Mikä On Synnin Määritelmä?
Mksi S Y N T I on ... Jumalan?
31
112
Vastaukset
- llujiiiiy
Heterofobia on synti.
- Tiede ei tunne ei
1. Tiede ei tunne käsitetttä - ei pysty ei kykene määrittämään...
voih!
2. Ihminen määrittää mutu tunteilullaan, vain SINUN tekosi ovat syntiä. Me olemme oikiaoppisia, saamme siis räjäyttää teidät! Me olemme oikiaoppisia, saamme siis deletoida ajatuksenne! Me olemme oikiaoppisia, saamme siis sakottaa teität!
Ihmisen syntimäärite perustuukin väkivaltaan ja sen käyttöön. Kiitos kirkkoisä Konstantinus, verimessujan ylin auktoriteetti vuodelta 325 - sinun avullasi hallitsemme näitä syntisiä!
3. Raamattu määrittää SYNNIN kaiken tuon yläpuolelta, ilman tunteita.
Mitähän varten Jumala haluaa ihmisten olevan syntisiä? Sitähän hän haluaa, koska on järjestänyt niin että tahtoaan ei kukaan voi tietää niin että synnin välttäminen ei ole edes teoriassa mahdollista.
- Jumalan VIHA pysyy
- "Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki Hänen käteensä. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan VIHA pysyy hänen päällänsä."
- "Sillä Jumalan VIHA ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut."
- "Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan VIHA tottelemattomuuden lapsia; älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan."
- "Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta, sillä niiden tähden tulee Jumalan VIHA, ja niissä tekin ennen vaelsitte, kun niissä elitte.
- Ja minä näin toisen tunnusmerkin taivaassa, suuren ja ihmeellisen: seitsemän enkeliä, joilla oli seitsemän viimeistä vitsausta, sillä niissä Jumalan VIHA täyttyy. Ja minä näin ikäänkuin lasisen meren, tulella sekoitetun, ja niiden, jotka olivat saaneet voiton pedosta ja sen kuvasta ja sen nimen luvusta, seisovan sillä lasisella merellä, ja heillä oli Jumalan kanteleet. Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat Sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat Sinun tiesi, sinä Kansojen Kuningas. Kuka ei pelkäisi, Herra, ja ylistäisi Sinun Nimeäsi? Sillä sinä yksin olet Pyhä; sillä kaikki kansat tulevat ja kumartavat sinua, koska Sinun vanhurskaat Tuomiosi ovat julki tulleet." - Lissun Lista
Missä löytyy lista synneistä?
- teot ovat ilmeiset
Synti = Jumalan Tahdon Vastaisuus
Listaa löytyy sieltä missä Hän ilmoittaa Tahtonsa eli Omasta Sanastaan. Tiedejulkaisut tai maailman hesarit ovat 100% kokonaisuudessaan tätä - silti tällä nimikkeellä niitä on turha hakea...
Raamattu kuvaa niitä eri paikoissa mm. 10. Käskyn 'peilikuvissa', Teot -nimikkeen alla (Lihat Teot jne), hedelmättömyytenä, tyhjänä erämaana yms.
Tämän takia jokainen joka etsii Jumalansa kasvoja, pyrkii ymmärtämään Hänen Tahtoaan - se onkin jokaisen henk kot tehtävä - etsittävä oma-aloitteisesti Raamatusta.
"Älkää sentähden olko mielettömät, vaan ymmärtäkää, mikä Herran tahto on.
Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno..."
"Lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset - ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa. - vihaa ja VIHAA
teot ovat ilmeiset kirjoitti:
Listaa löytyy sieltä missä Hän ilmoittaa Tahtonsa eli Omasta Sanastaan. Tiedejulkaisut tai maailman hesarit ovat 100% kokonaisuudessaan tätä - silti tällä nimikkeellä niitä on turha hakea...
Raamattu kuvaa niitä eri paikoissa mm. 10. Käskyn 'peilikuvissa', Teot -nimikkeen alla (Lihat Teot jne), hedelmättömyytenä, tyhjänä erämaana yms.
Tämän takia jokainen joka etsii Jumalansa kasvoja, pyrkii ymmärtämään Hänen Tahtoaan - se onkin jokaisen henk kot tehtävä - etsittävä oma-aloitteisesti Raamatusta.
"Älkää sentähden olko mielettömät, vaan ymmärtäkää, mikä Herran tahto on.
Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno..."
"Lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset - ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.Mites se edellämainittu Jumalan VIHA? Kun tuossa lihantekoluettelossakin viha mainitaan?
Täälläpä on listattukin jo monenmoisia syntejä :-)
Jokainen ihminen on syntinen riippumatta siitä, tekeekö hän yllä lueteltuja syntisiä tekoja. Synti on todellakin paitsi pahoja tekoja, myös Jumalan vastainen asenne, pyrkimys olla Jumalan kaltainen, jopa määritellä Hänet ja julistaa itse olevansa tuomari.
Se ei kuitenkaan ole meidän vaan Jumalan tehtävä. Hän ei ole vihan Jumala vaan rakkauden. Jos hän olisi vihainen ja kiukkuinen Jumala, tuskin hän olisi lähettänyt Poikaansa maailmaan pelastamaan ihmisiä heidän syntisyydestään.
Syntilistojen tekeminen voi olla hauskaa ajanvietettä, mutta itse kannattaisin mieluummin vaikka hyveiden luettelointia, jos nyt jotakin pitää listata.
On hyvä ymmärtää olevansa syntinen ihminen - mihin synnitön edes tarvitsisi armoa. Mutta syntisyys ei saa lamaannuttaa ja johtaa toivottomuuteen. Kristukseen uskova on samanaikaisesti pyhä ja syntinen. Simul iustus et peccator.
Näin paaston aikana on hyvä pysähtyä ja mietiskellä omaa elämäänsä ja suhdettaan Kristukseen. Lähteä seuraamaan Kristusta hänen kärsimystiellään. Tiellä jonka hän on taivaltanut Sinun ja meidän vuoksemme.
Tuikku-pappi- 10 + 6
"Jokainen ihminen on syntinen riippumatta siitä, tekeekö hän yllä lueteltuja syntisiä tekoja."
Miksi Jumala haluaa ihmisten olevan syntisiä? Siksikö että niitä voi sitten kyykyttää? Eikö kaikkivaltiaalla luulisi olevan vähän ylevämpiä huveja?
- synnistä saavat $$$$
Uuudestisyntyneen tehtävä: "Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät". Jo julistetun Tuomion hoiteleekin Jumala itse, aikanaan...
Haureuden rakkausjumalattaren julistus - "EI SAA TUOMITA" - paljastuu kun aletaan tutkia aiemmin mainittua Jeesuksen pääsanomaa eli: TEE PARANNUS.
- Tutkikaa, mikä on otollista Herralle; älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.
Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät;
- Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
- Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät.
- saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella. Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.
- Tämä todistus on tosi; sentähden nuhtele heitä ankarasti, että tulisivat uskossa terveiksi
- Puhu tätä ja kehoita ja nuhtele kaikella käskyvallalla. Älköön kukaan sinua halveksiko.
- Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti, sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.
- Me kehoitamme teitä, veljet: nuhdelkaa kurittomia, rohkaiskaa alakuloisia, holhotkaa heikkoja
Kuulkaa Herran sana ... Herralla on oikeudenkäynti maan asukasten kanssa; sillä ei ole uskollisuutta, ei laupeutta eikä Jumalan tuntemusta maassa. Vannotaan ja valhetellaan, murhataan, varastetaan ja rikotaan aviot, murtaudutaan taloihin, ja verityö verityötä seuraa. Sentähden maa murehtii, ja kaikki siinä asuvaiset nääntyvät, metsän eläimet ja taivaan linnut; myöskin kalat merestä katoavat. Älköön vain kukaan nuhdelko, älköön kukaan ojentako, vaikka sinun kansasi on kuin pappien nuhtelijoita!
Niin sinä kompastut päivällä, myös profeetta kompastuu yhdessä sinun kanssasi yöllä; ja minä hävitän sinun äitisi. Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on taitoa vailla. Koska sinä olet hyljännyt taidon, hylkään minä sinut, niin ettet saa olla minun pappinani. Koska olet unhottanut Jumalasi lain, unhotan myös minä sinun lapsesi. Niin paljon kuin heitä on, niin paljon he ovat tehneet syntiä minua vastaan. Minä muutan heidän kunniansa häpeäksi.
