...eli kiinnitetään sen tietyn tytön huomio? Ikää mulla on siis 17 ja tää tyttö on vuoden nuorempi. Mun itseluottamus on menny täysin maihin ku aina jos jotakuta yritän lähestyä niin pakit tulee loppujen lopuksi. Enää en uskalla. Ja oon ihan toivottoman ihastunu, voi että se onki niin ihana.. Oikei sattuu nähä se aina lukion käytävillä, mut kun ei pysty tekemään elettäkään.. Nyt siis kysyn teiltä, suomi24 (ohgodwhy), saako tytön huomion heräämään ns. alitajuisesti? Tarkotan siis esim. jotain tiettyjä eleitä tai katseita ja tällasia, auttaako ke mitään. Vittu kun osaan olla huono näitten kanssa...
Toivosin apua mielellään samanikäsiltä, jonneromansseihin kun en enää usko :D.
Miten ihmeessä se tehään...
12
258
Vastaukset
- good luck with that
Katot sitä tyttöö pitkää ain käytävillä ja ootat et se huomaa et katot sitä (mut et sillee tuijota kummiskaa you know :P ) ja yrität olla usei samas paikas ku seki... Sit se ehkä saattas saaha vinkkii et oot kiinnostunu.
- heartseeker
Kiitti vastauksesta, ei ollu tosin ihan sellanen mitä etin (okei muotoilin kysymyksen ehkä vähän huonosti, my bad). Mitä tarkotin oli siis se, että saako tollasilla pikkuasioilla tytön kiinnostuksen oikeasti heräämään, vaikkei sille puhuis juuri sanaakaan? Ja jos se tehoaa, niin mitä tarkalleen ottaen sitten pitää tehdä?
:)
- MikkoKuustonenefecti
Menet ja etsit koko koulun pienimmän jannun.. sitten leivot sitä kunnolla turpaan mutta huom niin että se ihastus näkee.
Tytöt tykkää pahoista pojista.- heartseeker
Oot jannu kuule täysin oikeessa! Tytöt tykkää, mut naisenalut ei. Sen verran mäkin oon oppinu että jos on pakko hakea roolia mitä naurettavimmin tavoin, jää todennäkösesti tappiolle. Prkl.
- Hyvällä tavalla paha
heartseeker kirjoitti:
Oot jannu kuule täysin oikeessa! Tytöt tykkää, mut naisenalut ei. Sen verran mäkin oon oppinu että jos on pakko hakea roolia mitä naurettavimmin tavoin, jää todennäkösesti tappiolle. Prkl.
Viel parempi olis jos treenais jotain ja sit olis vaik voittanut jotain. Bodaaminen olis aika kohillaan koska tulokset näkyy omassa kropassa aika nopeesti.
Heti kun joku aukoo kimmalle päätään pitää leipoo päänaukojaa näyttävästi turpaan.
Sillon on sen kimman sankari. - Hauskaa
Hahaha thanks päivän naurut
- heartseeker
bumpataan
- Älä ny ainakaa masennu
Noh ainakin olet uskaltanut lähestyä tyttöjä! Monet eivät tuota ole uskaltanut tehdä ja katuvat jälkeenpäin mitä olisikaan voinut tapahtua jos olisikin mennyt tutustumaan.
Mutta kannattaa siis vilkuilla ja näyttää kiinnostuksensa. Ja kannattaa mennä pyytämään tyttöä vaikka ulos vasta sitten kun ja jos tyttö näyttää olevan kiinnostunut sinusta. Vaikka kyllähän ne tytötkin voisi niitä aloitteita tehdä myös... :/ - kkkkko
Itseasiassa saa kiinnostuksen heräämään tollasilla pikkuasioilla.
Itse olen kiinnostunut jätkästä vain sen takia, että huomasin hänen katsovan minua jokaikinen tunti. Kiinnostus oli ensin vaan sitä että hmm miksi toi tuijottaa mua. Sitten aloin katsomaan jätkän ulkonäköä josta pidin paljon ja sen jälkeen kuulemaan juttuja hänestä ja mietin mysteeripojua paljon ja mietin missä hän on jos hän ei ollut koulussa. :D yksi päivä hän tuli vihdoin juttelemaan eikä siitä mitään rakkaustarinaa syntynyt.
Entiedä, tarkotitko tuota mutta kyllähän tuo on helppo tapa päästä tytön mieleen, eriasia miettiikö hän sinua positiivisesti vai negatiivisesti- heartseeker
KIITOS! Tää oli se vastaus jota etsin! :)
- in lööv nau
Todellakin auttaa kun vaan kattelee ! :) Mä olin niiiin tajuttoman rakastunu yhteen poikaan, ja mun vaa oli pakko katella ja vilkuilla sitä aina ku satuin näkee. En ees silleen tahallaan, mun oli vaa pakko ku en saanu silmii irti ;D enkä ees tajunnu et se huomas sen. Mut se huomas .. :o ja kohta tuli facebookista kaveripyyntö ja seki rupes kattelee. sitte sen pojan kaveri tuli mun luo ja sano "mun kaveri ei uskaltanu ite tulla, mut se haluis tietää et läheks sen kaa ulos tai jotai?" nooo mä sanoin että joo ja se ihana poika sitte illal sano faces kaikkee et sorisori ku toi yks tuli vaik kielsin :DDD mut mentii sit kuitenki ulos ja ollaa oltu yhessä nytte 3 ja ½ kuukautta :) TSEMPPIÄ ! kyllä se katteleminen auttaa ihan oikeesti ;D siinä saattaa mennä hetki mutta se toimii :) tyttö saa miettimisaikaa että voisko seki kiinnostua susta ku se näkee sun kiinnostuksen. jos meet iha kylmiltää vaa puhuu sille nii se saattaa häkeltyy :) mut sun valinta :)
- Oispitäny
Joo siis ittellä iha sama juttu! Kun tulee niitä katseita niin rupeaa toinen oikeesti vähän kiinnostamaan. Niin kävi mullakin että yksi jätkä joka ei edes kyllä mikään tosi hyvännäköinen ollut mutta kun katseet kohtas pari kertaa ni sitä rupes aattelee ja se jäi mielee. ( ja sielä oli tosi hyvännäkösisä jätkiä mutta kun mitään ei tapahtunut niin) Mutta kuitenkin siis rupesin kattelee sitä ja sit olinki tosi ihastunu siihen mut ei meistä mitään tullu ku ei ikinä kumpikaan jutellu toisilleen ja sit tiet eros ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725