Missä??
Milloin olet nähnyt hänet viimeksi?
109
2656
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pari vuotta sitten 😟
- Anonyymi00060
Samoin täällä. Siinä oli merta. Halaus hänelle.
- Anonyymi00002
En halua nähdä sitä vanhusta ikinä! 😂
- Anonyymi00006
Onko kyseessä taloyhtiön vanhus?
- Anonyymi00009
No varmasti haluat, ja sehän sua naurattaakin!😋
M->N - Anonyymi00113
Anonyymi00009 kirjoitti:
No varmasti haluat, ja sehän sua naurattaakin!😋
M->NSinäkö sen muka päätät naisen puolesta? Nainen päättää ihan itse eikä vanhusmiehet ole naisten mieleen. Näin se vaan menee!!
- Anonyymi00003
Kaupassa viime vuonna, kärryjä työnteli.
- Anonyymi00004
Muistan vaikka et uskoisi🫣
- Anonyymi00021
Ai kyllä, flirttailitko sie silloin jotakuta naista kaupassa? 🙄
- Anonyymi00066
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ai kyllä, flirttailitko sie silloin jotakuta naista kaupassa? 🙄
Myyjää
- Anonyymi00005
Rollaattor mummu
- Anonyymi00007
2020 maaliskuussa, parkkipaikalla, lähellä hänen työpaikkaa.
- Anonyymi00008
Perstaina ja siellä missä aina.
- Anonyymi00013
Mutta kenet näit siellä?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mutta kenet näit siellä?
Yhen kaverin?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Yhen kaverin?
Mietin näitkö mut? Ei mitään parempia tunnisteita löytyis?
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mietin näitkö mut? Ei mitään parempia tunnisteita löytyis?
Miehen... Ikuisuus miehen.
- Anonyymi00010
Vuosia Vuosia sitten asemalla?
- Anonyymi00012
Juna meni jo!
- Anonyymi00025
Anonyymi00012 kirjoitti:
Juna meni jo!
Ei se ainut ollut. Menee uusia junia joka minuutti.
- Anonyymi00045
No riippuu asemasta mut joo tavallaan.
- Anonyymi00011
Tänään näin ihanan M naisen jolla vaaleat farkut, lentosuukkoja lähetän iltaasi. Toivottavasti myös irl tulee vielä tapahtumaan.
- Anonyymi00053
Missä näit?
- Anonyymi00068
Anonyymi00053 kirjoitti:
Missä näit?
S Market
- Anonyymi00078
Anonyymi00068 kirjoitti:
S Market
Masku?
- Anonyymi00014
Heti vapun jälkeen erään koulun pihalla tutki puhelintansa 🤭💚
- Anonyymi00015
Minä vaan olin kävelyllä 🚶
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä vaan olin kävelyllä 🚶
Missä päin?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Missä päin?
K-Pohjanmaan suunnilla, K kaupungissa 😁 Aika lähellä sun kotia mikäli oon oikeassa siitä missä asut, en oo nimittäin ihan varma, vai hourailenko taas omiani 😂
- Anonyymi00079
Anonyymi00019 kirjoitti:
K-Pohjanmaan suunnilla, K kaupungissa 😁 Aika lähellä sun kotia mikäli oon oikeassa siitä missä asut, en oo nimittäin ihan varma, vai hourailenko taas omiani 😂
Kotka?
- Anonyymi00081
Anonyymi00079 kirjoitti:
Kotka?
Ei
- Anonyymi00020
Viime viikolla töissä
- Anonyymi00022
Sielläpä siellä, silloinpa silloin.
- Anonyymi00026
En nää töissä ketään, kun pidän silmät kiinni suurimman osan ajasta.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
En nää töissä ketään, kun pidän silmät kiinni suurimman osan ajasta.
Ettet näkisi minua. Uuuu
- Anonyymi00035
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sielläpä siellä, silloinpa silloin.
Sinutpa sinut, hassu
- Anonyymi00040
Mitä teet työksesi?
- Anonyymi00048
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mitä teet työksesi?
Mitä sä teet työksesi?
- Anonyymi00028
Yritän itse asiassa olla ajattelematta sitä, koska siitä on niin kauan. Tämä ikävä näyttäytyy ajan valossa aika säälittävänä...
- Anonyymi00030
Paljonko on kauan?
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Paljonko on kauan?
Vuosia.
- Anonyymi00036
Joo. Jossain kohtaa ylittyy se raja, että koko juttu alkaa kuulostaa niin älyttömältä ja todellisuudesta irralliselta olemattomien menneiden haikailulta, ettei siitä voi enää edes kertoa kenellekään, itselleenkään ei halua myöntää, miten syvällä suossa sitä ollaan.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Joo. Jossain kohtaa ylittyy se raja, että koko juttu alkaa kuulostaa niin älyttömältä ja todellisuudesta irralliselta olemattomien menneiden haikailulta, ettei siitä voi enää edes kertoa kenellekään, itselleenkään ei halua myöntää, miten syvällä suossa sitä ollaan.
