Milloinkas se seiska ilmestyy?

Ubuntububuntu

Entä mikä on oletustyöpöytä, Gnome kolmonenko?

9

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • debian

      Voi olla Gnome, mutta pääasia on, ettei se ole se Ubuntun hirvittävä Unity-työpöytä.

    • koska tahansa

      Viikon sisällä huhuillaan.

    • koska siis?

      Eikös niitä ennen saanut Gnome, KDE ja XFCE-versioina ladattua?

      • wlan hei

        Katsoin netinstall tämän päivän version ja asensin sitä kakkoskoneelle, siinä asennuksen ihan alussa on advanced... jotain ja sieltä löytyy myös vaihtoehtoiset työpöydät , joista voi valita haluamansa asennettavaksi. Muutoin varmaan asentaa gnomen. Se vaan oli itsellä, ettei millään hae langatonta verkkoa, vaan väkisin eth.
        Mielikuva on, että olisi aiemmin valinnut, mutta nyt ei. Eli asentui vain perusjärjestelmä ilman työpöytää, kun ei nyt heti viitsinyt kiikuttaa sitä langan päähän.
        Vähän vaikuttaa itsestä siltä, että unityn syyttelyn sijasta kannattaisi sormella osoittaa gnome-tiimin suuntaan. Nyt saa sitten verrata gnomea ja unityä, kummalla pelaa paremmin.


      • wlan hei
        wlan hei kirjoitti:

        Katsoin netinstall tämän päivän version ja asensin sitä kakkoskoneelle, siinä asennuksen ihan alussa on advanced... jotain ja sieltä löytyy myös vaihtoehtoiset työpöydät , joista voi valita haluamansa asennettavaksi. Muutoin varmaan asentaa gnomen. Se vaan oli itsellä, ettei millään hae langatonta verkkoa, vaan väkisin eth.
        Mielikuva on, että olisi aiemmin valinnut, mutta nyt ei. Eli asentui vain perusjärjestelmä ilman työpöytää, kun ei nyt heti viitsinyt kiikuttaa sitä langan päähän.
        Vähän vaikuttaa itsestä siltä, että unityn syyttelyn sijasta kannattaisi sormella osoittaa gnome-tiimin suuntaan. Nyt saa sitten verrata gnomea ja unityä, kummalla pelaa paremmin.

        Ps. Asensin langalla ja sen jälkeen asennus: firmware-realtek ja langatonkin pelaa.
        Enpä nyt heti moitikkaan gnomea, katsotaan...


      • wlan hei
        wlan hei kirjoitti:

        Ps. Asensin langalla ja sen jälkeen asennus: firmware-realtek ja langatonkin pelaa.
        Enpä nyt heti moitikkaan gnomea, katsotaan...

        Hyvin tyytyväinen, toimii todella sujuvasti ja keveys yllätti, kokeilussa oli aiemmin ubuntu 12.10. Tässä se on, mitä tuli etsittyä :)


    • Bill G.
    • debianisti

      Mikä ihmeen raskas gnome. Meikän gnome toimii tosi nopeasti. Olen testaillut neljää eri työpöytää, eikä gnome ole yhtään hitaampi kuin muutkaan. Wheezy on jo ihan ok, aivan tarpeetonta odotella virallista julkaisua. Taitaa pojat teidän asennukset olla sitä sun tätä, kun joutavia manailette.

      • ill G.

        Kyllä se Gnome on vaan selkeästi raskampi kuin XFCE ja kun mun koneessa Gnome vie koneen resurssit, on XFCE:n siirtyminen järkevää. Itse pidän kyllä Gnome3:sta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe