Mikä on vienyt kirjoittajat?

Sääli

Silloin tällöin lueskelen palstaa, mutta nyt on jokin kato käynyt.
Sen verran käsitin lukiessani muutamia puheenvuoroja, että jokin riitatilanne on meneillään???
Eipä yhtään rekisterinimimerkkiä ole näkynyt, paitsi vanhoja aloituksia.

95

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukija 2

      Tuskin sentään,ainahan on näitäkin ollut pitkin syksyäkin, mutta ei aina palsta kiinnosta kun on muutakin elämää viikonloppuisin. Kyllä se jälleen piristyy kun palaavat kirjoittelemaan.

    • iessii

      Kouho.

    • *Kukkahame*

      Jospa kevät on saanut kirjoittajia ulkoilemaan, nyt on ollut niin kauniita säitä ja aurinkoisia päiviä.
      Laitetaan toivo paremmasta itämään hoivataan ja ja siirrellään valon puoleen jospa se siitä itää ja tuottaa tuloksia.

    • kysyjä

      Ei ole *kukkahameenkaan* aloituksia ollut aikoihin, verrattuna pari vuotta sitten! Mistä moinen?

    • *Kukkahame*

      Hyvä huomio, tuskin niitä aloituksiani moni kaipaa, on tullut aivan vastakkaista huomiota .
      ja tiukkaa arvostelua, häirintää ja henkilöön kohdistuvaa panettelua.
      Mieluummin kirjoittelen muutamia vastauksia silloin tällöin.

      • tuskin moni

        kaipaa mutta voisiko olla peiliin katsomisen paikka ???


      • llllllllllll
        tuskin moni kirjoitti:

        kaipaa mutta voisiko olla peiliin katsomisen paikka ???

        Kouho


      • 14+20
        llllllllllll kirjoitti:

        Kouho

        Nautitko Sinä henkisesti vau tuntuuko tällainen "isku" päin toista kirjoittajaa Sinusta fyysisenä hyvänä olona.
        Olen kuullut että ns. kiksejä voi saada kun luulee onnistunensa loukkaamaan toista, mutta tuntuuko se sukuelimissä, päässä, vatsassa vai korvissako kuumottaa?

        Joku nauttii siitä pyykkikoneen kanssa, Sinä pilkaamalla vaikkapa kukkahametta.

        Kehtaisitko tunnustaa naapurillesi, että taas onnistuit laittamaan kh. viestin perään sanana Kouho. Luulen että vilkuilet ympärillesi, näkikö kukaan !

        Jos on tarpeen voihan kh, pyytää viestiti poistettavaksi, antaa asian poliisille, tai ryhtyä palvelimen kautta vaatimaan sinulle bannia.

        Olet kyllä hukannut monta mahdollisuutta olla onnellinen muiden seurassa, kun tuhlaat energiaasi noihin ilkeilyihin.

        Sylttytehtaalle johtavat usein haisevat jäljet!


      • houkaush
        14+20 kirjoitti:

        Nautitko Sinä henkisesti vau tuntuuko tällainen "isku" päin toista kirjoittajaa Sinusta fyysisenä hyvänä olona.
        Olen kuullut että ns. kiksejä voi saada kun luulee onnistunensa loukkaamaan toista, mutta tuntuuko se sukuelimissä, päässä, vatsassa vai korvissako kuumottaa?

        Joku nauttii siitä pyykkikoneen kanssa, Sinä pilkaamalla vaikkapa kukkahametta.

        Kehtaisitko tunnustaa naapurillesi, että taas onnistuit laittamaan kh. viestin perään sanana Kouho. Luulen että vilkuilet ympärillesi, näkikö kukaan !

        Jos on tarpeen voihan kh, pyytää viestiti poistettavaksi, antaa asian poliisille, tai ryhtyä palvelimen kautta vaatimaan sinulle bannia.

        Olet kyllä hukannut monta mahdollisuutta olla onnellinen muiden seurassa, kun tuhlaat energiaasi noihin ilkeilyihin.

        Sylttytehtaalle johtavat usein haisevat jäljet!

        Ei kukkahameelle ollut "k-o" tarkoitettu vaan kouholle joka lopulta alkaa osoittamaan jonkinlaisia merkkejä tunteista. Krogodiilinkyyneleitä nyt vuodattellee, mutta voihan olla, että parantaa tapojaan mutta en oikein sitäkään usko kun ken historiaan uskoo tietää ettei siitä opi mitään.


      • ÄLÄ Kh mene tuon pro

        vokaattori Kn ansaan, hän yrittää nyt ratsastaa siulla kun mie lopetin sen ratsuna olemisen ja paljastin sen valehtelun
        että joku ois miun tekstin poistanut vaikka ite olin sen poistannu. Niin . ja lopussa se K on aivan itse putipuhas kuin ei mittää!
        Siinä on kyllä ite iso kiero vauhisa.


      • ÄLÄ Kh mene tuon pro kirjoitti:

        vokaattori Kn ansaan, hän yrittää nyt ratsastaa siulla kun mie lopetin sen ratsuna olemisen ja paljastin sen valehtelun
        että joku ois miun tekstin poistanut vaikka ite olin sen poistannu. Niin . ja lopussa se K on aivan itse putipuhas kuin ei mittää!
        Siinä on kyllä ite iso kiero vauhisa.

        Toimintatapasi tunnetaan ja lavastusyrityksesi.

        Ei ole susmorsian tuon viestin kirjoittaja, hän ei puskista huutele niinkuin sinä.


    • laatu tietoinen

      On niin harvoin mielen kiintoisia aloitt´ ----ei kun aloituksia mutta kun mielen kiintoisen henkilön aloitus tulee, vastaan mielen kiintoisesti.

    • peili jokaiselle

      No niin tuossahan se perskärpänen taas pörrää *kh* kintereillä

    • llllllllllllllll1

      Lutheerus sanoi; "siinä on hulluuden alku joka itseänsä viisaaksi luulee.

    • jokaiselle peili

      nopeesti se tarttui syöttiin

    • jokaiselle peili

      Olen kyllästynyt tuon ylimielisen turbo typerän käytökseen sivulla.
      Ainakin kaksi vuotta muistan tämän latteuksia ja asiattomia huomatuksia kirjoittavan *kh* vanavedessä. Hänen käsityksensä keskusteluista ovat aivan omaa luokkaa, epämiellyttäviä ja henkilön intiimeihin osiin liittyviä.

