi. toivottavasti sattu kaveria reilusti.
- kaveri
tunnen kyseisen henkilön erittäin hyvin...äijä on ihan seko!seuraavana päivänä jo baarissa ryyppäämässä, tikit päässä...jeah..
- minä
Tuliko mieleen eettä siinä voi olla jotain muutakin taustalla kuin pelkkä 2 promillen humala, esim se että mikä on syy lähteä rattiin.....tms.
- -s-
minä kirjoitti:
Tuliko mieleen eettä siinä voi olla jotain muutakin taustalla kuin pelkkä 2 promillen humala, esim se että mikä on syy lähteä rattiin.....tms.
mutta jos mulla olis 2 promillee päässä niin keksisin varmasti ainakin sata syytä lähtee rattiin. Mut kuitenkin jätän lähtemättä! Rattijuopumusta ei oikein voi puolustella mitankään!!!
- kaveri
minä kirjoitti:
Tuliko mieleen eettä siinä voi olla jotain muutakin taustalla kuin pelkkä 2 promillen humala, esim se että mikä on syy lähteä rattiin.....tms.
no turpaa se oli ainaki saanu...ja ne tän kyseisen tyypin tempaukset ei välttämättä oo mitää pikkulasten katottavaa...on tainnu tuo viina viiä viimesetkii järjen rippeet..
- syntinen
kaveri kirjoitti:
no turpaa se oli ainaki saanu...ja ne tän kyseisen tyypin tempaukset ei välttämättä oo mitää pikkulasten katottavaa...on tainnu tuo viina viiä viimesetkii järjen rippeet..
Meitä on moneen lähtöön.. Kuka voi rehellisin mielin tuomita ketään..
- ihminen
syntinen kirjoitti:
Meitä on moneen lähtöön.. Kuka voi rehellisin mielin tuomita ketään..
jos ei asioista tiedä mitään! tosin tätä tyyppiä ei voi juuri kukaan olla tuntematta/tietämättä. eikä kyllä edes kunnon rangaistusta tekosestaan saanut ja luulen ettei ollu hänen viimoinen kerta kun kännissä rattiin lähtee. toivottavasti seuraavallakaan kerralla ei ulkopuolisille käy mitään.
- Igor
ihminen kirjoitti:
jos ei asioista tiedä mitään! tosin tätä tyyppiä ei voi juuri kukaan olla tuntematta/tietämättä. eikä kyllä edes kunnon rangaistusta tekosestaan saanut ja luulen ettei ollu hänen viimoinen kerta kun kännissä rattiin lähtee. toivottavasti seuraavallakaan kerralla ei ulkopuolisille käy mitään.
sellasta se on! mut elämä on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 36756
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52719
- 49629