Todella hienoja esityksiä, oma suosikkini oli Christian Casagrande ja "Rock'n Roll".
"Ike" ja suomenruotsalaiset nostivat tasoa huomattavasti, hyvä että olivat mukana.
Voice Of Finland
45
452
Vastaukset
- huli-kakku
Ihan hyvä oli, ukolleni heti kiljuin, että on kuin Alx Rosen pikkuveli.
Hyvä, että Suvi Aalto pääsi jatkoon.
Saappaat nähdä, onnaako paremmin, kuin siskoltaan. - korviin sattuu
Paulan ja Jessen duetto aivan karseen kamala
- huli-kakku
Samaa mieltä ei ollut mieltä sen esittämiseen.
- ...
Kova pokka.
Hyvin harva voi heittää tollasen piisin. Oikeastaan tulee lähinnä mieleen Axel Rose, joka versioi "Knockin on heavens door" in ja teki siitä hitin Gunnareille.
Loistava versio tyypillä ei siihen mitään sanomista, kuullut jotain livenauhoja, jossa Plant laulaa sen paljon kehnommin.
Hauskis tyyppi muuten Gasagrande. Se muistuttaa ulkonäöltään Metallican James Hetfield:iä, kasvattanut partaakin ja kuulostaa Plantilta, sekä esiintyy kuin Axel Rose. Mutta on siinä paljon omaakin takana. Musikaalisuus, ääni, pokka esiintymisvalmius jne.
Nimenä Casagrande muuten kuuluisa. Suojattu sukunimi. Suku muuttanut jostain suomeen, milloin lie 1800- luvulla. Suvussa merkkihenkilöitäkin, ekana tulee mieleen se yks rauhanturvamies, joka oli syytteessä sotarikoksesta. Se oli juristi, sen faijakin on juristi, tyyppi ite on lentokentällä turvamiehen hommissa, muusta suvusta en muista, mutta täytyy niitä olla muitakin.
Tyypillä varmasti levysoppari taskussa jo nyt. Voffi vain levy-yhtiöiden kykyjenetsimis- kilpailu ja enimmäkseen pelaamista ja showta.
Ens jaksi pakko nähdä, löytyy parikin loistavaa miesartistia, meteliosastolta. En muista nimiä nyt. Tunnetumpi kuitenkin ammattimuusikko, aloitti uransa Johny Michealssin Androidissa, oli mukana Neumannin S E X- projektissa, kova keikkailija, erittäin kokenut, taitava ja hieno ääni.
Monta muutakin loistavaa tyyppi taas skabassa. Noit on niitä pilepändien ihmisiä, enenpi tai vähempi ammattilasia, superlahjakkkuuksia, jotka ei todellakaan ole ilmoittautuneet ikinä Idolssiiin.
Yks nimi muuten, tippui jatkosta, mutta oletan, levyä pukkaa.
Maya Paakkari; Born to be wild:
http://www.youtube.com/watch?v=gQ9MI3qu42g
=DW=- sitroen.
"Nimenä Casagrande muuten kuuluisa. Suojattu sukunimi."
Älä viitsi kirjoittaa paskaa. Se nimi on tasan tarkkaan ihan yhtä hyvin suojattu kuin mikä tahansa muu. Se, että jos joku typerys maksaa huijarille muka sukunimen suojaamisesta jotakin, on vain tämän typeryksen omaa typeryyttä. Ja huijari vetää hyvät rahat tältä typerykseltä.
Ottaisit selvää asioista ennenkuin alat vaahtoamaan perättömiä. - tälleen menee
sitroen. kirjoitti:
Älä viitsi kirjoittaa paskaa. Se nimi on tasan tarkkaan ihan yhtä hyvin suojattu kuin mikä tahansa muu. Se, että jos joku typerys maksaa huijarille muka sukunimen suojaamisesta jotakin, on vain tämän typeryksen omaa typeryyttä. Ja huijari vetää hyvät rahat tältä typerykseltä.
