Voisko joku katsoa korteista miten elämässäni eteenpäin? Rakkaus ja perhe asiat askarruttavat.
Kortit
6
228
Vastaukset
- kati
Osta itsellesi omat kortit! Aleister Crowleyn kirja ja kortit on todella hienot ja positiiviset.Kun vedät itse kortit itsellesi olet varma saamastasi vastauksesta kysymykseesi.Itsellä on ja aina iloinen yllätys kun vastauksen saan..
- Magia
Sinulle nostan kortin,joka edustaa jonkinlaista muutosta.
Voinko kysyä onko perhesuhteissasi tapahtumassa jotakin lopullista muutosta,sillä kortti kertoisi jonkinlaisen perustan sortumisesta ja uuden syntymistä vanhan tilalle?
Mikäli asia on näin,kerrotko,niin voin tulkita sinulle selkeämmin:)- Justiina
Kyllä.Olen huomannut että minun osaltani rakkaus on kuollut ( en rakasta enää miestäni). Lisäksi olen ihastunut toiseen, mutta onko tämä yksipuolista???
Vaikeutena tässä on, että meillä mieheni kanssa on lapsia ja en haluaisi särkeä heidän elämäänsä.
Olisin todella kiitollinen jos voisit tulkita ja kertoa enemmän.
Kiitos!!! - Magia
Justiina kirjoitti:
Kyllä.Olen huomannut että minun osaltani rakkaus on kuollut ( en rakasta enää miestäni). Lisäksi olen ihastunut toiseen, mutta onko tämä yksipuolista???
Vaikeutena tässä on, että meillä mieheni kanssa on lapsia ja en haluaisi särkeä heidän elämäänsä.
Olisin todella kiitollinen jos voisit tulkita ja kertoa enemmän.
Kiitos!!!Aloitan edellisestä kortista,josta sinulta kyselin:)
Kyllä,sinulla on jotakin uutta syntymässä vanhan tilalle.Vaikka sinusta tuntuukin pahalta ajatellen perhettäsi,koeta muistaa,että haavoittuvimmillaan olet altis omaksumaan täysin uusia elämänarvoja.Älä suotta pelkää muutosta,sillä sinun olisi hyvä olla takertumatta liiaksi mihinkään,se luo varmasti ylimääräisiä jännitteitä ja tekee sinut heikoksi.
Se minkä tunnet sisimmässäsi oikeaksi,kehoittaa sinua antamaan itsellesi mahdollisuuden kokea uutta ja tuntematonta.
Sinä kyllä selviydyt jokapäiväisistä elämän huolista ja saat ystäviltäsi tukea:)
Toinen kortti joka sinulle nousee,kuvastaa uskoa,toivoa ja rakkautta:)
Kortti kertoisi asiossasi tapahtuvista paranemisista ja tasapainostakin.Sinun tarvitsisi rohkaista itseäsi toimimaan sen mukaisesti,mitä sisimpäsi sanoo,luottamaan itseesi.
Mikäli jääräpäisesti olet kuuntelematta ääntä sisälläsi,johtaa se vain pettymykseen.Käytä siis vaistoasi niin nykyisen suhteesi kohdalla,kuin myös tulevaa ajatellen.Mitä se sinulle kertoo?
Kortti kehoittaa sinua luottamaan itseesi ja avautumaan elämälle:)
Tällä kertaa sain nostettua nämä.:) - Justiina
Magia kirjoitti:
Aloitan edellisestä kortista,josta sinulta kyselin:)
Kyllä,sinulla on jotakin uutta syntymässä vanhan tilalle.Vaikka sinusta tuntuukin pahalta ajatellen perhettäsi,koeta muistaa,että haavoittuvimmillaan olet altis omaksumaan täysin uusia elämänarvoja.Älä suotta pelkää muutosta,sillä sinun olisi hyvä olla takertumatta liiaksi mihinkään,se luo varmasti ylimääräisiä jännitteitä ja tekee sinut heikoksi.
Se minkä tunnet sisimmässäsi oikeaksi,kehoittaa sinua antamaan itsellesi mahdollisuuden kokea uutta ja tuntematonta.
Sinä kyllä selviydyt jokapäiväisistä elämän huolista ja saat ystäviltäsi tukea:)
Toinen kortti joka sinulle nousee,kuvastaa uskoa,toivoa ja rakkautta:)
Kortti kertoisi asiossasi tapahtuvista paranemisista ja tasapainostakin.Sinun tarvitsisi rohkaista itseäsi toimimaan sen mukaisesti,mitä sisimpäsi sanoo,luottamaan itseesi.
Mikäli jääräpäisesti olet kuuntelematta ääntä sisälläsi,johtaa se vain pettymykseen.Käytä siis vaistoasi niin nykyisen suhteesi kohdalla,kuin myös tulevaa ajatellen.Mitä se sinulle kertoo?
Kortti kehoittaa sinua luottamaan itseesi ja avautumaan elämälle:)
Tällä kertaa sain nostettua nämä.:)Kaunis kiitos korteista katsomisestasi.
Tämä pisti minut miettimään todella elämääni ja mahdollisia muutoksia.
Hyvää syksyn jatkoa sinulle!
KIITOS! - Magia
Justiina kirjoitti:
Kaunis kiitos korteista katsomisestasi.
Tämä pisti minut miettimään todella elämääni ja mahdollisia muutoksia.
Hyvää syksyn jatkoa sinulle!
KIITOS!Kiitos itsellesi ja onnea ja voimia,minne elämä sinut kuljettaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296257Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483716Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1512898"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 731306
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11924