Minun kansani synnistä he saavat ruokansa, heidän pahoja tekojansa heidän sielunsa himoitsee. Mutta papin on käyvä niinkuin kansankin: minä rankaisen häntä hänen vaelluksestansa ja kostan hänelle hänen tekonsa. He syövät, mutta eivät tule ravituiksi, he harjoittavat haureutta, mutta eivät lisäänny, sillä he eivät ole tahtoneet ottaa vaaria Herrasta. Haureus ja viini ja rypälemehu vievät järjen. Minun kansani kysyy puultansa, ja sen sauva sille vastaa; sillä haureuden henki on eksyttäväinen: haureudessa he ovat luopuneet tottelemasta Jumalaansa. Hoos.4 - 5. enkelin bittivirt
"Sillä minä tunnen rikokseni, ja minun syntini on aina minun edessäni."
Ihmiseen on sisällerakennettuna synnintunto. Se aiheuttaa pahan olon. Tätä vastaan ihminen keksii mitä moninaisimpia lääkkeitä, keinoja, menetelmiä - peittääkseen tuon tuskan. Se voi ilmetä myös korvasyyhynä - siihen ikävään vaivaan avuksi saapuu kirkkolaitos ja synnin saastuttamille syyhykorville rakkauslöpötyskerhot, siukkuilut... jne.
Parannusta ei tietenkään haluta tehdä, silloin tarvitaan kipulääkettä. Se löytyy uskonnoista, kaikenturvottavasta rokista, kemian keinoista, jalkapallosta tai vaikka himo-siitä, himo-tuosta askartelusta, kerhosta, harrastuksesta... pää-asiana pahanolon peittäminen.
Elektroniset keinotodellisuus stimulointilaitteet ovat tulossa ja ratkaissevat tämän ihmiskunnan 'ongelman'. Pian saanet niitä tilata myös evl.fi sivuilta?
Mutta. sitten. tulee. jokin 'pikku' juttu. Bittivirrat katkeavat. Viides enkeli. Viides Enkeli? Kyllä... kun tämä stimulaattiovillitys on vallannut maailman, sitten se tulee:
"Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa." - peritkö Valtakunnan?
Hedelmistään Puu Tunnetaan.
Synnin vastakohtana Raamattu luettelee paljon erilaisia hedelmiä - joita syntyy ilman töitä puhtaan Elämän tuloksena. Puhtaan Elämän joka on Elämää missä ojentaudutaan Lain suuntaisesti, käännytään pois siltä polulta missä tietää lankeemuksen saalistavan...
"Sentähden: "Ojentakaa hervonneet kätenne ja rauenneet polvenne"; ja: "tehkää polut suoriksi jaloillenne", ettei ontuvan jalka nyrjähtäisi, vaan ennemmin parantuisi. Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa; "
"Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Mutta Hengen hedelmä on
rakkaus,
ilo,
rauha,
pitkämielisyys,
ystävällisyys,
hyvyys,
uskollisuus,
sävyisyys,
itsensähillitseminen.
Sellaista vastaan ei ole laki. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen. Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme. " - *Faith*
"Mksi S Y N T I on ... Jumalan? (vihan kohde) "
Siksi, kun se erottaa ihmisen Jumalasta. Jumala haluaisi pitää meidät kaikki lähellään.- täydellinen ero
Erään selityksen mukaan h e l v e t t i onkin täydellinen ero Jumalasta. Jatkuva pohjaton pudotus yksinäisyydessä ilman ketään.
Liekö myös täydellinen hiljaisuus?
Jossain on olemassa 100% hiljainen huone. Sinne saa halukas mennä kokeilemaan. Yksikään sankari ei ole kyennyt olemaan huoneessa tuntiakaan - ihminen kadottaa järkensä hyvin nopeasti. Mietipä siinä tilassa iäisyyden viettämistä. Kannattiko tämä pikku hetki täällä rypeä Jumalaansa pilkaten?
Synti oli alunperin Jumalan tahdon vastaista toimintaa....Kunnes tuli kristityt ja ryssi koko asian. Nyt synti on kirkon määrittelmien asioiden vastaista toimintaa. Sitähän asiaa Jeesus ajoi :D
- uıäduıɹääʌ ıʞʞıɐʞ
hyvä mave, tasainen laatu, kaikki aina väärinpäin...
˙˙˙uıäduıɹääʌ ɐuıɐ ıʞʞıɐʞ 'nʇɐɐן uǝuıɐsɐʇ 'ǝʌɐɯ äʌʎɥ
Jeesuksen murhasivat Rooman osiristityt ristillensä - senjälkeen kun Hän oli puhunut kirkkonsa kaksipääkotkan kumartajia eli nykykielessä Konstantinus jesuiittoja vastaan. Nykyaankin vallassa olevan hyväveli systeemi joka yhdessä yhteisymmärryksessä messumurhasi ja ryösti rahvasta senkun kerkesi.