      Toivon Kukkahameen kirjoittelevan edelleenkin täällä, luen aina hänen vastauksensa.

    • *Kukkahame*

      Kiitos....nämä lämmittävät osanotot oli tarpeen.
      Kyllä ne tietysti ajan saatossa pahatkin puheet hälvenee ja unohtuu, mutta onhan ne jo sivulla ollut kaikkien luettavissa.
      Nyt voin lähteä t.asemalle hyvin mielin ja kiitollinen olen puolustajilleni, ei täälläkään pienessä yhteisössä ilman tukea pärjää.
      Aurinko sentään paistaa kaikille.

      • Matamimimmi

        Kerroin kukkahameelle, että harmi kun en oikein enää viitsi pukeutua kauniin nikkisi mukaiseen asuun. Kun olen pinnallinen ja typerä, niin puhun vähemmän syvällisistä asioista, kuten muistutin mieleeni mistä "allit" saivat nimensä.Nuo olkavarsien alaosan roikkuvat lihat. Sehän meni niin, että rouva Alli Paasikivellä oli itsenäisyyspäivän juhlassa iltapuku, joka esitteli anteliaasti roikkuvat käsivarret.
        Puhutaan vaan taidehistorian ja Kreikan mytölogian ohessa "ikuisuuskysymyksestä", eli ulkonäöstä!


    • Häpeä Paavo

      Ehkä suomenkieliset ovat paenneet tätä sivua, koska yhteen aikaan kun kävin täällä niin palsta oli täynnä ruotsalaismielistä propagandaa ja suomalaisia kutsuttiin ugrimongooleiksi. Minä ainakin lähdin.

      Nyt palasin vain kysymään onko täällä ilmoitettu www.ruotsivapaaehtoiseksi.f isivua jossa voi äänestää ja sieltä saa tulostettua lomakkeita vanhemmille ihmisille joilla ei ole tietokonetta.

      Jotakin pitäisi tehdä tuon ruotsin kielen pakotuksesta jokaiselle suomalaiselle.
      Ei ruotsi missään nimessä kuulu suomenkielisen identiteettiin kuten Lipponen väittää.

      • Korjaus

    • parasta päivää

      Huhtikuu alkoi aurinkoisena. Taivas heloittaa kirkkaan sinisenä, kuulas on sää.
      Mikäpä sen mukavampaa.
      Totta on, että kirjoittajia on häipynyt ketjuista ja lienee syynä se, että tänne syntyy
      sellaisia likkiytymiä. Siihen väliin on vaikea tulla.
      Monta kertaa hypitään jonkin kirjoittajan yli, ikäänkuin tämä ylihypätty olisi liikaa
      ketjussa, mitäänsanomaton yksilö, joka joutaisi olla muualla.

      Joskus aloitukset ovat sellaisia Googlesta poimittuja viisauksia, joilla kirjoittelija haluaa päteä tietoviisaudellaan ja jutuille löytyy aina parempia pätemisen tarpeessa olevia. Huvittavaa seurata tätä kilpalaulantaa.

      Harvoin kirjoittelen, joskus lueskelen. Nyt hetki aikaa istahtaa, mutta kiire painaa
      päälle jälleen. "Näkemisiin".

    • itsetunto tallella

      "Toisten ylihyppiminen" on tullut viimeisenä villityuksenä, olen pannut merkille ja hymyillyt itsekseni.
      Pyrkyrit ja tyhjäntoimittajat ovat silloin äänessä joutavilla toistoilla tai kopioinneilla ja siihen osallistuu muutama henkiö ainakin naisista, ja näkyvästi jopa,

    • juuuu ja

      jotkut vetää kokonaisia ketjuja toisten tekemillä lauluilla. Ihan huvittaa suorastaan.

      • llllllllllk

        Sen vertaa eivät vaivaa näe uuden laulun tekisivät vaan toisten tuovat täne. Ja ne jutut, ne on varmaan Hesarista ei yhtikäs omaperäsyyttä näy niissä. Tai Seittemen päivää lehestä. Pahimmillaan toisesta ketusta kopsittu.


    • kaisu-liisa

      Eipä minua kiinnosta mitkään skismat, josko niitä on tai ei. Kirjoittelen, mitä kirjoittelen, ihan rauhassa ja rakkaudessa.
      Palstat elävät omaa aallokkoaan, joskus on tiuhemmin kirjoituksia, joskus ei.
      Katselen ympärillenikin, 40 on todella kuivettunut. 50 oli muutama vuosi sitten suositumpi, kuin kaikki ikäpalstat yhteensä, nyt näyttää olevan aika hiljaista.

      Joko on kaikki kirjoittelu hiljentymässä, tai on vain vaihteeksi tällaista. Uusia kirjoittajia tulee, entisiä kyllästyy, tai pitää palstalomaa.
      Kirjoitan niin kauan ja usein, kuin itseäni huvittaa. Muut tehnevät saman, eihän tämä ole mikään pakkopaikka, vaan vapaaehtoiseksi iloksemme tehty.
      Parhaimmillaan.

      • talvi.kki

        Eläkkeellä kun ollaan, niin lomaakin pitää viettää Palstaloma on yksi mahdollisuus. Nyt on sopivat ilmat siihen.


      • Iloa muillekin!

        Ilkeydestä iloitsemista yhdellä!

        kaisu-liisa = katleija, aika katala tyyppi sielultaan!


      • K.V.
        Iloa muillekin! kirjoitti:

        Ilkeydestä iloitsemista yhdellä!

        kaisu-liisa = katleija, aika katala tyyppi sielultaan!

        Hänellä on synkeä sielu, joka iloitsee pahanteosta.
        Mutta iloitaan me siitä ettemme elä hänen ehdoillaan tai hänen lähiympäristössään. Se ajatus vie ahdistuksen pois.


      • B,/,B
        K.V. kirjoitti:

        Hänellä on synkeä sielu, joka iloitsee pahanteosta.
        Mutta iloitaan me siitä ettemme elä hänen ehdoillaan tai hänen lähiympäristössään. Se ajatus vie ahdistuksen pois.