Ja pahinta on, että tiesin jo aikoinaan tämän johtavan tähän. Tunne oli niin syvä. -sivusta
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ja pahinta on, että tiesin jo aikoinaan tämän johtavan tähän. Tunne oli niin syvä. -sivusta
Jos mä olisin arvannut, että mä jään tähän jumiin näin pahasti, olisin yrittänyt tehdä jotain erilailla. Luulisin. Miten voi ihminen saada itsensä näin solmuun ihan omin voimin.
- Anonyymi00044
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jos mä olisin arvannut, että mä jään tähän jumiin näin pahasti, olisin yrittänyt tehdä jotain erilailla. Luulisin. Miten voi ihminen saada itsensä näin solmuun ihan omin voimin.
23:55
Todella hyvä ilmaus, kun jumittaa. - Anonyymi00052
Anonyymi00036 kirjoitti:
Joo. Jossain kohtaa ylittyy se raja, että koko juttu alkaa kuulostaa niin älyttömältä ja todellisuudesta irralliselta olemattomien menneiden haikailulta, ettei siitä voi enää edes kertoa kenellekään, itselleenkään ei halua myöntää, miten syvällä suossa sitä ollaan.
Olen täysin samaa mieltä ja ihmettelin sitä, että miten paljon nuorempi henkilö edes kehtaa yhä stalkata minua! Minusta se on suorastaan typeryyden huippu, miten hän on toiminut! Todella vastenmielinen kokemus!
- Anonyymi00063
Anonyymi00052 kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä ja ihmettelin sitä, että miten paljon nuorempi henkilö edes kehtaa yhä stalkata minua! Minusta se on suorastaan typeryyden huippu, miten hän on toiminut! Todella vastenmielinen kokemus!
Älä nyt taas tuo sitä projektiasiantuntija tähän. Syyttömiä me täällä siihen ollaan. :(
- Anonyymi00070
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vuosia.
3 vuotta?
- Anonyymi00104
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ja pahinta on, että tiesin jo aikoinaan tämän johtavan tähän. Tunne oli niin syvä. -sivusta
Sama juttu. Tiesin ensinäkemältä että nyt muuten olen kusessa tämän ihastuksen tunteen kanssa. Tapahtui 2019 eikä ole loppunut.
- Anonyymi00106
Anonyymi00070 kirjoitti:
3 vuotta?
Moninkertaisesti tuo.
- Anonyymi00114
Anonyymi00104 kirjoitti:
Sama juttu. Tiesin ensinäkemältä että nyt muuten olen kusessa tämän ihastuksen tunteen kanssa. Tapahtui 2019 eikä ole loppunut.
Oliko työpaikalla vai jossain muualla ja oliko se vastapuoli mies vai nainen ja sinä?
- Anonyymi00116
Anonyymi00114 kirjoitti:
Oliko työpaikalla vai jossain muualla ja oliko se vastapuoli mies vai nainen ja sinä?
Minun eli miehen työpaikalla.
- Anonyymi00029
Puoli vuotta sitten miehen työpaikalla ja hänen työhuoneessa.
- Anonyymi00032
Tänään salilla ihana napapaitainen nainen ❤️
- Anonyymi00034
Tänään, kävelytti koiraa tuossa lähellä.Pitkä, vaalea tukka.
- Anonyymi00085
Oliko ihan oma tukka?
- Anonyymi00039
Tasan kuukausi sitten.
- Anonyymi00041
Siitä on jokunen vuosi kun tapasimme. Hän nainen asiakaspalvelutyössä ja minä asiakas. Siihen se sitten jäi. Espoossa tapahtui.
- Anonyymi00071
Saippuli?
- Anonyymi00082
Anonyymi00071 kirjoitti:
Saippuli?
???
- Anonyymi00043
Kaksi päivää sitten
- Anonyymi00046
Kohta alkaa olemaan jo puoli vuotta siitä kun viimeksi nähtiin, paikallisessa.
- Anonyymi00112
Jossain pubissa? Joku pubiruusu? 😂
- Anonyymi00115
Anonyymi00112 kirjoitti:
Jossain pubissa? Joku pubiruusu? 😂
O Kaupungissa.
- Anonyymi00047
Hänen kotonaan.
- Anonyymi00088
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00108
Anonyymi00088 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️
On ikävä sinua
- Anonyymi00049
Tänään salilla
- Anonyymi00050
Kivat hihat 😉
- Anonyymi00051
Olimme samassa bussissa, mutta hän ei ole se, jonka kanssa haluaisin ystävyyssuhteen! Kaksi samaa ikäluokkaa olevaa henkilöä olisivat hyvät ystävät toistensa kanssa. Se on ollut haaveeni siitä lähtien, kun muutin tähän asuntoon!