Israelilaisen määritystä voi peilata mm. historioitsija Josephuksen Jerusalemin -kuvauksesta. Päiväkirjassaan "War of the Jews" juutalaissyntyinen, Rooman puolelle siirtynyt ✜ kavaltaja, Flavius Josephus kuvailee juutalaisia ja Jerusalemin juonimisia juuri ennen sen valloitusta ja täystuhoa tällä tavoin:
.
http://htmlimg4.scribdassets.com/9tduqwpn5s28oo9f/images/3-f184d86da5.jpg
Yllä ote ajanlaskumme alusta, historioitsija Josephuksen päiväkirjasta Rooman - Tiituksen joukkojen Jerusalemiin tekemän täystuhon vuonna v.70
Kolmeen ensimmäiseen valtaryhmään sopii kuka tahansa julkkis - vaikka puolijuutalainen Adolph yms Rooman kaasupyhimykset. Neljännen, ilman maallista valtaa olevan ryhmän vaatimus onkin täysin toisesta maailmasta: oikean Israelilaisen, Jeesus Nasaretilaisen ryhmään eivät pyrkyrit mahdukaan.
Juutalaisen ja 'juutalaisen' erottaminen toisistaan, oikean Israelilaisen löytäminen vetää maton alta niin Rooman innoittamilta, joukon suojassa piilottelevilta antisemitisteiltä, kuin myös 1-2-3-ääri-siionisteilta.
Josephuksen valta-jaottelu (=roomalaisiin liittyneen juutalaisen hyväveliväännös) toimii erityisesti avaimena nyky-Israelin 1-2-3-4 -porukkain toimien ymmärtämiselle ... EU-Rooman piiloistansa pyöritellessä näitä toisiansa vastaan. Sen kautta avautuvat myös näkymät Rooman paawien vedättämälle -USA-Nazi- juutalais tuholeireille...
Jos jaksat lukea koko sivun ja tämän viittaukset 2011-sivulle,
http://www.scribd.com/doc/118580439/Israel-Uutiset-2013
sinulle selviää myös miksi hakaristejä sisältävät Israelin synagoogat ja temppeli olivat Roomalais-1-2-3 porukkain murhaaman Jeesuksen nuhtelun kohteena: "Voi sinua Beetsaida..."
Avain nuhteluunsa ei löydy noista neljästä Israelin ryhmässä, eikä Josephuksen 'sopivasti' unohtamassa omassa viidennessä kolonnassa, Roomanvallan kieroissa lieroissa - vaan joka ryhmään sisältyvien yksilöiden sydämeen suljetuista salaseuraopeista. Kuka siis on oikea Israelilainen? Kuka oikeasti etsii Israelin kansan parasta?
Pääsiäisenä, huhtikuun 15. pnä vuonna 70, Titus, Keisari Flaviuksen poika aloitti Jerusalemin piirityksen. Hänellä komennuksessaan oli Rooman armeijakunnat XII Fulminata (lisäjoukot Syyriasta) , XV Apollinaris, V Macedonica , X Fretensis Syyriasta. Lisänä Commagene & Emesa; juutalaisvihan täyttämän Arabisheikin joukot, Galba ja Otho armeijakuntien veteraanirippeet. Jumalansa hyljänneellä piiritetyllä kaupungilla ei ollut mahdollisuuksia...
Katkerien taistelujen ja siviiliväestön tyypillisten Roo-mass-a-murhain jälkeen, syyskuun 8pnä Titus hallitsi koko Jerusalemin raunioläjää. "Tituksen isän, Rooman keisari Flavianuksen strategia jossa junaili juutalaiset tappamaan toinen toisiansa, oli menestys..." (jatkuen tänäkin päivänä.) livius .org/ja-jn/jewish_wars/jwar04.html
Muun muassa Jeesuksen Sanat: "Tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle maahan hajotettavaksi" täyttyi muiden ennustusten lailla 100%: Tuhopoltetun temppelin kultasula valui kivien väliin - josta Roomalaisryöstäjät sen repivät esiin. Rooman vatikaanin Adolp-kultahammasholvit todistavat myös ikuisesta rakkaudestaan juutalaisten kultaan...