        Huomattu on hänen ja tuhatnikin yhteiselo, katalaa


    • fiiuliin*

      Kuuleppas, kyllä se vissiin Katainen on vienyt kirjoittajat täältäkin.
      Joku vain mainitsi että Juttan on Katainen vienyt perässään. niin kyllä kait se meitäkin muassaan retuuttaa.

      • nähty on

        Kateus saa ihmiset kaikkoamaan, semmonen myrkky se on.


      • Tätä porukkaa?
        nähty on kirjoitti:

        Kateus saa ihmiset kaikkoamaan, semmonen myrkky se on.

        Ketä kadehdit?


    • jjoutava

      Vaikka Lutherus mitä sanoi tyhmyyden alusta niin viisauden alku on kun hankki lisää viisautta.
      Kateudesta en tiedä mitään, mutta tuskin meille kukaan kateellinen voisi olla.

      Aloitusten teon minä viime kuulla neuvoin ja toistaisin sen, mutta en muista sitä sisältöä, senhän voi hisrotiasta hakea jos ei muuten osaa aloitusta tehdä.

      • ?++?

        Siis mitä erikoista on aloituksessa?
        Enpä ole ennen neuvoja siihen saanutkaan, saati tarvinnut.


      • Matamimimmi
        ?++? kirjoitti:

        Siis mitä erikoista on aloituksessa?
        Enpä ole ennen neuvoja siihen saanutkaan, saati tarvinnut.

        Onhan tänne tullutkin uusia kirjittajia, kuten minäkin. Mitä minä sanoin näkymättömyydestä, tai huomaamattomuudsta!


      • Matamimimmi
        Matamimimmi kirjoitti:

        Onhan tänne tullutkin uusia kirjittajia, kuten minäkin. Mitä minä sanoin näkymättömyydestä, tai huomaamattomuudsta!

        Minä olen uusi "kirjittaja", ha nut olen eksynyt sellaiselle palstalle mihin en aikonut tulla.
        Piti vaan sanoa, että mielestäni ei ole mikään ihme, että palsta kuivuu, sillä jos joku uusi ilmestyy "kirjittelemaan", niin saa itselleen puhua ja vastata, koska suomalaisen ihmisen peruspahe. ennakko ja epäluuloisuus estää puhumaan tuntemattomalle.


      • Matamimimmi
        Matamimimmi kirjoitti:

        Onhan tänne tullutkin uusia kirjittajia, kuten minäkin. Mitä minä sanoin näkymättömyydestä, tai huomaamattomuudsta!

        Minä olen uusi "kirjittaja", ha nut olen eksynyt sellaiselle palstalle mihin en aikonut tulla.
        Piti vaan sanoa, että mielestäni ei ole mikään ihme, että palsta kuivuu, sillä jos joku uusi ilmestyy "kirjittelemaan", niin saa itselleen puhua ja vastata, koska suomalaisen ihmisen peruspahe. ennakko ja epäluuloisuus estää puhumaan tuntemattomalle.


      • yks mielenkiinnoton
        Matamimimmi kirjoitti:

        Minä olen uusi "kirjittaja", ha nut olen eksynyt sellaiselle palstalle mihin en aikonut tulla.
        Piti vaan sanoa, että mielestäni ei ole mikään ihme, että palsta kuivuu, sillä jos joku uusi ilmestyy "kirjittelemaan", niin saa itselleen puhua ja vastata, koska suomalaisen ihmisen peruspahe. ennakko ja epäluuloisuus estää puhumaan tuntemattomalle.

        Monet vanhatkin, siis kauan kirjoitelleet saa monasti yksin kirjoitella, kun ei osaa olla MIELENKIINTOINEN henkilönä eikä tehdä mielenkiintoisia aloituksia. Aina vakuutetaan niin, ei se kuulemma ole kiinni muusta kuin siitä mielenkiinnosta.


    • tnuihkakti

      se tuhanikki aina kummittelee kaikellaisena uutuutena

      • Matamimimmi

        Juuri tuota tarkoitin käyttäessäni ilmaisua ennakko ja epäluuloinen.
        Ollaan vaan avoimia niissä rajoissa kun koetaan "turvalliseksi". Kirjoittelen enimmäkseen facebookissa omalla nimelläni ja valokuvallani.
        Tule sinäkin sinne!


      • matamimimmi
        Matamimimmi kirjoitti:

        Juuri tuota tarkoitin käyttäessäni ilmaisua ennakko ja epäluuloinen.
        Ollaan vaan avoimia niissä rajoissa kun koetaan "turvalliseksi". Kirjoittelen enimmäkseen facebookissa omalla nimelläni ja valokuvallani.
        Tule sinäkin sinne!

        MUTTA MINÄHÄN TUNNEN SINUT! Olet se mukava karjalaista syntyperää oleva turkulaistyttö.
        Meneekö tämä visti nyt oikealle ihmiselle Fiiuliinia tarkoitan.


    • Eihän se kuules mimmi ihan noin ole--- että uudet.
      Minäkin höperö olen tällä palstalla loruillut jo vuodesta2003,
      Loruillut vain , en osaa näes keskustella, ainakin oman päätelmäni mukaan,
      Ja niin usein sitä toitotan ettei minulle kukaan vastaa kun en osaa hyvin kirjoittaa, että joillakin se alkaa ottaa jo päähän,-
      Eihän se mikään ihme tosin ole jos päähän käy typerät kommentit.

    • joutavoinen

      Ilman ennakkoluuloja nyt kirjoitan kun sattumalta on aikaa. En minäkään osaa keskustella, se on myös oma päätelmäni. Loruilen silti, vastatkoon jos jotakin huvittaa niin tehdä. Tämä kirjoittaminen ilman tulosvsatuuta on niin helppoa kun leipä tulee muualta,vaikka ohutkin.

      Luulen kyllä että ei me edes haluta jotakin vastausta kun omakin mieli voi muuttua jo heti kun on saanut sanottavansa sanottua. Silloin on jo kiire uusiin ajatuksiin. Sinulle nyt Fiiuliin osoitin tämän kirjoituksen.

      Ettäkö olisin mielestäni edes kelvollinen näin syvällisiin kirjoituksiin vastaamaan on omaa suuruudenhulluuttani eikä sellaisen kirjoitusta kannata vakavasti ottaa, mutta toivon vain kirjoittamisen iloa myös sinulle.