Ottaisit selvää asioista ennenkuin alat vaahtoamaan perättömiä.Suomen sukunimilaki ei anna kenenkään ottaa toisen sukunimeä ellei se ole itsellä ollut aiemmilla sukupolvilla, eli siksi erillinen suojaus on ihan turhaa. Casagrande ei ole harvinainen sukunimi Italiassa, sieltä nämä tännekkin tulleet Isotalot ovat peräisin, osalla taitaa olla vielä kaksoiskansalaisuus tallella.
- ,,,,,
tälleen menee kirjoitti:
Suomen sukunimilaki ei anna kenenkään ottaa toisen sukunimeä ellei se ole itsellä ollut aiemmilla sukupolvilla, eli siksi erillinen suojaus on ihan turhaa. Casagrande ei ole harvinainen sukunimi Italiassa, sieltä nämä tännekkin tulleet Isotalot ovat peräisin, osalla taitaa olla vielä kaksoiskansalaisuus tallella.
Väestörekisterikeskuksen sukunimihausta voi nähdä kuinka monta kutakin nimeä on käytössä.
- ...
sitroen. kirjoitti:
Ottaisit selvää asioista ennenkuin alat vaahtoamaan perättömiä.Väärin.
Sukunien voi suojata, aivan kuin tavaramerkin. Asiasta ei päätä nimeä hakeva, vaan väestörekisterikeskus. Lisäksi suomalaisuuden liitto pitää rekisteriä (epävirallista) suojatuista nimistä, käytännössä väestörekisteri tarkistaa aina suomalaisuuden liiton listat ensimmäisenä. Olet täysin väärässä. ei saa lupaa vaihtaa sukunimeään Mannerheimiksi, ilman sukujuuria ja päteviä perusteita.
http://www.genealogia.fi/st/2000-2-11.htm
=DW= - oifhgvv
,,,,, kirjoitti:
Väestörekisterikeskuksen sukunimihausta voi nähdä kuinka monta kutakin nimeä on käytössä.
niin, miten se tähän liittyy?
- ...
tälleen menee kirjoitti:
Suomen sukunimilaki ei anna kenenkään ottaa toisen sukunimeä ellei se ole itsellä ollut aiemmilla sukupolvilla, eli siksi erillinen suojaus on ihan turhaa. Casagrande ei ole harvinainen sukunimi Italiassa, sieltä nämä tännekkin tulleet Isotalot ovat peräisin, osalla taitaa olla vielä kaksoiskansalaisuus tallella.
Sivusta.
En tarkistanut. Muistikuvani mukaan kaikki Casagrandet suomessa asuvat ja suomen kansalaiset ovat sukua keskenään. Kaikki Virtaset eivät ole.
=DW= - tälleen menee
... kirjoitti:
Väärin.
Sukunien voi suojata, aivan kuin tavaramerkin. Asiasta ei päätä nimeä hakeva, vaan väestörekisterikeskus. Lisäksi suomalaisuuden liitto pitää rekisteriä (epävirallista) suojatuista nimistä, käytännössä väestörekisteri tarkistaa aina suomalaisuuden liiton listat ensimmäisenä. Olet täysin väärässä. ei saa lupaa vaihtaa sukunimeään Mannerheimiksi, ilman sukujuuria ja päteviä perusteita.
http://www.genealogia.fi/st/2000-2-11.htm
=DW=Et sinä voi Virtaseksikaan nimeäsi muuttaa ellei se ole ollut esi-isiesi nimenä tai ellet avoliiton kautta sitä saa. Maassamme kaikki nimet ovat tavallaan "suojattuja"
- korjaus edelliseen
tälleen menee kirjoitti:
Et sinä voi Virtaseksikaan nimeäsi muuttaa ellei se ole ollut esi-isiesi nimenä tai ellet avoliiton kautta sitä saa. Maassamme kaikki nimet ovat tavallaan "suojattuja"
siis avioliiton
- ...
tälleen menee kirjoitti:
Et sinä voi Virtaseksikaan nimeäsi muuttaa ellei se ole ollut esi-isiesi nimenä tai ellet avoliiton kautta sitä saa. Maassamme kaikki nimet ovat tavallaan "suojattuja"
Pari näkökohtaa.
