Miksi lapset on aina vaan enemmän sekasin ja levottomia. Olen aikuisopiskelija ja luokallani lähes kaikilla on jo omia lapsia. Muutama nainen luokallani piirtelee ja häiritsee tuntiopetusta päivittäin. On hihittelyä ja pilakuvien piirtelyä. Eikä siinä muuten mitään, saahan sitä kukin käyttää oppimiseen varatut tunnit miten lystää, mutta kun se häiritsee niitä, jotka haluis kuulla mitä se opettaja puhuu jne.. Ja näistä naisista pitäis tulla hoitoalan ammattilaisia. Mut se pointti..en siis yhtään ihmettele jos lapset oireilee kun vanhemmatkin on ku halolla päähän lyötyjä pölkkyaivoja.
En enää ihmettele
3
113
Vastaukset
- iophjop
Laita ne lapselliset kuriin.
- Kieltenopettajatar
Olen toiminut opettajana aikuispuolella ja minulla on hyvin samanlaisia havaintoja. Sinä olet nähnyt lähinnä teini-ikään jumahtaneita naisia, hoitoalasta kun on kysymys. Minä puolestani olen työni puolesta törmännyt enemmänkin näihin keski-ikäisiin, perheellisiin teinipoikiin. Perusopetuspuolella taas olen opettanut heidän lapsiaan. Monissa tapauksissa ulkonäön lisäksi myös käyttäytyminen näyttää periytyneen.
- opettaja yläkoulusta
Sama on havainto minullakin. Tosin olen aineenopettaja yläkoulussa keskisuuressa kaupungissa. Poikkeuksiakin on tietysti, mutta hyvin suuren enemmistön kohdalla voi huomata ettei omena ole kauas puusta pudonnut. Kouluun kun pyytää keskustelemaan, raahautuu paikalle joko 35-45v.- pissis/pubiruusu, juurikin sinne teini-ikään juuttunut eukko liian ahtaissa farkuissaan. Taikka sitten paikalle rahjustaa linttaan astutuilla skeittikengillä ja lippis päässä, kulahtaneessa t-paidaasa kulkeva samaa ikäluokkaa oleva kaljasieppo mies. Aivan pihalla ovat mussukkansa tekemisistä. Eivät tajua mistään mitään, ovat joko ihan nuoren vedätettävissä taikka sitten heistä se käytös on ok ja puolustelevat lastensa röökinpolttoa ja mökäämistä tunnilla. Tyhmyys ja kouluttamattomuus (tai hyvin matala-asteinen koulutus) paistaa kilometrin päähän ja sinne linjaston päähän ovat lastaankin kasvattamassa. Hohhoijakkaa, mahtavia nämä nykyajan isänmaan toivot. Mutta jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278