      • Matamimimmi

        Osataanhan me omalla tavallamme keskustella. Ei tässä ole tarkoituskaan esittää mitään filosofia. Sokrateet ovat omaa luokkaansa, filosofoikoot toisilleen:)


      • tuppaa naurattaan

        ai. ruune,joutavoinen, uatu hilema,ym ym on nyt sattumalta aikaa. kuivaa toi länsirannikon nettiaddiktin huumori.


      • jjoutava
        tuppaa naurattaan kirjoitti:

        ai. ruune,joutavoinen, uatu hilema,ym ym on nyt sattumalta aikaa. kuivaa toi länsirannikon nettiaddiktin huumori.

        Tuppa naurattaan / " harvoin täällä käyn, ohi kulkeissani satuin huomaamaan, ensimmäistä kertaa tulin tänne. Tuttua sinulta nuo tuontyyppiset sanonnat, elämä on jossakin muualla. Aivan.


      • *Kukkahame*
        jjoutava kirjoitti:

        Tuppa naurattaan / " harvoin täällä käyn, ohi kulkeissani satuin huomaamaan, ensimmäistä kertaa tulin tänne. Tuttua sinulta nuo tuontyyppiset sanonnat, elämä on jossakin muualla. Aivan.

        Eikös tämä vanhuus olekin monimuotoinen, hetkessä voi joku uhohtua kuten tuttavuus, sitten kuin korkkia kiertämällä avautuu muistisäie ja kas' muisti pelaa taas ;-))).
        Kirjoitustaito kuitenkin säilyy kohtalaisena ja täällä voi käydä vaikka muistia verestämässä, ja tietysti lukijat saavat tehdä ikiomia päättelyitä ;-D.
        Tänään voi olla tätä ja huomenna ihan jotain aivan muuta.

        Onnea vaan henkilöille joilla on halu olla milloin mitäkin ! ;-))


      • Matamimimmi
        jjoutava kirjoitti:

        Tuppa naurattaan / " harvoin täällä käyn, ohi kulkeissani satuin huomaamaan, ensimmäistä kertaa tulin tänne. Tuttua sinulta nuo tuontyyppiset sanonnat, elämä on jossakin muualla. Aivan.

        En halua olla milloin mitäkin, mutta joskus olen. Ihminen saattaa olla iloinen, surullinen, kiukkuinen , riippuen tilanteesta.
        persoonaansa ei ehkä voi muuttaa, korkeintaan hillitä rajua tai riitista luonnettaan.
        Tuolla Facebookissahan kaikkien pitää olla sikäli oma itsensä, että koko nimi, etu skä sukunimi täytyy palstalle ikirjautuessaan ilmoittaa rehellisesti, osoite, syntymäaika, jopa valokuvansa. Sinnehän ei pääse kukaan puskasta kurkkimaan ja ilkeilemään. Tervetuloa mukaan! Naamarit naulaan


      • KANNATETAAN
        Matamimimmi kirjoitti:

        En halua olla milloin mitäkin, mutta joskus olen. Ihminen saattaa olla iloinen, surullinen, kiukkuinen , riippuen tilanteesta.
        persoonaansa ei ehkä voi muuttaa, korkeintaan hillitä rajua tai riitista luonnettaan.
        Tuolla Facebookissahan kaikkien pitää olla sikäli oma itsensä, että koko nimi, etu skä sukunimi täytyy palstalle ikirjautuessaan ilmoittaa rehellisesti, osoite, syntymäaika, jopa valokuvansa. Sinnehän ei pääse kukaan puskasta kurkkimaan ja ilkeilemään. Tervetuloa mukaan! Naamarit naulaan

        naamareiden naulaan ripustamista, eli NIKIT pois ja oma nimi käyttöön rekattuna. Silloin tämä sairas peli täällä on enää mahdotonta jatkaa.

        Mutta suostuuko Suomi 24 ?

        Se saa rahaa suomalaisten toistensa kimppuun käymisestä!
        Aina kun tulee riita, ketju pitenee huimasti.
        Ja Suomi 24 jaa mainosrahaa vastaavasti.

        Siitä on hyötyä RKP:llekin: HAJOITA ja HALLITSE !

        Entinen siirtomaa pidetään matlana edelleenkin,
        ja omat etuoikeudet pysyvät.
        ...................................................


      • ------------
        KANNATETAAN kirjoitti:

        naamareiden naulaan ripustamista, eli NIKIT pois ja oma nimi käyttöön rekattuna. Silloin tämä sairas peli täällä on enää mahdotonta jatkaa.

        Mutta suostuuko Suomi 24 ?

        Se saa rahaa suomalaisten toistensa kimppuun käymisestä!
        Aina kun tulee riita, ketju pitenee huimasti.
        Ja Suomi 24 jaa mainosrahaa vastaavasti.

        Siitä on hyötyä RKP:llekin: HAJOITA ja HALLITSE !

        Entinen siirtomaa pidetään matlana edelleenkin,
        ja omat etuoikeudet pysyvät.
        ...................................................

        Jos tuo yksi ja sama asia niin närästää, niin onhan koko ajan muualla mahdollisuus kirjoittaa omalla naamallaan ja omalla nimellään.

        Tämän paikan taika on tämä, mikä täällä vallistsee, eikä meillä palstaajilla ole siihen nokan kopautusta.

        Enkä pohjoisesta kotoisin olevana Jukolan veljesten perillisenä ymmärrä tätä ikiaikaista kateutta RKP:läisille.
        Luulisi olevan kuluttava elämäntapa.

        Eikö tämän nykyisin omista venäläinen firma, tuskin he tuottoaan muille jakavat.


      • Matamimimmi
        ------------ kirjoitti:

        Jos tuo yksi ja sama asia niin närästää, niin onhan koko ajan muualla mahdollisuus kirjoittaa omalla naamallaan ja omalla nimellään.

        Tämän paikan taika on tämä, mikä täällä vallistsee, eikä meillä palstaajilla ole siihen nokan kopautusta.

        Enkä pohjoisesta kotoisin olevana Jukolan veljesten perillisenä ymmärrä tätä ikiaikaista kateutta RKP:läisille.
        Luulisi olevan kuluttava elämäntapa.

