Milloin olet nähnyt hänet viimeksi?

Anonyymi-ap

Missä??

109

2656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Pari vuotta sitten 😟

      • Anonyymi00060

        Samoin täällä. Siinä oli merta. Halaus hänelle.


    • Anonyymi00002

      En halua nähdä sitä vanhusta ikinä! 😂

      • Anonyymi00006

        Onko kyseessä taloyhtiön vanhus?


      • Anonyymi00009

        No varmasti haluat, ja sehän sua naurattaakin!😋

        M->N


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        No varmasti haluat, ja sehän sua naurattaakin!😋

        M->N

        Sinäkö sen muka päätät naisen puolesta? Nainen päättää ihan itse eikä vanhusmiehet ole naisten mieleen. Näin se vaan menee!!


    • Anonyymi00003

      Kaupassa viime vuonna, kärryjä työnteli.

      • Anonyymi00004

        Muistan vaikka et uskoisi🫣


      • Anonyymi00021

        Ai kyllä, flirttailitko sie silloin jotakuta naista kaupassa? 🙄


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Ai kyllä, flirttailitko sie silloin jotakuta naista kaupassa? 🙄

        Myyjää


    • Anonyymi00005

      Rollaattor mummu

    • Anonyymi00007

      2020 maaliskuussa, parkkipaikalla, lähellä hänen työpaikkaa.

    • Anonyymi00008

      Perstaina ja siellä missä aina.

      • Anonyymi00013

        Mutta kenet näit siellä?


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Mutta kenet näit siellä?

        Yhen kaverin?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Yhen kaverin?

        Mietin näitkö mut? Ei mitään parempia tunnisteita löytyis?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Mietin näitkö mut? Ei mitään parempia tunnisteita löytyis?

        Miehen... Ikuisuus miehen.


    • Anonyymi00010

      Vuosia Vuosia sitten asemalla?

      • Anonyymi00012

        Juna meni jo!


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Juna meni jo!

        Ei se ainut ollut. Menee uusia junia joka minuutti.


      • Anonyymi00045

        No riippuu asemasta mut joo tavallaan.


    • Anonyymi00011

      Tänään näin ihanan M naisen jolla vaaleat farkut, lentosuukkoja lähetän iltaasi. Toivottavasti myös irl tulee vielä tapahtumaan.

      • Anonyymi00053

        Missä näit?


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Missä näit?

        S Market


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        S Market

        Masku?


    • Anonyymi00014

      Heti vapun jälkeen erään koulun pihalla tutki puhelintansa 🤭💚

      • Anonyymi00015

        Minä vaan olin kävelyllä 🚶


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Minä vaan olin kävelyllä 🚶

        Missä päin?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Missä päin?

        K-Pohjanmaan suunnilla, K kaupungissa 😁 Aika lähellä sun kotia mikäli oon oikeassa siitä missä asut, en oo nimittäin ihan varma, vai hourailenko taas omiani 😂


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        K-Pohjanmaan suunnilla, K kaupungissa 😁 Aika lähellä sun kotia mikäli oon oikeassa siitä missä asut, en oo nimittäin ihan varma, vai hourailenko taas omiani 😂

        Kotka?


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Kotka?

        Ei


    • Anonyymi00020

      Viime viikolla töissä

      • Anonyymi00022

        Sielläpä siellä, silloinpa silloin.


      • Anonyymi00026

        En nää töissä ketään, kun pidän silmät kiinni suurimman osan ajasta.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        En nää töissä ketään, kun pidän silmät kiinni suurimman osan ajasta.

        Ettet näkisi minua. Uuuu


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Sielläpä siellä, silloinpa silloin.

        Sinutpa sinut, hassu


      • Anonyymi00040

        Mitä teet työksesi?


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Mitä teet työksesi?

        Mitä sä teet työksesi?


    • Anonyymi00028

      Yritän itse asiassa olla ajattelematta sitä, koska siitä on niin kauan. Tämä ikävä näyttäytyy ajan valossa aika säälittävänä...

      • Anonyymi00030

        Paljonko on kauan?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Paljonko on kauan?

        Vuosia.


      • Anonyymi00036

        Joo. Jossain kohtaa ylittyy se raja, että koko juttu alkaa kuulostaa niin älyttömältä ja todellisuudesta irralliselta olemattomien menneiden haikailulta, ettei siitä voi enää edes kertoa kenellekään, itselleenkään ei halua myöntää, miten syvällä suossa sitä ollaan.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Joo. Jossain kohtaa ylittyy se raja, että koko juttu alkaa kuulostaa niin älyttömältä ja todellisuudesta irralliselta olemattomien menneiden haikailulta, ettei siitä voi enää edes kertoa kenellekään, itselleenkään ei halua myöntää, miten syvällä suossa sitä ollaan.

        Ja pahinta on, että tiesin jo aikoinaan tämän johtavan tähän. Tunne oli niin syvä. -sivusta


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Ja pahinta on, että tiesin jo aikoinaan tämän johtavan tähän. Tunne oli niin syvä. -sivusta

        Jos mä olisin arvannut, että mä jään tähän jumiin näin pahasti, olisin yrittänyt tehdä jotain erilailla. Luulisin. Miten voi ihminen saada itsensä näin solmuun ihan omin voimin.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Jos mä olisin arvannut, että mä jään tähän jumiin näin pahasti, olisin yrittänyt tehdä jotain erilailla. Luulisin. Miten voi ihminen saada itsensä näin solmuun ihan omin voimin.

        23:55
        Todella hyvä ilmaus, kun jumittaa.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Joo. Jossain kohtaa ylittyy se raja, että koko juttu alkaa kuulostaa niin älyttömältä ja todellisuudesta irralliselta olemattomien menneiden haikailulta, ettei siitä voi enää edes kertoa kenellekään, itselleenkään ei halua myöntää, miten syvällä suossa sitä ollaan.

        Olen täysin samaa mieltä ja ihmettelin sitä, että miten paljon nuorempi henkilö edes kehtaa yhä stalkata minua! Minusta se on suorastaan typeryyden huippu, miten hän on toiminut! Todella vastenmielinen kokemus!


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä ja ihmettelin sitä, että miten paljon nuorempi henkilö edes kehtaa yhä stalkata minua! Minusta se on suorastaan typeryyden huippu, miten hän on toiminut! Todella vastenmielinen kokemus!

        Älä nyt taas tuo sitä projektiasiantuntija tähän. Syyttömiä me täällä siihen ollaan. :(


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Vuosia.

        3 vuotta?


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Ja pahinta on, että tiesin jo aikoinaan tämän johtavan tähän. Tunne oli niin syvä. -sivusta

        Sama juttu. Tiesin ensinäkemältä että nyt muuten olen kusessa tämän ihastuksen tunteen kanssa. Tapahtui 2019 eikä ole loppunut.


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        3 vuotta?

        Moninkertaisesti tuo.


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Sama juttu. Tiesin ensinäkemältä että nyt muuten olen kusessa tämän ihastuksen tunteen kanssa. Tapahtui 2019 eikä ole loppunut.

        Oliko työpaikalla vai jossain muualla ja oliko se vastapuoli mies vai nainen ja sinä?


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00114 kirjoitti:

        Oliko työpaikalla vai jossain muualla ja oliko se vastapuoli mies vai nainen ja sinä?

        Minun eli miehen työpaikalla.


    • Anonyymi00029

      Puoli vuotta sitten miehen työpaikalla ja hänen työhuoneessa.

    • Anonyymi00032

      Tänään salilla ihana napapaitainen nainen ❤️

    • Anonyymi00034

      Tänään, kävelytti koiraa tuossa lähellä.Pitkä, vaalea tukka.

      • Anonyymi00085

        Oliko ihan oma tukka?


    • Anonyymi00039

      Tasan kuukausi sitten.

    • Anonyymi00041

      Siitä on jokunen vuosi kun tapasimme. Hän nainen asiakaspalvelutyössä ja minä asiakas. Siihen se sitten jäi. Espoossa tapahtui.

      • Anonyymi00071

        Saippuli?


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Saippuli?

        ???


    • Anonyymi00043

      Kaksi päivää sitten

    • Anonyymi00046

      Kohta alkaa olemaan jo puoli vuotta siitä kun viimeksi nähtiin, paikallisessa.

      • Anonyymi00112

        Jossain pubissa? Joku pubiruusu? 😂


      • Anonyymi00115
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Jossain pubissa? Joku pubiruusu? 😂

        O Kaupungissa.


    • Anonyymi00047

      Hänen kotonaan.

      • Anonyymi00088

        ❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️

        ❤️❤️❤️❤️

        On ikävä sinua


    • Anonyymi00049

      Tänään salilla

      • Anonyymi00050

        Kivat hihat 😉


    • Anonyymi00051

      Olimme samassa bussissa, mutta hän ei ole se, jonka kanssa haluaisin ystävyyssuhteen! Kaksi samaa ikäluokkaa olevaa henkilöä olisivat hyvät ystävät toistensa kanssa. Se on ollut haaveeni siitä lähtien, kun muutin tähän asuntoon!

    • Anonyymi00054

      Noin 2017-2018

      • Anonyymi00058

        Oliko vain vuosina 17 ja 18.. nähtiinkö myös v.16. Muuten täsmää että nähtiin viimeisen kerran tuolloin, jotka jo mainitsit. Kaipaan kyseistä henkilöä kovasti jonka kaa nähty ja ollaan juteltukin.


