Miksi lapset on aina vaan enemmän sekasin ja levottomia. Olen aikuisopiskelija ja luokallani lähes kaikilla on jo omia lapsia. Muutama nainen luokallani piirtelee ja häiritsee tuntiopetusta päivittäin. On hihittelyä ja pilakuvien piirtelyä. Eikä siinä muuten mitään, saahan sitä kukin käyttää oppimiseen varatut tunnit miten lystää, mutta kun se häiritsee niitä, jotka haluis kuulla mitä se opettaja puhuu jne.. Ja näistä naisista pitäis tulla hoitoalan ammattilaisia. Mut se pointti..en siis yhtään ihmettele jos lapset oireilee kun vanhemmatkin on ku halolla päähän lyötyjä pölkkyaivoja.
En enää ihmettele
3
113
Vastaukset
- iophjop
Laita ne lapselliset kuriin.
- Kieltenopettajatar
Olen toiminut opettajana aikuispuolella ja minulla on hyvin samanlaisia havaintoja. Sinä olet nähnyt lähinnä teini-ikään jumahtaneita naisia, hoitoalasta kun on kysymys. Minä puolestani olen työni puolesta törmännyt enemmänkin näihin keski-ikäisiin, perheellisiin teinipoikiin. Perusopetuspuolella taas olen opettanut heidän lapsiaan. Monissa tapauksissa ulkonäön lisäksi myös käyttäytyminen näyttää periytyneen.
- opettaja yläkoulusta