        Eikö tämän nykyisin omista venäläinen firma, tuskin he tuottoaan muille jakavat.

        melkoinen parannusaskel olisi yhden ainoan nikin käyttö, jos joku ei tahdo tiedettävän kirjoittajan oikeaa nimeä eikä muutakaan hänestä.
        En minäkään tällä palstalla ilmoita olevani Maija Meikäläinen , Meikäläisenti 1, ainoastaan kotipaikkakuntani ja syntymävuoteni tuon julki. Tämä on aika lailla erilainen palsta ja palstalaisten käytös, kirjoitustapa ynm poikkeaa paljon naamakirjalaisten tyylistä.


      • Hyvä FACEbook!
        Matamimimmi kirjoitti:

        melkoinen parannusaskel olisi yhden ainoan nikin käyttö, jos joku ei tahdo tiedettävän kirjoittajan oikeaa nimeä eikä muutakaan hänestä.
        En minäkään tällä palstalla ilmoita olevani Maija Meikäläinen , Meikäläisenti 1, ainoastaan kotipaikkakuntani ja syntymävuoteni tuon julki. Tämä on aika lailla erilainen palsta ja palstalaisten käytös, kirjoitustapa ynm poikkeaa paljon naamakirjalaisten tyylistä.

        Mutta juuri tuo tapa "sekä-että" tekee kiusaamisen mahdolliseksi!

        Useat väittävät kirjoittavansa vain rekatulla, mutta suuttuessaan sitten ilman rekkausta!

        Facebookissa ei kiusata.


      • ILMAN naamaria!
        Hyvä FACEbook! kirjoitti:

        Mutta juuri tuo tapa "sekä-että" tekee kiusaamisen mahdolliseksi!

        Useat väittävät kirjoittavansa vain rekatulla, mutta suuttuessaan sitten ilman rekkausta!

        Facebookissa ei kiusata.

        Keskustelemmehan me jumpparyhmässämmekin riisuutuessamme, suihkussa käydessämme, pukeutuessamme, esiinnymme omalla nimellämme ja omilla kasvoillamme.


    • sen tietää pöljä

      Aihe joista takuuvarmasti saa keskustelua aikaan, ovat ihmissuhteet, oli kyse sitten tämän palstan kirjoittajista tai ihmisten parisuhteista, seksi mukaan lukien.

      Mielipiteitä löytyy kyllä puolesta ja vastaan.

    • Nyt se Suomi 24 on

      hätääntynyt, kun sen ''sisällöntuottajat'' rupeavatkin lakkoon.
      Moikka!

    • Matamimimmi -- siellähän me kaikki ollaan Naamakirjassa -- Mutta miksi luulet että meitä ikäihmisiä olis muuallakin kun vaan tämä 24 70 väärä käsitys , kunhan tutustut meihin ,niin paljon valkenee tietosi meistäkin -- varsinkin jos uskallat olla rehellinen tääläkin ja laitat Profiilin .
      Ei me olla mitään Näkymättömiä -- niinkun luulet
      Nyt sinä ainakin olet saanut itsellesi jo hyvän kuvan täälä . Näkyvä persoona-- ja aina mukana- ehkä vähän nuorempi kun minä ---mutta haluaa olla piilossa.
      Ei niinkun minä.

      • matamimimmi

        Voi ullamirjami, en halua tällä palstalla laittaa profiiliani esiin, koska eivät muutkaan niin tee. Tämä on pääsääntöisesti moninikkisten ja puskasta huutelevien yhteisö, joten se vielä puuttuisi, että laittaisin tänne oikean nimeni, ammattini, osoitteeni ja kaikki muut mahdolliset tiedot itsestäni.
        Tiedän minä joistakin kirjoittajista jotain. Monen monta vuotta sitten kirjoittelin tänne. Muistan sinulla olleen Jerry nimisen koiran. Elääkö hän vielä?
        Koirien ikä on monta kertaa lyhyempi kuin meidän ihmisten.


      • Face on rehellinen

        ja hauska kirjoittelupaikka! Bongaan tutut kaikki siellä.


      • ullamirjami
        matamimimmi kirjoitti:

        Voi ullamirjami, en halua tällä palstalla laittaa profiiliani esiin, koska eivät muutkaan niin tee. Tämä on pääsääntöisesti moninikkisten ja puskasta huutelevien yhteisö, joten se vielä puuttuisi, että laittaisin tänne oikean nimeni, ammattini, osoitteeni ja kaikki muut mahdolliset tiedot itsestäni.
        Tiedän minä joistakin kirjoittajista jotain. Monen monta vuotta sitten kirjoittelin tänne. Muistan sinulla olleen Jerry nimisen koiran. Elääkö hän vielä?
        Koirien ikä on monta kertaa lyhyempi kuin meidän ihmisten.

        Voi matamimimmi -- ihanaa kun muistat minun jerrycottoninikin.

        Hän täytti 30/ 3 12 vuotta On yhtä terve kun emäntänsäkkin -- ja ihme kyllä vastapuolen sukuisiin koirii on mielenkiinto aina yhtä hyvänäpysynyt
        Emännällä se on vähän hiipunut mennevuosiin verrattuna.:=)
        Niin sellasta se elämä on .-- ei saanut vihityn elämänkumppaninikaan elää näitä mukavia vuosia kanssani . --- saatikka sitten koiran -- vaikka ei ole minunkaan elinpäiväni etukäteen tiedotettu .
        Sitten vaan ihmettelette että minkään se ullamirjamikin on hävinny
        Kun oli niin aina näkyvissä. Sitä kyllä saa odottaa

        Nyt se elämä vasta alkaakin -- kun tulee kunnioitettuun ikään.
        Kunhan vaan osais pitää loppuun asti puolensa tässä kylmässä maailmassa .


      • Matamimimmi
        Face on rehellinen kirjoitti:

        ja hauska kirjoittelupaikka! Bongaan tutut kaikki siellä.

        Bongataan tuttuja ja ollaan kilttejä toisillemme, ainakin suhteellisen kilttejä. Olipa mukava kuulla, että ullamirjamin Jerry elää ja voi hyvin.
        Olen nähnyt hänestä valokuvankin, silloin kun hän oli vielä "nuorukainen".


    • seurailija

      150 nimeä enää niin 100 000 nimeä listassa opettajan puolesta

    • uatu .

      Mistähän oikein johtuu, että kirjoittajat, pääosin mukavat ja viehättävät palstan naiset , löytävätkin niin paljon keskinäisen torailun aihetta? Nokitaan toisia kuin kanat tarhassa.

