Kerrynsiniset

Vastatkaa pian

Tietääkö kukaan teistä että myydäänkä suomessa missään kerrynterriereitä????

8

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljaa hyvää tulee

Jos noin kovalla kiireellä ollaan koiraa hankkimassa, niin enpä taida haluta kertoa... koiran ostoa pitää miettiä pidempään kuin "mullekaikkihetinyt!!!"

• Olet vähän tyhmä

En minä nyt ihan sitä meinannut ,kun yleensä ei mun kysymyksiin vastata.Ja et ole näköjään terävin kynä penaalissa,kun et vastannut kysymykseeni

• Hiljaa edelleenkin
        Olet vähän tyhmä kirjoitti:

En minä nyt ihan sitä meinannut ,kun yleensä ei mun kysymyksiin vastata.Ja et ole näköjään terävin kynä penaalissa,kun et vastannut kysymykseeni

Et sinäkään, kultaseni. Googlaus ei ole ydinfysiikkaa ja tulokset saadaan n. 0,3 sekunnin kuluessa.

• Tyhmä oot
        Hiljaa edelleenkin kirjoitti:

Et sinäkään, kultaseni. Googlaus ei ole ydinfysiikkaa ja tulokset saadaan n. 0,3 sekunnin kuluessa.

Menisit takaisin koulun penkille,jotta oppisit jotain!!! Ja sen jälkeen ehkä ymmärtäisit olla sosiaalinen jolloin pystyisit olemaan muiden ihmisten kanssa!!! Ja ettei tarvitsisi kokoajan vi***illa täällä
        Muille. On lapsellista alkaa tuollain kommentoimaan. Edes mangusti ei ole noin tyhmä!

• Koira raivopäällekö?
        Tyhmä oot kirjoitti:

Menisit takaisin koulun penkille,jotta oppisit jotain!!! Ja sen jälkeen ehkä ymmärtäisit olla sosiaalinen jolloin pystyisit olemaan muiden ihmisten kanssa!!! Ja ettei tarvitsisi kokoajan vi***illa täällä
        Muille. On lapsellista alkaa tuollain kommentoimaan. Edes mangusti ei ole noin tyhmä!

Käy itse koulusi loppuun. Nykyisillä hermoillasi sinulle ei kannata koiranpentua ostaa, jos et edes yhden ihmisen kiusantekoa kestä. Mitäs, kun pentu herättää kolme kertaa yössä, pissii sängylle ja pureskelee iPadin nurkat rikki? Sittenkö saat samanlaisia raivareita? Vai muuttuuko käytöksesi maagisesti erilaiseksi sitten, kun saat ihQuttamasi pikku eläimen itsellesi?

Huh huh.

• Pakko tehdä jotain
      • Harmillista :(

:( meillä on kokemusta koirista entisyydestä, oli ennen dobermanni,nyt suursnautseri

• Apua sulle googlesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5850
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3497
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      156
      2012
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      223
      1938
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      168
      1683
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1011
    8. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      970
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      64
      954
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe