VIIKKO SITTEN PALASIN LONTOOSTA. KIITOS VAAN MONILLE VINKKEJÄ ANTANEELLE OLI PALJON HYÖTYÄ. NYT SITTEN OLEN JO VARAAMASSA KESÄLLE UUTTA MATKAA JA TUOTA ST GILES HOTELLIA VÄHÄN KATSASTELLUT...ONKO KOKEMUSTA? OLEN AIEMMIN ASUNUT EARLS COURTISSA, CAMDEN TOWNISSA, BAYSWATERISSA, JOTEN NYT TÄMÄ ALUE OLISI VUOROSSA.
ST GILES HOTEL
5
242
Vastaukset
- Londoni
Hei kiva jos sinulla oli kivaa! Plus tietty palstan vinkit auttoivat!
Kokemusta ei hotelleista ole kun taalla asutaan, mutta jos olet maisemissa niin vierailehan Suomi pubi illoissa yms. Meita Lontoon suomalaisia on paljon :)- KARHUNEITI P!
Hei kivaa !!
Mistähän tuon pubin löytää? Usein olen yksin reissussa, joten juttuseura on aina tervetullutta. Facebookissa on ainakin joku ryhmä Finnish people living in London...sieltä ehkä tietoa saa myös..
Monta juttua jäi taas tekemättä...kerkesin kuitenkin Portobello Roadin markkinoille lauantaina, Tiedemuseo, V & A museo, Shard ja paljon muutakin mm. 2 musikaalia. Les Miserables ja WWRY toki ennätin pubiinkin:) - porcipine
KARHUNEITI P! kirjoitti:
Hei kivaa !!
Mistähän tuon pubin löytää? Usein olen yksin reissussa, joten juttuseura on aina tervetullutta. Facebookissa on ainakin joku ryhmä Finnish people living in London...sieltä ehkä tietoa saa myös..
Monta juttua jäi taas tekemättä...kerkesin kuitenkin Portobello Roadin markkinoille lauantaina, Tiedemuseo, V & A museo, Shard ja paljon muutakin mm. 2 musikaalia. Les Miserables ja WWRY toki ennätin pubiinkin:)St. Giles on tuttu monelta työmatkalta. Hotelli on varsin keskeisellä paikalla, hyvät yhteydet Heathrowlle. On lähellä Tottenham Court Roadin ja Oxford Streetin kulmaan.
Huoneet on vaihtelevan kokoisia. Yhden hengen huone on todella pieni.
Aamiainen peruslaatua.
Mutta niinkuin kirjoitin niin keskeinen paikka tarjoaa lyhyet kävelymatkat kaikkialle. - 4+7
KARHUNEITI P! kirjoitti:
Hei kivaa !!
Monta juttua jäi taas tekemättä...kerkesin kuitenkin Portobello Roadin markkinoille lauantaina, Tiedemuseo, V & A museo, Shard ja paljon muutakin mm. 2 musikaalia. Les Miserables ja WWRY toki ennätin pubiinkin:)Suomi pubi ilta joka kuun ensimmäinen perjantai paikkana nordic bar
http://www.nordicbar.com/
tai sitten ei!!!!
- 1213
Näin on ja juuri tuolla Facebook ryhmässä on ilmoituksia tapahtumista. Vappua ja jääkiekkoa näkyy olevan tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529