Olen nainen, ja harrastanut seksisuhteita vain sellaisten naisten kanssa, jotka olen tuntenut jo pidemmän aikaa, ja tiedän että he ovat vakituisessa parisuhteessa miehen kanssa. Taudinpelko on siis ollut aika minimissä.
Kysyisin, että miten toimin, jos nyt pokaisin diskosta jonkun naisen, jonka kanssa päätyisin harrastamaan irtoseksiä. Nuoleminen olisi ainakin no-no, mitä muuta tulisi huomioida ettei saa ikäviä pöpöjä? Pliis auttakaa, olen aika kokematon.
Turvaseksi naisen kanssa
3
256
Vastaukset
- hrh
Voit nuolla jos laitat pillun päälle muovikelmun. Sormettaessa voit pitää tietysti kertakäyttöisiä kumihanskoja. Älä levitä käsissäsi kumppanisi pillun eritettä omaan pilluusi tai suuhusi. Älä käytä samoja leluja toisen kanss. Tartuntavaara on ihan todellinen sillä HIV:tä on lesboillakin ja lisäksi muutkin sukupuolitaudit tarttuvat naisen välisessä seksissä yhtä lailla. Lesbotkin suhtautuvat huolettomasti tartuntavaaraan koska raskaaksi tulemisen pelkoa ei ole.
- tartunta..vaara
Voihan mieskin saada taudin muualta, tartuttaa sen vaimoon ja vaimo sinuun.
- ...
Kai niillä naisilla voi yhtä lailla olla sukupuolitauti, vaikka olisit tuntenut heidät miten kauan tahansa. Mistä tiedät, mitä he ovat aiemmassa elämässään tehneet, ja mitä heidän miehensä ovat tehneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756