Siis kenenkään sukunimeä ei suomesssa voi varastaa, totta. Pari juttua. Henkilökllisyyden vaihtaminen mahdollista joissain tapauksissa(turvallisuus, poliisiasia tms) ja toinen on nimen vaihtaminen ulkomailla, se tosin isohko projekti, vaan onnistuupi kyllä.
En jaksanut tarkistaa, mutta avoliitto ei mun mielestä ole este nimenvaihtamiselle. Ei naimisiin menemiseen pappia tarvita, asia väestörekisterikeskuksen. Elikkäs jos asuu avoliitossa, mun mielestä voi ottaa toisen puoliskon nimen omaksi nimekseenkin. Informoi, jos olen väärässä. Kas kun nimilait muuttuneet aikain kuluessa. Ennen oli pakko ottaa miehen nimi, nyt voi pitää kumpikin oman nimensä tai jompikumpi toisen puoliskon nimen.
Informoi jos olen väärässä, mutta mun mielestä avoliitossa voi ottaa puolison nimen. Nykyään vaan muutenkin yleinen tapa pitää oma nimensä. Tekee ehä sukuselvitysten kattelemisen sekavaksi, joopajoo kaks tyyppiä naimisissa, omilla nimillään, kuusi lasta, joilla kaikilla eri nimet, ei fyysisiä yhteisiä lapsia jne...:
=DW= - tälleen menee
... kirjoitti:
Pari näkökohtaa.
Siis kenenkään sukunimeä ei suomesssa voi varastaa, totta. Pari juttua. Henkilökllisyyden vaihtaminen mahdollista joissain tapauksissa(turvallisuus, poliisiasia tms) ja toinen on nimen vaihtaminen ulkomailla, se tosin isohko projekti, vaan onnistuupi kyllä.
En jaksanut tarkistaa, mutta avoliitto ei mun mielestä ole este nimenvaihtamiselle. Ei naimisiin menemiseen pappia tarvita, asia väestörekisterikeskuksen. Elikkäs jos asuu avoliitossa, mun mielestä voi ottaa toisen puoliskon nimen omaksi nimekseenkin. Informoi, jos olen väärässä. Kas kun nimilait muuttuneet aikain kuluessa. Ennen oli pakko ottaa miehen nimi, nyt voi pitää kumpikin oman nimensä tai jompikumpi toisen puoliskon nimen.
Informoi jos olen väärässä, mutta mun mielestä avoliitossa voi ottaa puolison nimen. Nykyään vaan muutenkin yleinen tapa pitää oma nimensä. Tekee ehä sukuselvitysten kattelemisen sekavaksi, joopajoo kaks tyyppiä naimisissa, omilla nimillään, kuusi lasta, joilla kaikilla eri nimet, ei fyysisiä yhteisiä lapsia jne...:
=DW=vain aviopuolisot voivat lain nojalla valita yhteisen sukunimen,
avopuolisoilla eiole tätä oikeutta.
avoliitossa syntyneiden lasten sukunimi voidaan muuttaa isän sukunimeksi vasta kun lapsen isyys on vahvistettu. - ...
tälleen menee kirjoitti:
vain aviopuolisot voivat lain nojalla valita yhteisen sukunimen,
avoliitossa syntyneiden lasten sukunimi voidaan muuttaa isän sukunimeksi vasta kun lapsen isyys on vahvistettu.Ahaa.
Pirun suuri vääryys. Ei mitään tekemistä yhdenvertaisuuden kanssa. Nämä on niitä juttuja, mitä ei julkisuudessa puida, lässytetään vain avio-, avoliiton yhdenvertaisesta asemasta lain edessä. Muutama kohta oli muukin, joka liittyi avoliiton lainsäädäntöpuutteista. Liittyivät muistaakseni perintökaareen ja toinen, mikä tuli mieleen, erillään asuvien avoparien oikeuksiin. On niitä keikkatyöläisiä avopareissakin.
