Auringonnousu = laskuvarjo.
On aamu. Ajatellaanpa vaikka kerrostalon seinää, johon auringon langettama varjo sattuu vaikkapa toisen kerroksen korkeudelle. Ja koska aurinko paistaa viereisen talon katon ylitse ja aurinko nousee yhä, silloinhan vastapäisen talon seinässä varjo laskeutuu koko ajan alemmas maata kohden. Eli kun aurinko nousee, varjo laskeutuu!
-hitto, olen(ko) nero!-
Auringonnousu
6
245
Vastaukset
- Tampio 2.0 Pro
Onko se runo, aforismi vai proosan pätkä? Ken tietää, mutta ainakin siinä on sen tason ajatusta, että ainakin Oscar Wilden määritelmän mukaan sen on oltava taidetta.
Se on myös niin lyhyt ettei siitä näe onko se hyvä vai huono. Aika ovela viritelmä siis mikäli se ei ole hyvä, mutta surkea esitys jos se ei ole huono.- paakki
En ymmärtänyt palautteestasi yhtään mitään, mikä tarkoittaa sen osuneen oikeaan, ja siksi kiitän mitä nöyrimmin.
Olen otettu, vaikka mies ja hetero olenkin. - Tampio 2.0 Pro
paakki kirjoitti:
En ymmärtänyt palautteestasi yhtään mitään, mikä tarkoittaa sen osuneen oikeaan, ja siksi kiitän mitä nöyrimmin.
Olen otettu, vaikka mies ja hetero olenkin.Jospa rupeaisit värkkäämään haikuja? Niissä on samaa fiilistä kuin tuossa pätkässä ja niistä tietää heti että runon ja ajatelman risteytyksestä on kyse.
- paakki
Tampio 2.0 Pro kirjoitti:
Jospa rupeaisit värkkäämään haikuja? Niissä on samaa fiilistä kuin tuossa pätkässä ja niistä tietää heti että runon ja ajatelman risteytyksestä on kyse.
Multa ei olekaan ennen pyydetty haikuja, mutta voikuja sitäkin useammin. Yleensä ne pyynnöt ovat kuuluneet jotenkin tähän malliin: "Voiku tuo tajuais lopettaa tuon kirjoittamisen".
Ja meikäpoika kun ei koskaan tee niin kuin pyydetään, joten sorry vaan itse kullekin säädylle.
-että silleen-
- Straw
Oikeastihan aurinko ei liiku, sen tekee Maa. ;)
- paakki
oikeassa oot. Mun täytynee miettiä tuo juttu uudelleen, tai ainakin kirjoittaa hiukka toisin sanoin.
Mut kiva kun luit sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406375Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 82970
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14721