Miks aina kun nähdään vaikka käytävällä niin aina mun ihastus kattoo silmiin pitkään ja hymyilee jne :) mut sit taas jos se on sen kavereiden kanssa/ mä oon mun kavereiden kanssa niin se on ihan kun ei huomaiskaan ja sellanen outo.. miks tällänen käytös? oon 100% varma että se on ees pikkasen kiinostunut musta..
Ootteko ikinä tavanneet tälläistä 'käytöstä' pojilla? Ei se kauheen ujokaan ole ainakaan kaveriporukassaan jne.
Ihastunut vai?
11
104
Vastaukset
- aikavahvastion..
Ainaki tytöillä on tuollaista käytöstä... :) Ehkä se ajattelee, että ei halua kavereiden huomaavaan sitä että on ihastunut ja ei siksi katso sinuun kun on kavereitten kanssa. Tai sitten ei pysty keskittymään kahteen asiaan samaan aikaan (sinuun/ kavereihin). Sinun kannattaa kysyä, että onko ihastunut, mutta uskon että on, jos sinulla on sellainen tunne siitä asiasta. Kyllä sen yleensä itse tajuaa jos toinen on ihastunut, tulee sellainen tunne, harmittavan monet vaan ei luota siihen tunteeseen.
- otaselväääasiasta
outo käytös on hyvin normaali silloin kun on ihastunut
- =)=)
Ihannäi huvikseen kysyn mist päi ja nimikirjaimet?=D
- lifemocker
koska kavereiden paine on suuri ja joku siitä alkaisi aukomaan sitten päätään/kiusaamaan jos tietäisi että joku tykkää jostakusta.
siksi teinien seurustelusta ei tulekkaan yhtään mitään, kun ei uskalleta olla omia itsejään vaan pitää koittaa miellyttää muita ihmisiä. ei uskalleta erottautua - vainiinhuoh
Sanoo lifemocker. Aina niin positiivinen asenne mielipiteen takana : )
- lifemocker
ei sen mun vika ole, ettei totuus ole aina kaunis
- vainiinhuoh
Pessimistityys ei ole yhtäkuin totuus
- lifemocker
jos sä pidät totuutta pessimistisyytenä niin se on ihan oma ongelmasi
- huuiii:)
Itellä ihan sama tilanne yhden pojan kanssa kuin aloittajalla! : -)
- Joku Random ??????:)
Kyl se aika varmasti on ihastunu. :)
- Pppooo000111kkk44
Joku Random ??????:) kirjoitti:
Kyl se aika varmasti on ihastunu. :)
Ootteko jutellu esim. Fb:S? Ja hyvin mahdollista että on kiinnostunut, mutta kavereitten kesken ei halua näyttää ihastumistaan???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783