      Löydetään suosikkeja, hännystelijöitä ja takapuolen kärpäsiä.

      On jo melkein ulkonäkökin otettu riidan aiheeksi, vaatetuksesta nyt puhumattakaan.

      Eihän tuollainen enää kuulu yli 70-vuotiaille, eihän?

      • Matamimimmi23

        Ilkeä ilkeilee, iästä riippumatta. Eikä ikäkysymys ole myöskään turhamaisuuteen taipumus. Oikeastaan tyylikkäät vaatteet,hillitty meikkikin kuuluvat mielestäni "yli-ikäisille" paremmin kuin alaikäisille.
        Minusta on irvokasta kun Yhdysvalloissa pidetään jo lasten missikilpailuja.
        Eikö lapsuus ole muutenkin häviävän lyhyt aika elämässämme.
        Tuosta torailusta vielä sen verran, että kyllä miehetkin taitavat sen "aataminaikaisen " lajin. En kyllä sinua tarkoittanut, enkä ketään erikoisesti.


      • Matamimimmi
        Matamimimmi23 kirjoitti:

        Ilkeä ilkeilee, iästä riippumatta. Eikä ikäkysymys ole myöskään turhamaisuuteen taipumus. Oikeastaan tyylikkäät vaatteet,hillitty meikkikin kuuluvat mielestäni "yli-ikäisille" paremmin kuin alaikäisille.
        Minusta on irvokasta kun Yhdysvalloissa pidetään jo lasten missikilpailuja.
        Eikö lapsuus ole muutenkin häviävän lyhyt aika elämässämme.
        Tuosta torailusta vielä sen verran, että kyllä miehetkin taitavat sen "aataminaikaisen " lajin. En kyllä sinua tarkoittanut, enkä ketään erikoisesti.

        Yhteenlaskun tulos tuli taas vahingossa nimimerkin jälkeen.
        En ole 23-vuotias. Sorry!


      • no uatu

        ketkä naiset täällä muka torailee ?


      • Paitsi ruunea
        Matamimimmi23 kirjoitti:

        Ilkeä ilkeilee, iästä riippumatta. Eikä ikäkysymys ole myöskään turhamaisuuteen taipumus. Oikeastaan tyylikkäät vaatteet,hillitty meikkikin kuuluvat mielestäni "yli-ikäisille" paremmin kuin alaikäisille.
        Minusta on irvokasta kun Yhdysvalloissa pidetään jo lasten missikilpailuja.
        Eikö lapsuus ole muutenkin häviävän lyhyt aika elämässämme.
        Tuosta torailusta vielä sen verran, että kyllä miehetkin taitavat sen "aataminaikaisen " lajin. En kyllä sinua tarkoittanut, enkä ketään erikoisesti.

        tietty!


      • uatu .
        no uatu kirjoitti:

        ketkä naiset täällä muka torailee ?

        Ai ketkä? Mistä sen voisi tietää, kun kirjoittelevat kertakäyttönikkien varjossa. Torailua se kuitenkin on.


    • u,m****

      Otit hyvän aiheen - Tarkoitan sitä Lasten liianaikaisian vanhempien mielivaltaan kasvatusta . Ei kuulu lapselle hiusten kihartelu ,ei meikkien käyttä eikä varsinkaan nämä hepenet joilaa koitetaan matkia mannekiineja , ja pop tähtiä.
      Lapsuus sallittakoot -- ja vanhempien ohjaus lasta tulevaan tosi elämään .

      Me tämän ikäiset olemme kyllä pikkusen Freesimmän näköisiä kun laitetaan itseämme , pikkusen kampausta , ja juhlatilaisuuksiin jopa meikkiäkin . Hiuksiani en värjää --olen aina ollut vaalea ja nyt vaan vaaleus on korostunut , sopii minulle .
      Vaatetuksessa on oltava tarkkana että katsoo omaan tyyliinsä sopivaa päällepantavaa. Miksei varkutkin , ainakin minä käytän pitkiä housuja mielelläni . Mutta tilaisuuksiin mieleelläni laitan leningin tai Hameen
      Pleiseristä en tykkää --se on herrojen asu.

      • matamimimmi

        Liika tälläytyminen menee joskus överiksi. Ajattelin tässä esm. Aira Samulinia, joka
        ei todellakaan osaa vanheta arvokkaasti. Väriä on kuin riikinkukolla, mutta ei hän olisikaan Aira, jos tavikselta näyttäisi. Toisaalta jalka Airalla nousee ja ajatus juoksee, mitä muusta, vaikka eiköhän se vie melkoisen ajan päivästä tuo tälläytyminen. Eläkeläisellä aikaa? Aira Samulin sanoi muistaakseni jossain haastattelussa, että hän ei jää koskaan eläkkeelle.
        Saakohan tuollainen julkisuuden henkilö sponsorin , joka kustantaa kilotolkulla meikkejä ja hiusvärejä tukkuhintaan:)


      • Tälläytynyt?
        matamimimmi kirjoitti:

        Liika tälläytyminen menee joskus överiksi. Ajattelin tässä esm. Aira Samulinia, joka
        ei todellakaan osaa vanheta arvokkaasti. Väriä on kuin riikinkukolla, mutta ei hän olisikaan Aira, jos tavikselta näyttäisi. Toisaalta jalka Airalla nousee ja ajatus juoksee, mitä muusta, vaikka eiköhän se vie melkoisen ajan päivästä tuo tälläytyminen. Eläkeläisellä aikaa? Aira Samulin sanoi muistaakseni jossain haastattelussa, että hän ei jää koskaan eläkkeelle.
        Saakohan tuollainen julkisuuden henkilö sponsorin , joka kustantaa kilotolkulla meikkejä ja hiusvärejä tukkuhintaan:)

        Nimmarilla on mukava nälviä ikäihmisen palstoilla vielä ikäihmisempää, aina tyylinsä säilyttänyttä naista, jolla on ollut värikäs ja aikaansaava elämä.
        Kerro sama itsesäsi, ennen kuin kehtaat nimittää toista riikinkukoksi.

        Mikä hänen arvokkuuttaan alentaa? Ainakaan ei ole koskaan nälvinyt ketään, aina positiivinen karjalainen Hyrsylänmutkasta.

        Kyllä keskustelunaiheita pitäisi muualta löytyä.