Noh, homoliitto asia etenee oletettavasti jotenkin, sinne sitten tunkaavat samanlaisia erikoispykäliä sekaan.
Nämä parisuhdeasiat on jumissa uskisten takia. Ilman niitä, monet asiat olisi hoidettu jo ajat sitten kuntoon. Myös muissa asioissa, kuinka tasa-arvoinen on käytäntö, että jehovalle myönnetään automaattisesti lykkäystä siihen asti, kun varusmiespalveluikä menee ohi? Meinaan vaan, just lähti joku suomalainen linnaan pasifistisen vakauuksensa takia.
Sama laki kaikille. Ja maassa on uskonvapaus, Kirkko erotettava valtiosta, ei muu auta. Paitsi aika, joskus kirkko on niin merkityksetön, että sen mielipiteillä ei ole merkitystä.
=DW= - Rouva Ölvik-Kettunen
tälleen menee kirjoitti:
vain aviopuolisot voivat lain nojalla valita yhteisen sukunimen,
avoliitossa syntyneiden lasten sukunimi voidaan muuttaa isän sukunimeksi vasta kun lapsen isyys on vahvistettu.Avopuolisot voivat kai vaihtaa nimensä samanlaisiksi. Mutta miksi?
Lapsen sukunimestä sanoo nimilaki: Jos vanhemmilla ei ole yhteistä sukunimeä, lapsi saa sen sukunimen, jonka vanhemmat ILMOITTAVAT lapsen sukunimeksi ja joka jommallakummalla vanhemmalla on ilmoitusta tehtäessä. Ei siis tarvitse mitään tunnustuksia ja vahvistuksia ootella, jos se isän nimi niin tärkee on. Ilmoittaa vaan, että tämä nimi otetaan. Mutta jos vanhemmilla on ennestään yhdessä huollettavanaan lapsi, niin uusikin lapsi saa saman sukunimen. Ja jos vanhemmilla on yhteinen nimi, niin lapsi saa sen.
Eikös vangit ota joskus aika tavalliselta kuulostavia nimiä?
No, tää nyt ei tähän ketjuun kuulu. - dhnol
Rouva Ölvik-Kettunen kirjoitti:
Avopuolisot voivat kai vaihtaa nimensä samanlaisiksi. Mutta miksi?
Lapsen sukunimestä sanoo nimilaki: Jos vanhemmilla ei ole yhteistä sukunimeä, lapsi saa sen sukunimen, jonka vanhemmat ILMOITTAVAT lapsen sukunimeksi ja joka jommallakummalla vanhemmalla on ilmoitusta tehtäessä. Ei siis tarvitse mitään tunnustuksia ja vahvistuksia ootella, jos se isän nimi niin tärkee on. Ilmoittaa vaan, että tämä nimi otetaan. Mutta jos vanhemmilla on ennestään yhdessä huollettavanaan lapsi, niin uusikin lapsi saa saman sukunimen. Ja jos vanhemmilla on yhteinen nimi, niin lapsi saa sen.
Eikös vangit ota joskus aika tavalliselta kuulostavia nimiä?
No, tää nyt ei tähän ketjuun kuulu.pelkkää mutua ilman mitään todellisuuspohjaa
luulo ei ole tiedon väärti
- uuuuuaaaa
Ei kolissut Casagrande vanhalle rokkarille. Epävireistä äärirajoilla huojumista vailla variaatioita. Ihmettelin jo kaksintaisteluvaiheessa että miks Mike ei valinnut Maya Paakkaria joka on todellinen rokkilaulaja uskomattomalla soundilla.
- ...
Makuasioita jne.
Vaan edelleen. Kyseessä levy-yhtiön kykyjenetsintä kilpailu ja maksettua mainosaikaa tuleville levytähdille, siis ennakkopromoa.. Periaatteessa pelkkää pisnestä.