- Anonyymi00054
Noin 2017-2018
- Anonyymi00058
Oliko vain vuosina 17 ja 18.. nähtiinkö myös v.16. Muuten täsmää että nähtiin viimeisen kerran tuolloin, jotka jo mainitsit. Kaipaan kyseistä henkilöä kovasti jonka kaa nähty ja ollaan juteltukin.
- Anonyymi00075
Anonyymi00058 kirjoitti:
Oliko vain vuosina 17 ja 18.. nähtiinkö myös v.16. Muuten täsmää että nähtiin viimeisen kerran tuolloin, jotka jo mainitsit. Kaipaan kyseistä henkilöä kovasti jonka kaa nähty ja ollaan juteltukin.
Nähtiin myös vuonna 16.
- Anonyymi00080
Anonyymi00075 kirjoitti:
Nähtiin myös vuonna 16.
Siis juteltukin? Kaipaatko kuten minäkin näkemisiämme ja juttelujamme? Tulitko tänne muuten vaan vai? Mä eilen pitkän ( vajaa vuoden ) tauon jälkeen jostai syystä tulin.
- Anonyymi00055
Hänet? kaikki nähneet saman henkilön eri aikoina eri paikoissa?😂
- Anonyymi00056
Tänään salilla.
- Anonyymi00057
12.3.2025 sairaalassa
- Anonyymi00059
Hän seisoi aitaa vasten.
- Anonyymi00061
käytävällä käveli vastaan
- Anonyymi00062
melkein päin käveli
- Anonyymi00064
😂😂😮
- Anonyymi00074
Töissä?
- Anonyymi00077
Melkein kävelin rakastani päin epähuomiossa. Harmitti kyllä jälkeenpäin, että ainoastaan melkein.
- Anonyymi00065
Stalkkaamassa housut kintuissa nähty.
- Anonyymi00110
Sä huomasit mut 😍
- Anonyymi00067
En halua enää koskaan nähdä tiettyä oman lapseni ikäistä henkilöä!
- Anonyymi00072
Kerron rehellisesti, että minun on täysin mahdotonta pitää hänestä kaiken kokemani jälkeen!
- Anonyymi00102
Ei sun tarvii haluta, mutta mä haluan nähdä oman lapseni ikäisen henkilön.
- Anonyymi00073
En tiiä, en tiiä enää mistään mitään. Ooon luullut tässä aikojen saatossa ksikkia vääriäkin häneksi 😧
- Anonyymi00089
No se selittäisi paljon. Minulla on myös kaiken kukkuraksi kaksoisolento joka on kaimani.
- Anonyymi00101
Anonyymi00089 kirjoitti:
No se selittäisi paljon. Minulla on myös kaiken kukkuraksi kaksoisolento joka on kaimani.
Mitä se selittäisi? Ai ihan koko nimi kaima vai etunimi sama? 🤔
- Anonyymi00076
Stalkkeri oli viime näkemisen aikaan samassa bussissa kanssani ja järkytyin totaalisesti kun hänet näin! Olin jo toivekkaasti ajatellut hänen jättäneen minut rauhaan!
- Anonyymi00083
Pari kuukautta sitten kaupassa törmättiin.
- Anonyymi00092
Kävikö pahasti?
- Anonyymi00095
Anonyymi00092 kirjoitti:
Kävikö pahasti?
Olin jonkin aikaa sen jälkeen pökerryksissä.
- Anonyymi00084
En tiedä ehkä K-kaupassa?
- Anonyymi00086
Millä kirjaimella paikkakunta alkaa?
- Anonyymi00103
Ksm, sanoitko hänelle jotain?
- Anonyymi00090
En muista kunnolla... Tais olla eilen 😂
- Anonyymi00091
Oli vuosi 85, kauan on aikaa siis.
- Anonyymi00093
Kirkossa. Ei siitä nyt niin kauan ole. Tänä keväänä.
- Anonyymi00094
Varmaan oli Fazerilla Prismassa. Kyseli silakkaa leipäosastolta;))))
- Anonyymi00105
Ruudussa 🤭
- Anonyymi00107
Juu,omalta näytöltä😉
- Anonyymi00109
Puolitoista vuotta sitten. Hänen, ihanan naisen työhuoneessa.
- Anonyymi00111
Töissä. Ollaan taas niin vaikeita toistemme seurassa, että vältellään toisiamme.
- Anonyymi00119
Sä välttelet mutta miksi ?
- Anonyymi00117
Valitettavasti kaikki ystäväni,ja rakkaani ovat kuolleet.
- Anonyymi00118
Syö ite!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?533125Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n542315Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari722221Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa982108Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä261928Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh701830Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr881577Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http551362Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1411321Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian1661139