elikkäs olen 18-vuotias jätkä joka on transsukupuolinen. ongelma on että mun omat vanhemmat ei hyväksy mua sellaisena kun olen. mä tarvin just nyt paljon apua ja tukea tässä mun omassa suuntautumisessa. mä olen antanu niille n7 vuotta aikaa sulatella tätä juttua ja ne sano että mä olen meijän suvun friikki ja kummajainen ja että mä en saa ottaaa mitää yhteyttä niihin ennen kuin olen täysin normaali. välillä tuntuu että voisin oottaa lääkkeitä ja viina paljon ja kuolla pois.
mitä mun pitäis tehä??? kiitos kaikille jotka osaavat ja haluavat auttaa.
ineedahelp
3
77
Vastaukset
- kkbbfhthk
Koska olet jo 18 vuotias, sinun ei tarvitse olla missään tekemisissä vanhempiesi kanssa ellet halua. Tutkimuksiin ja hoitoihin voi hakeutua vanhempien mielipidettä kysymättä. Tilanteessasi kannattaa hakea tukiympyrät muualta, mutta jätä suunnitelmat viinasta, lääkkeistä ja kuolemasta. Kyllä se siitä lähtee kun haet lähetteen tutkimuksiin.
- 7o85lh
Olet aikuinen, joten käyttäydyt sen mukaan ja otat vastuun omasta elämästäsi. Antaa sukulaisten höpistä omiaan.
Löydät tukipiiriä netin kautta transfoorumista ja setan transtukipisteestä. Hanki apu ja tuki muualta. Minulla on suhteet katkenneet koko sukuun ja se on pysyvä tilanne. Olen joutunut hyväksymään sen tosiasian, ettei sukua enää ole. Se on raskasta, kyllä, kun ei nyt tällä hetkellä ole ketään muutakaan. On mahdollista, ettei sinun vanhempasi koskaan rakastaneet sinua. Se on kova pala nieltäväksi. Minä ainakin olen päätynyt siihen tulokseen, että heidän rakkautensa oli vahvasti ehdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328