Kandee hokata, jokaisella "valmentajalla" tukenaan joku "ammattilainen". Siis oman levy-yhtiönsä edustaja. En muista kaikkia ulkoa, kuitenkin kaikki suuret levyfirmat mukana, lisänä nouseva Rähinä records, jonka artisti Elastinen on, kas kummaa, taustapiruna Rähinä recordsin tuottja. Makkosella mukana Riku Mattila, Makkosen levy-yhtiön edustaja ja sama niillä parilla muullakin.
Lisäksi "tuomarit, vai miksi valmentajiksi niitä nyt pitikään sanoa", ne on kaikki eri genreä. Elastinen hiphoppia, Tähkä suomirokkia, Koivuniemi askelmää ja Monroe roketinrollia. Jokaiselle jotakin. Siis katsojalle, mutta erityisesti levy-yhtiölle, mikä hakee tietyntyyppistä artistia talliinsa.
Eikä kaikki mene ihan niin, kuin näyttää. Kilpailevat kilpailija levy-yhtiöiden artisteista, jotta saavat pudotettua ne pois levyttämästä. Elikkäs pintapuolisesti näyttää, että kilpailu olisi "rehellistä", mutta kyllä se on raha, joka puhuu.
Tosta Mayasta. Loistavahan se. Muutama vika kaupallisuuden kannalta. Alkaa olemaan liian vanha. Ei tarpeeksi hyvännäköinen. Liian vähän omaa mukana, vähän kuin magnetofoni, joka toistaa kymmeniä vuosia vanhoja piisejä. Ei kokemuksesta huolimatta nimeä, vaikka muuten kv- tasoa. Noin kärvistetystä ilmaistuna takametsien kopio Janis Joplinista. Epäilen, kyllä se jotain levyttää makkosen levy-yhtiöön, ostajia kyllä lötyyy tarpeeksi, että kannattaa julkaista. Vaan ne hakee isoa tähteä, joku muu tulee "voittajaksi".
Tämä Jesse koivuranta hyvä esimerkki tyypistä, mikä pelattiin pois voittajan pallilta mennävuonna, mutta levysoppari tuli, kohtuullisesti menestystäkin. Mä en ite muuten muista viime vuoden "voittajaa".
Casagrandesta helppo tehdä hitti, vaikka kansainvälisiin kuvioihin. Käytännössä valmis tuote, vaatii vaan taustajoukot, ja etenkin omat piisit. Ja ikä loistava. Kandee muuten hokata sellainenkin juttu. Naisen valinta aina suuri riski. Naisilla kun tapana tehdä lapsia. Se on muutamaiakin vuosia pois pisneksistä, jos uraa aletaan vääntämään. Mies aina varmempi vaihtoehto. Kato nyt, suunnilleen jokainen suomen "tähdistä" pitänyt väliä töistä viime vuosina, Irinasta jne alkaen, syy lisääntyminen.
Niettä niinkuin mä käsitän asian näin ja olen itseasiassa varma, että olen täysin oikeassa.
=DW= - ...
... kirjoitti:
Makuasioita jne.
Vaan edelleen. Kyseessä levy-yhtiön kykyjenetsintä kilpailu ja maksettua mainosaikaa tuleville levytähdille, siis ennakkopromoa.. Periaatteessa pelkkää pisnestä.
Kandee hokata, jokaisella "valmentajalla" tukenaan joku "ammattilainen". Siis oman levy-yhtiönsä edustaja. En muista kaikkia ulkoa, kuitenkin kaikki suuret levyfirmat mukana, lisänä nouseva Rähinä records, jonka artisti Elastinen on, kas kummaa, taustapiruna Rähinä recordsin tuottja. Makkosella mukana Riku Mattila, Makkosen levy-yhtiön edustaja ja sama niillä parilla muullakin.
Lisäksi "tuomarit, vai miksi valmentajiksi niitä nyt pitikään sanoa", ne on kaikki eri genreä. Elastinen hiphoppia, Tähkä suomirokkia, Koivuniemi askelmää ja Monroe roketinrollia. Jokaiselle jotakin. Siis katsojalle, mutta erityisesti levy-yhtiölle, mikä hakee tietyntyyppistä artistia talliinsa.