      • Matamimimmi
        Tälläytynyt? kirjoitti:

        Nimmarilla on mukava nälviä ikäihmisen palstoilla vielä ikäihmisempää, aina tyylinsä säilyttänyttä naista, jolla on ollut värikäs ja aikaansaava elämä.
        Kerro sama itsesäsi, ennen kuin kehtaat nimittää toista riikinkukoksi.

        Mikä hänen arvokkuuttaan alentaa? Ainakaan ei ole koskaan nälvinyt ketään, aina positiivinen karjalainen Hyrsylänmutkasta.

        Kyllä keskustelunaiheita pitäisi muualta löytyä.

        Voi hyvä ihminen, tarkoitan nimimerkkiä "Tälläytynyt"!
        Enhän minä sanonut Aira Samuliinia riikinkukoksi. Kun luet tarkemmin viestini, huomaat, että sanoin "väriä on kuin riikinkukolla".
        Tosin, riikinkukolla taitaa olla enemmän väriä kuin Aira Samuliinilla, ainakin sinistä väriä. Ei nyt vedetä herneitä nenään, eikä pyydetä ketään esittäytymään tarkemmin. Ollaan vaikka nimmarilla "Tälläytynyt"
        Oikein mukavaa ja värikästäkin kevättä sinulle!


    • Voi hyvä Sääli!
      Taidat olla erehtynyt; ei täällä kylätappeluita ole.
      Riitojen syyksi ei kannata laittaa, jos täällä on liian vähän kirjoituksia. Etupäässähän me olemme sopuisaa ja lepppoisaa väkeä.
      Jotkut joskus testaavat. kuinka pitkän litanian saa aikaan, kun heittelee hiekansekaisia lumipalloja. Riitahan on helppo synnyttää, ja ehkä joku lankeaakin ansaan, mutta yleensä kannattaa hypätä mielipahaa aiheuttavat kirjoitelmat yli.

      Valoisaa kevättä!
      Kirjoitellaan.

    • vallinkoskelta

      Saahan täällä mukana olla entisiä rekisteröityjäkin lukemassa ainakin, ja joskus kirjoittelemassa. Luvallistahan se on, kukin valitsee miten haluaa esiintyä. Sovussa sekin on mahdollista, ja onko se nyt niin vaarallista jos purkaa sappeaan joskus?
      Elämää tämä vaan on!

    • näin palstan pöljä

      Kyllä tämä on sitten tylsää keskustelua. Nähtävästi seitsemänkymmentäplussat eivät pysty parempaan.

      • oijavoivoi

        Nythän sinulla olisi ollut mitä oivallisin tilaisuus vetäistä esiin säkenöivä sanan säiläsi. Sillä kun olisit muutamat ajatukset sivaltanut, mehän olisimme ihastuksesta pökertyneet ja typertyneet.
        Mutta, voi, et osoittanut yhtään mitään korkeampikultturellista osaamista.


      • Pölstän Palja

        Ainoa mihin pystyt on ruikuttaa joka toisessa ketjussa, että ei pystytä parempaan.
        Turhaan sinulta aloitusta odottaa. Mahtaisikin olla tosi huvittava yritys.


    • ......

      60 palsta on kuihtunut täysin. Vähemmän kirjoittajia kuin täällä.

    • enemmänenemmän

      Tällä hetkellä täällä enemmän vestejä vuorokaudessa, kuin 6-kymppisissä.

    • tänne tullut

      ainakin kaksi uutta aktiivista, kaisuliisa ja matamimimmi. Jos tulivat nyt 70 ikään.

      • He kertoivat jo

        kymmenen vuotta ruunenkin tunteneesa.


      • Nii ruunen kirjoituk
        He kertoivat jo kirjoitti:

        kymmenen vuotta ruunenkin tunteneesa.

        set täältä


      • kaisu-liisa
        He kertoivat jo kirjoitti:

        kymmenen vuotta ruunenkin tunteneesa.

        @He kertoivat jo

        Hep, hep, housut puttoo hevonen jättää. Minä ainakaan en 10 vuotta sitten tiennyt koko suomi24:n olemassaolosta. Muutama vuosi sitten löysin paikan. Täällä olen joskus lueskellut, enimmäkseen.

        Ketään en täällä tunne, nimimerkkejä tulee tutuiksi.


      • Matamimimmi
        kaisu-liisa kirjoitti:

        @He kertoivat jo

        Hep, hep, housut puttoo hevonen jättää. Minä ainakaan en 10 vuotta sitten tiennyt koko suomi24:n olemassaolosta. Muutama vuosi sitten löysin paikan. Täällä olen joskus lueskellut, enimmäkseen.

        Ketään en täällä tunne, nimimerkkejä tulee tutuiksi.

        "Housut puttoo....." ja joku jättää, tarkoitan tuollaisia mietiskelijöitä, joilla on taipumus epäillä kaikkia ja kaikkea. Minä olen kirjoitellut tänne lähes 10 vuotta sitten, tai yli 10 vuotta, en voi edes muistaa, mutta kauan siitä on. Kuitenkin
        tapaan täällä vanhoja tuttuja. En tarkoita vanhalla ikävuosia, vaan aikaisemmin "tavattuja".
        Toisaalta olemmehan kaikki entiset kirjoittajat saaneet sen verran ikävuosia lisää, että palsta on vaihtunut pykälää ylemmäksi ja toivottavasti jalommaksikin.


    • mukana ollut

      No, mutta onhan Ruune ollut 60 sassa mukana ennen 70 san olemassaoloa!

      • niin tosiaan

        Hän ei ole syntynyt seitsenlymppisenä.


    • -----------

      Tilanne nyt tämän palstan eduksi 129 - 121.

    • Näkisin asian niin, että meidän 70 ikäluokassa jokainen on jo löytänyt oman tyylinsä, esim. pukeutumiseen.
      Aira Samulin on tanssilla leipänsa hankkinut, oman linjansa löytänyt. Miksi hän ei saisi pukeutua niin jos kerran itse viihtyy sellaisissa asuissa.
      On notkea nuorekas ja pitää iloisen värisistä vaatteista, silloin se on OK.
      Ja hänen oma valinta.
      Meillä jokaisella on oma tyylimme pukeutua, elämän aikana
      muodostunut ja kuka sitten tykkää mistäkin ,sen on sovittava muille.

      Kateellisena katson Airan kepeää jalannousua. Kun on tottunut sellaisena hänet näkemään, onkin vaikeaa kuvitella jotain pitkää mammahametta hänen yllään.

      • matamimimmi

        Sanoin Airasta, että ajatus juoksee ja jalka nousee, enkä missään tapauksessa kieltäisi ketään pukeutumasta ja meikkaamasta tyylilleen uskollisena. Itse vaan en pidä vanhojen ihmisten tapaa yrittää huijata ikää, vanhenemisen tuomaa rajallisuutta. Joskus tuntuu mummoikäisten ja huru-ukko ikäisten elämänmeno siltä kuin yritettäisiin pitää realiteetit loitolla, huijata lähstyvää kuolemaa.
        Aira samulin on ansainnut tansinopettajana leipänsä, hyvä niin.
        Hän käy kuulemma vieläkin vanhainkodeissa liikuttelemassa mummoja. "Pää, olkapää, peppu , polvet varpaat".


      • matamimimmi kirjoitti:

        Sanoin Airasta, että ajatus juoksee ja jalka nousee, enkä missään tapauksessa kieltäisi ketään pukeutumasta ja meikkaamasta tyylilleen uskollisena. Itse vaan en pidä vanhojen ihmisten tapaa yrittää huijata ikää, vanhenemisen tuomaa rajallisuutta. Joskus tuntuu mummoikäisten ja huru-ukko ikäisten elämänmeno siltä kuin yritettäisiin pitää realiteetit loitolla, huijata lähstyvää kuolemaa.
        Aira samulin on ansainnut tansinopettajana leipänsä, hyvä niin.
        Hän käy kuulemma vieläkin vanhainkodeissa liikuttelemassa mummoja. "Pää, olkapää, peppu , polvet varpaat".

        Ihan kaikessa ystävyydessä: mitäs pahaa siinä "kuoleman huijaamisessa on" ? Jos sen tuolla iloisella elämän tavalla saa huijattua
        ja siirrettyä, niin sehän on hyvä vaan.
        Nykyisin jokainen voi pukeutua silleen miltä tuntuu... ikähän on vaan
        numeroita. Itse me niihin numeroihin vaikutamme.

        Hän Käy tosiaan ilahduttamassa ja naurattamassa ikäihmisiäkin,,, laitoksissa. Mehän emme vielä niihin vanhoihin kuulukkaan...
        Piiiittkäään aikaan. Toivottavasti.


      • Matamimimmi
        meri-kukka98 kirjoitti:

        Ihan kaikessa ystävyydessä: mitäs pahaa siinä "kuoleman huijaamisessa on" ? Jos sen tuolla iloisella elämän tavalla saa huijattua
        ja siirrettyä, niin sehän on hyvä vaan.
        Nykyisin jokainen voi pukeutua silleen miltä tuntuu... ikähän on vaan
        numeroita. Itse me niihin numeroihin vaikutamme.

        Hän Käy tosiaan ilahduttamassa ja naurattamassa ikäihmisiäkin,,, laitoksissa. Mehän emme vielä niihin vanhoihin kuulukkaan...
        Piiiittkäään aikaan. Toivottavasti.

        Voi meri-kukka dear(jenkkiläisittäin sanottuna) eli kultaseni!
        Emme tiedä tulevaisuudestamme, sillä voimmehan olla liikuntakyvyttömiä vaikka iltaan mennessä. Yksi ripsahdus aivoissa, ja siinä olemme. Mielestäni tyyli merkitsee joissakin asioissa enemmän kuin vilpittömyys, vaikka rehellisyyden puolesta liputankin.
        Vanhat huru-ukotkaan eivät saisi yrittää näyttää lättähatuilta, eivätkä 80-vuotiaat naiset ikinuorilta. Nuorekkailta kylläkin. Arvostan Aira Samuliinia, mutta jotenkin puhe luiskahti makuasioihin, joista ei sovi kiistellä.


    • kissamirrit

      http://www.youtube.com/watch?v=5vsG65p-33o

      Kun meikä ei ole oppinut mieleisesti kirjoittamaan ,niin antaa laulu soira koeillaan


      nautitteko yhtään,ei ole lueskella ainaista nälvimistä.

      kaunista kevättä! hevat

    • älä valita

      heta aina nälvimisestä ja kerjää sääliä ettet muka osaa kirjoittaa, kuka niin on muka sanonut.

    • *Kukkahame*

      Aira Samulin on "hyvä jätkä", ja tuo on kunniamaininta hänelle.
      On mukana kaikessa, toisissa vähemmän ja toisissa enemmän, paras mainos liikunnalle ja itsensä hoitamiselle.
      Lisäksi on avoin voima nainen, mihin ryhtyy sen tekee, eikä kiristele hampaita, tuhon olisi pitänyt tähdätä jo vuosia sitten, nyt on mennyt monta junaa jo ohi.
      Hyväntekeväisyys, liikunta ihan kaikissa muodoissa, nuortenkin parissa ja pidetty missä vaan.

      Glooriaa Airalle !

    • Matamimimmi-kullalle, noinhan se on. Ei tiedä, onko hetken kuluttua enää elossakaan. mitä vaan voi sattua milloin vaan.
      Mutta eihän sitä auta jäädä odottelemaan, vaan elää eteenpäin täysin rinnoin.
      Niin kauan kun on "terve" = liikkuu, ajattelee, toimii, itsenäisesti ja järkevästi. Voidaan toteuttaa itseämme.
      Remppoja on meillä jokaisella riittämiin. pitää vaan hyväksyä ne !
      Niihin tuijottamatta eletään, pukeudutaan, harrastetaan, jokainen mielensä mukaan. Harva meistä lienee Airan ikäisenä sen näköinen.
      Ei saisi edes meikkaamalla.
      Eiköhän mennä nyt iltapäiväkahfeelle.

      • Matamimimmi

        Joo, mennään kahveelle! Mentäiskö vaikka Kahvipirttiin. Kun uusi pirtti avattiin oli ovelle sellainen jono, että kyllästyin odottamaan sisään pääsyä ja sitten kun menin myöhään illalla, annettiin jo "valomerkkiä".


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      142
      2137
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1284
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1037
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      956
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      948
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      76
      948
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      45
      858
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      830
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      733
    Aihe