Hei. Kirjoittelen nyt tänne tästä eli väsäilin itse tälläiset nettisivut tänään periaatteessa pikaisesti ja lähinnä siksi että oli helvetin tylsää, mutta asia on enemmän kuin kiinnostavaa minulle joten ajattelin väsäillä tälläistä internettiin.
http://myynnintuki.nettisivu.org/
Antakaa palautetta. Sivut ovat siis tehty nopeasti, ilmaiselta palvelulta, enkä ole jaksanut paneutua yms asiaan vaan kirjoittanut mitä itselleni tulee mieleen. Kirjoja vieressä olisi kyllä käytössä mutta omia mietteitä täällä lähinnä on kirjoitettuna ja senhän varmaan huomaa hyvinkin, mutta antakaa palautetta sivuista, joko tänne tai sivuilla mainitsemaan sähköpostiin.
Olisin asiasta kiitollinen. Mikäli palaute on kehittävää, olisin enemmän kuin kiitollinen, eli asiaa kiitos! Ja sitten alan miettimään että tekisikö ihan fiksummin noi sivut ja jättääkö vaan tollaseks ja unohtaa tälläisen turhanpäiväisen kirjoittelun.
Myynnin tuki. Palautetta kiitos!
2
156
Vastaukset
- giganttimyyjä
sivuilla on kyllä hyvää asiaa. itse tunnistin keskivertomyyjäksi itseni ja aion kyllä käyttää noita niksejä ja lueskeltuja asioita hyväkseni ensviikolla töiden alkaessa..
enpä ole kyllä aiemmin edes miettinyt noita asioita eikä kukaan kouluttaja ole suorana tullutkaan sanomaan mitään tollasista asioista.
harmillista kyllä olen noita sinun sanojen perusteella "tuoteoksennuksia" tehnyt joka kaupassani ja on tullut tuota vastaan että kun yritän cloussata kaupat niin asiakas on alkanut pakoilemaan tilannetta ja yrittää päästä pois siitä.
kiitti näistä neuvoista! kerron kyllä kollegoilleni ja jos esimiehet huomaavat parannukseni niin aion kyllä heillekin kertoa mikä käänsi kelkan ympäri!
p.s. teetkö mitään käyntejä myymälöissä opettamassa myyjiä myymään oikealla tavalla?
ja eikä meillä kyllä kukaan harrasta moista mielikuvilla myyntiä.. tästä on kyllä apua toivottavasti! ilmoittelen tänne myöhemmin miten on mennyt ja onko myyntini parantunu!! - anonyymifrendi
O'right. Kiitos palautteesta, enemmän ehkä arvostaisin kritiikkiä mutta tottakai olen iloinen että jotain hyötyä sivujen lukemisesta sinulle oli.
Mitään käyntejä en kyllä valitettavasti tee, en tunne olevani tarpeeksi koulutettu tai tarpeeksi hyvä myyjä tälläistä asiaa varten. Tietty tunnen henkilöitä jotka tälläisiä hommia tekee vaikka se ei niille millään tavalla kuuluisikaan, eivätkä osaa myydä saatika sitten opettaa.
Ja pahoittelen noita mainoksia mitä sivuille tulee, en ajatellut rueta lompakon nyöriä tässä tilanteessa aukomaan koska tämä on vain vapaa-ajan harrastus tai mietteiden pohtiminen ja niiden julki tuomista. joten sivut on tehty ilmaselle pohjalle, jollain tavallahan sen domainin on rahat saatava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2185048Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583603
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513440
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383035Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo372138UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231972