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Oliko vain vuosina 17 ja 18.. nähtiinkö myös v.16. Muuten täsmää että nähtiin viimeisen kerran tuolloin, jotka jo mainitsit. Kaipaan kyseistä henkilöä kovasti jonka kaa nähty ja ollaan juteltukin.

        Nähtiin myös vuonna 16.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Nähtiin myös vuonna 16.

        Siis juteltukin? Kaipaatko kuten minäkin näkemisiämme ja juttelujamme? Tulitko tänne muuten vaan vai? Mä eilen pitkän ( vajaa vuoden ) tauon jälkeen jostai syystä tulin.


    • Anonyymi00055

      Hänet? kaikki nähneet saman henkilön eri aikoina eri paikoissa?😂

    • Anonyymi00056

      Tänään salilla.

    • Anonyymi00057

      12.3.2025 sairaalassa

    • Anonyymi00059

      Hän seisoi aitaa vasten.

    • Anonyymi00061

      käytävällä käveli vastaan

    • Anonyymi00062

      melkein päin käveli

      • Anonyymi00064

        😂😂😮


      • Anonyymi00074

        Töissä?


      • Anonyymi00077

        Melkein kävelin rakastani päin epähuomiossa. Harmitti kyllä jälkeenpäin, että ainoastaan melkein.


    • Anonyymi00065

      Stalkkaamassa housut kintuissa nähty.

      • Anonyymi00110

        Sä huomasit mut 😍


    • Anonyymi00067

      En halua enää koskaan nähdä tiettyä oman lapseni ikäistä henkilöä!

      • Anonyymi00072

        Kerron rehellisesti, että minun on täysin mahdotonta pitää hänestä kaiken kokemani jälkeen!


      • Anonyymi00102

        Ei sun tarvii haluta, mutta mä haluan nähdä oman lapseni ikäisen henkilön.


    • Anonyymi00073

      En tiiä, en tiiä enää mistään mitään. Ooon luullut tässä aikojen saatossa ksikkia vääriäkin häneksi 😧

      • Anonyymi00089

        No se selittäisi paljon. Minulla on myös kaiken kukkuraksi kaksoisolento joka on kaimani.


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        No se selittäisi paljon. Minulla on myös kaiken kukkuraksi kaksoisolento joka on kaimani.

        Mitä se selittäisi? Ai ihan koko nimi kaima vai etunimi sama? 🤔


    • Anonyymi00076

      Stalkkeri oli viime näkemisen aikaan samassa bussissa kanssani ja järkytyin totaalisesti kun hänet näin! Olin jo toivekkaasti ajatellut hänen jättäneen minut rauhaan!

    • Anonyymi00083

      Pari kuukautta sitten kaupassa törmättiin.

      • Anonyymi00092

        Kävikö pahasti?


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00092 kirjoitti:

        Kävikö pahasti?

        Olin jonkin aikaa sen jälkeen pökerryksissä.


    • Anonyymi00084

      En tiedä ehkä K-kaupassa?

      • Anonyymi00086

        Millä kirjaimella paikkakunta alkaa?


      • Anonyymi00103

        Ksm, sanoitko hänelle jotain?


    • Anonyymi00090

      En muista kunnolla... Tais olla eilen 😂

    • Anonyymi00091

      Oli vuosi 85, kauan on aikaa siis.

    • Anonyymi00093

      Kirkossa. Ei siitä nyt niin kauan ole. Tänä keväänä.

    • Anonyymi00094

      Varmaan oli Fazerilla Prismassa. Kyseli silakkaa leipäosastolta;))))

    • Anonyymi00105

      Ruudussa 🤭

      • Anonyymi00107

        Juu,omalta näytöltä😉


    • Anonyymi00109

      Puolitoista vuotta sitten. Hänen, ihanan naisen työhuoneessa.

    • Anonyymi00111

      Töissä. Ollaan taas niin vaikeita toistemme seurassa, että vältellään toisiamme.

      • Anonyymi00119

        Sä välttelet mutta miksi ?


    • Anonyymi00117

      Valitettavasti kaikki ystäväni,ja rakkaani ovat kuolleet.

    • Anonyymi00118

      Syö ite!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

      Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      53
      3125
    2. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

      Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      54
      2315
    3. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

      Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      72
      2221
    4. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

      Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      98
      2108
    5. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

      Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      26
      1928
    6. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

      palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      70
      1830
    7. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

      "Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      88
      1577
    8. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

      Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      55
      1362
    9. Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta
      Maailman menoa
      141
      1321
    10. Puuma Martina iski nuoren miehen

      Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1139
    Aihe