Eikä kaikki mene ihan niin, kuin näyttää. Kilpailevat kilpailija levy-yhtiöiden artisteista, jotta saavat pudotettua ne pois levyttämästä. Elikkäs pintapuolisesti näyttää, että kilpailu olisi "rehellistä", mutta kyllä se on raha, joka puhuu.
Tosta Mayasta. Loistavahan se. Muutama vika kaupallisuuden kannalta. Alkaa olemaan liian vanha. Ei tarpeeksi hyvännäköinen. Liian vähän omaa mukana, vähän kuin magnetofoni, joka toistaa kymmeniä vuosia vanhoja piisejä. Ei kokemuksesta huolimatta nimeä, vaikka muuten kv- tasoa. Noin kärvistetystä ilmaistuna takametsien kopio Janis Joplinista. Epäilen, kyllä se jotain levyttää makkosen levy-yhtiöön, ostajia kyllä lötyyy tarpeeksi, että kannattaa julkaista. Vaan ne hakee isoa tähteä, joku muu tulee "voittajaksi".
Tämä Jesse koivuranta hyvä esimerkki tyypistä, mikä pelattiin pois voittajan pallilta mennävuonna, mutta levysoppari tuli, kohtuullisesti menestystäkin. Mä en ite muuten muista viime vuoden "voittajaa".
Casagrandesta helppo tehdä hitti, vaikka kansainvälisiin kuvioihin. Käytännössä valmis tuote, vaatii vaan taustajoukot, ja etenkin omat piisit. Ja ikä loistava. Kandee muuten hokata sellainenkin juttu. Naisen valinta aina suuri riski. Naisilla kun tapana tehdä lapsia. Se on muutamaiakin vuosia pois pisneksistä, jos uraa aletaan vääntämään. Mies aina varmempi vaihtoehto. Kato nyt, suunnilleen jokainen suomen "tähdistä" pitänyt väliä töistä viime vuosina, Irinasta jne alkaen, syy lisääntyminen.
Niettä niinkuin mä käsitän asian näin ja olen itseasiassa varma, että olen täysin oikeassa.
=DW=Lisäys.
Maya siis on loistava, munkin mielestä. Mutta enenpi pilepändi kamaa, kuin iso tähti. Käytännössä samaa tyyppiä, kuin Kutri Heluna. Ei sellaisen tyyppisille artisteille ole kysyntää nykyaikana. Ton ikäisellä mimmillä pitäis olla omaa musaa ja muutenkin jo nimeä, kuin sisäpiirissä. Siis mäkin olin kuullut mimmistä ajat sitten. Makkonen painoi nappia, just, kun kuuli äänen, Johtui kylläkin siitä, että se tunnisti esiintyjän.
Maya on hyvä ja hyvä esiintyjäkin, mutta turha siihen on levy-yhtiön likaa satsata, ei se kuitenkaan myy juuri mitään pitemmässä juoksussa.
=DW= - expimot
Täytyy vetää vähän takaisin...
Kävin VOF:in sivuilla kuuntelemassa ja kyllä se Casagrande tosiaankin lauloi vähän epäpuhtaasti ja ohuesti. Taisi saunan jälkeinen rento olo hieman puuduttaa sävelkorvaani.
Maya Paakkari sen sijaan on ihan älyttömän hyvä. - uuuuuuuaaaaaa
expimot kirjoitti:
Täytyy vetää vähän takaisin...
Kävin VOF:in sivuilla kuuntelemassa ja kyllä se Casagrande tosiaankin lauloi vähän epäpuhtaasti ja ohuesti. Taisi saunan jälkeinen rento olo hieman puuduttaa sävelkorvaani.
Maya Paakkari sen sijaan on ihan älyttömän hyvä.Rokki on fiilismusaa, itselle käynyt monasti samoin.
