Jos maskissa on verkko lasit niin tuleeko ne sirpaleet siitä läpi ja jos tulee vahingoittaako se silmiä? Esim sg-5 maskissa
airsoft maskit
9
146
Vastaukset
- kokenut kiväristi
mulla oli ritilä maski, ja sit siitä irtos palanen joka meni mun perseeseen ja perse piti leikata ja ny mun pitää paskantaa putken avulla.
- airsoftkettu
Awww, joku rullaa mun vanhaa nimimerkkii vielki, onpa söpöö että jollakulla on
itsetuntoh noin alhaalla.
Siis voi sirpaloitua jos on ns"ritilämaski" eli isolla silmukalla oleva maski.
Tiheällä "o-silmukka" maskilla tuota vaaraa ei ole mutta ne taas häiritsevät henkilökohtaisesti melkopaljon näkö kenttää.- airsoftkettu
Ainiin ja rullaajalle tiedoks, mulla on vieläkin verkkomaski ja ritilämaski, sekä sankalasit ja visiiri maski.
- Herätys
^ Visiiri maski varmaan aika turvallinen...
- kivespussiboy
ei ole kun voi osua perseeseen silti.
- airsoftkettu,
Kivespussiboy oletko suunnitellut ostaa perse suojaa.
- kivespussiboy
juu tyynyä aloitin käyttää mutta meni likaiseksi kun paskansin housuun kun joku tuli banaanin kanssa osotteleen deconilla
- Satomi
Airsoftkettu, vanha nimesi siis tuo kokenut kivääristi? Olen ihmetellyt että mihin se katos. :D
- trhthetdhted
Ostaka naskimaski, niin kaikki nauraa sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509