nyt on kaikki muut asiat siltä ja tältä osin kunossa, mutta jos menen opiskelemaan 2,5 vuodeksi algeriaan, tarvitaan vakuutus, onko kenelläkään tietoja miten tuo kannattaa hoitaa, se matkavakuutus ei ole voimassa kuin 3 kuukautta korkeintaan...
Eli kannattaako ja pystyykö sitten vain ottaa uusi matkavakuutus joka voimassa 3 kk vai joku muu systeemi? mikä on edullisin vaihtoehto?
opiskelemaan algeiaan
khamsa
3
1175
Vastaukset 3
- ONNEA MATKAAN
En tiennytkään että algeriaan on järkevää mennä opiskelemaan:D Siellähän kaapattiin jotain pohjoismaalaisia. Ei varmaan kovinkaan turvallista. ONNEA MATKAAN. Paitsi jos olet itse taustalatasi pohjois-afrikasta niin sitten ymmärrän.
- 28x...
Kyllä nimim. khamsa tarvitsee selvästi lisää tukiopetusta saadakseen peruskoulun käytyä.
- sdfghjkl
Tulee vähän myöhässä, mutta miksi juuri Algeria? Käsitykseni mukaan esim. Marokko olisi turvallisempi vaihtoehto. Marokossa on myös luulatavasti parempia kouluja http://www.maatieto.net/afrikka/marokko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201708- 80670
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571