Mike vertasi Casagrandea kyllä sellaisiin suuruuksiin että sen tajunnan tartti olla erityisen laajana ja fiilikset todella high ;)
- Montaa mielipuolta
Taitaa olla niitä "Turun Casagrandeja", en tätä kyseistä kirkujaa digannut. Kovin tykitti kovaa ja korkealta, omasta mielestäni naismaisesti, rokkarissa pitää olla äijää.
- expimot
Tämä biisi täytyy "kirkua" ja kaveri kirkui sen hyvin. Myös esittäjän genrestä poikkeava ulkonäkö toi pikantin lisän esitykseen.
Vanhana rokkarina arvostin.
Nykyään kuuntelen tällaista runttua lähinnä liikuntatreenejä tehdessäni. - Montaa mielipuolta
expimot kirjoitti:
Tämä biisi täytyy "kirkua" ja kaveri kirkui sen hyvin. Myös esittäjän genrestä poikkeava ulkonäkö toi pikantin lisän esitykseen.
Vanhana rokkarina arvostin.
Nykyään kuuntelen tällaista runttua lähinnä liikuntatreenejä tehdessäni.Tietysti pitää osata kirkua, sen voi tehdä ämmämäisesti tai sitten äijästi, itse pidän äijistä. Toinen pitää äijästä ja toinen tyttärestä, so simple.
Joo tossa toi menee. Kun en viitti noita mainoksia katella niin katon nyt tallennuksista.
Ja täytyy sanoa että kyllä noi kenellä on ruotsalainen nimi edes osin on hyviä. Ei voi mitään, muttei tarviikkaan. Mulla ei ole muutenkaan mitään antipatioita ruotsia vastaan.....paitti suomi-ruotti peleissä :)
No jään kuuntelemaan loppuja vielä.Jee, jatkoon pääsi taas mun suosikit mutta seuraavissa niitä sitten alkaa tippumaankin.
Paulan ja Jessen duetto oli todella paha. En tykännyt. Tossa kappaleessa pitää olla lämpöä ja laulajilla jotain muuta yhteistä kun pelkkä laulu. Pöh sanon minä.tulisilla kirjoitti:
Jee, jatkoon pääsi taas mun suosikit mutta seuraavissa niitä sitten alkaa tippumaankin.
Paulan ja Jessen duetto oli todella paha. En tykännyt. Tossa kappaleessa pitää olla lämpöä ja laulajilla jotain muuta yhteistä kun pelkkä laulu. Pöh sanon minä.Samaa mieltä duetosta. Paula kait yritti jotain kontaktia, Jessen tuijottaessa eteensä, tuskin vilkaisi sivulleen.
Muuten oon kisaa seuraillut, en vaan juurikaan muista edes esittäjien nimiä, jäävät mieleen, kappaleet ja äänet enemmän.
Aiemmin tuolla mainittiin Antti Railio, joka lauloi itsensä jatkoon maniac -kappaleella Flashdance leffasta.
On kyllä persoona, jota ei voi ohittaa ilman myönteistä huomioo :)- vastausta vajaa
Sanin kirjoitti:
Samaa mieltä duetosta. Paula kait yritti jotain kontaktia, Jessen tuijottaessa eteensä, tuskin vilkaisi sivulleen.
Muuten oon kisaa seuraillut, en vaan juurikaan muista edes esittäjien nimiä, jäävät mieleen, kappaleet ja äänet enemmän.
Aiemmin tuolla mainittiin Antti Railio, joka lauloi itsensä jatkoon maniac -kappaleella Flashdance leffasta.
On kyllä persoona, jota ei voi ohittaa ilman myönteistä huomioo :)Eihän tuo oikein ollut mistään kotoisin. Olisko Jessen kokemattomuudellakin osansa.
Ei onnistunut viesti profiiliisi. vastausta vajaa kirjoitti:
Eihän tuo oikein ollut mistään kotoisin. Olisko Jessen kokemattomuudellakin osansa.
Ei onnistunut viesti profiiliisi.Mun mielestä nyt pääsi jatkoon just he, joiden kuuluikin.
Tuo Ingan kappale oli hieno, jotenkin tuttu, en muistanut mistä, pidin esityksestä myös. En tiedä vaikuttaako kappaleet vähä liikaakin omiin mielipiteisiin.
Elämän nälkä, samoin kuin kukkurukuu on hienoja jo valmiiksi, ja kun ne hyvin esitetään, mitä muuta voi odottaa. Antin toivon pärjäävän, vaikkei tällä kertaa biisinsä ihan mun makuun.- 'sanin
vastausta vajaa kirjoitti:
Eihän tuo oikein ollut mistään kotoisin. Olisko Jessen kokemattomuudellakin osansa.
Ei onnistunut viesti profiiliisi.Vaikeaa on kirjoitus täältäpäinkin, ei onnistu.. yritin.
Voicesssa oisin halunnu enemmän miehiä jatkoon, ainakin tään Aallon tilalle.
- Hei kun keikuskelen
Joitakin jaksoja oon nähnyt kylässä ollessani. Koska en ole kaikkia kuullut, en voi sanoa, kuka olisi kaikkein paras, mutta mutta mutta kun kuulin Antti oliko sukunimi nyt Raipio tai joku sen tyyppinen. Häneen ihastuin. Isokokoinen miehenjärkäle, josta pulppusi ääni vaivattomasti. Heti hänet noteerasin.
Sitten toinen oli nainen. Vaaleatukkainen, hyvin persoonallisen näköinen kaunis nainen. Olikohan nimeltään Inga. Sukunimestä ei hajuakaan. Etunimikin kyllä on hakusessa. Noh, kuitenkin hänestä pidin paljon. - mies synt 1978
Inga ehdoton ykkönen. Hyvä on myös kirkkonummelainen laulu,nopettaja Tomas.
- oiskoon vielä
Rovaniemen markkinoilla lapin kultaa....
- vof
Minä olisin Paulan sijassa valinnut Lauran jatkoon. Ja Suvi Aalto on upea, onneks pääsi yleisöäänillä eteenpäin
- Expimot
Pidinkö tosiaan Christian Casagrandea suosikkinani?
Pakkohan se on uskoa kun se tuossa aloituksessani selvästi lukee.
Hieman kireältä kaverin laulu edelleen kuulostaa ja nyanssit puuttuvat...
Myös Ike oli viime jaksossa hieman pettymys, mutta taitaa kuitenkin ulkonäkö ja karisma auttaa kaveria eteenpäin. Paula Koivuniemi humoristisesti kehui, että Ikessä on parasta nimi (viittasi kai takavuosien suhteeseensa Ike Kanervaan)...heh!
Itse kyllä kovasti pidän hänen äänenväristään ja karismastaan. Koulutusta vain lisää.
Ohjelma pursuaa vanhoja konkareita, joita mahtuu tusinaan tiun verran.
Iken kaltaista ei meiltä löydy - hänelle on taatusti tilaa. Muut laulunopettajat ja tukevat hevi-kimittäjät menkööt metsään!
Thomas ja Emilia ovet myös ihana esimerkki henkilöistä, jotka eivät todellakaan ole tusinatavaraa!
Jos nyt joku tuosta "tukeva" ilmaisusta vetää neulasen nenään, niin voin ihan tuskatta kertoa, että sooloartistilla myös ulkonäkö on kohdallaan ollessaan hyvä juttu. Miettikääpä vaikka tangokilpailuja - kaikki niin viimeisen päälle myös ulkoisen olemuksensa puolesta ...Olin tänään raukkis...
En uskaltanut katsoa lempparini Tapparan taistoa - en myöskään IKEN Voice oF -laulua.
Molemmat suoriutuivat niiiiiiin ihanasti!!!!!
Onneksi meitä pelkureitakin löytyy...???
Olen niin iloinen, etten ehkä ole ollut tässä kommentissani korrekti tai ylipäätään ymmärrettävä - who cares tms!!!???Kisa käyty.
Hyviä oli kaikki finalistit, paras voitti. :)
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262686Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242042Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1111548- 761309
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71208Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10944Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70891- 102877