Jo parin vuosituhannen on r00ma pyörittänyt ja ryöstänyt kansoja tehtailemalla eri kansanosia kapinaan kypsyttäviä ✜direktiivejään. Niin juutalaiset kuin ketkä tahansa kansat on helposti ujutettavissa riitaan kaikkialle valtojen hallintoelimiin, mediaan solutettujen rooman hyväntekijä-ritarien salaseurain kautta. - Muuten vaan
Vilppu. Laita lässähtänyt nikkisi hetkeksi hyllylle.
- Taizemessuilua
"☼Kuunteleva kirkko: Syntilistojen tekeminen voi olla hauskaa ajanvietettä, mutta itse kannattaisin mieluummin vaikka hyveiden luettelointia...
Tuikku-pappi "
Väläytät tässä äitikirkon vuosikymmenten agendaa. Kun pyhäkoululasten laulut raiskattiin hieman ennen virsikirjaväärennös operaatiota 1985, tehtiin juuri mainitsemasi menetelmän mukaan. Sinäkin varmaan tätä Jumalan Käskyjen väärennettyä lässytystä lauloit?
Älä silmä pieni katso mihin vain"
-------- väärennettiin ---------
"Silmä pieni katso hyvään vain" - Varmist uskuva
"Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät. "
Mitäs pelkäisivät? - Peljätkää Herraa
"Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
Sillä me tunnemme Hänet, joka on sanonut: "Minun on Kosto, Minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa." Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin."
"Peljätkää Herraa, te hänen pyhänsä, sillä häntä pelkääväisiltä ei mitään puutu.
Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu". - Hän Elää
Sillä me tunnemme Hänet, joka on sanonut: "Minun on Kosto, Minä olen maksava";
= Hän Elää, On Voimallinen - Hänen veressään
Kun olemme vanhurskautetut Hänen veressään, pelastumme Hänen kauttansa vihasta.
- Ymmärränkö vai enkö
Tyhmät erikseen?
Joka siis ymmärtää tehdä sitä, mikä hyvää on, eikä tee, hänelle se on synniksi. - bishop83
synti on kristinuskon keksimä termi..kristinusko antaa sinulle sairauden ja tarjoaa siihen lääkkeen..
- Usko Jeesukseen
Synti on ikuinen ero Jumalasta, elämän lähteestä. Syntiä on se mikä erottaa ihmisen Jumalasta. Minne Kristus ei voi tulla kanssasi älä mene sinne, on joku sanonut. Koska Jumala on Pyhä, hänessä ei ole mitään syntiä ja hänen pyhyyden lähellä ei kestä syntinen ihminen.
Jokainen on syntinen ja Jumalan kirkkautta vailla. Jeesus ainoastaan oli synnitön Jumalan Poika. Siksi hän voi olla ainoa tahraton ja puhdas syntien sovittaja Jumalan ja ihmisen välillä.
Synti kadottaa ihmisen ja tekee paljon pahaa maailmassa ihmisten välityksellä. Raamatun mukaan jokainen tuomitaan tekojensa mukaan viimeisellä tuomiolla, mutta joka turvaa Jeesukseen Kristukseen ja hänen sovitukseen Jumalan kanssa, pelastuu. Joka pelastuu ei tekojensa vaan Kristuksen kautta "kuin tulen läpi", hänen teot palaa mutta sielu pelastuu.
Jeesus sanoi: Usko ainoastaan niin sinä pelastut. Sinä ja sinun perhekuntasi. - köyhä kuollu Tiedeju
Tiedejumalan terminologiaan eivät mahdu ihmiset, rakkaus, inho, kiitos jne yms & pahuus ja synti.
- Tunteeton saastuttaj
Jalkapallo ja sen säännöt mahtuvat - mutta voittamisen iloa tai hävinneen häpeätä se ei kykene tabuloimaan.
- d_d_d-d-d_d_d
Luulen, että Jumala vihaa syntiä, koska synnin palkka on kuolema.
Jumala on ilmaissut tahtonsa raamatussa. - Kui
teot ovat ilmeiset23.3.2013 15:09
"Listaa löytyy sieltä missä Hän ilmoittaa Tahtonsa eli Omasta Sanastaan. Tiedejulkaisut tai maailman hesarit ovat 100% kokonaisuudessaan tätä - silti tällä nimikkeellä niitä on turha hakea..."
Hesari(ko) syntiä kokonaisuudessaan 100%, eli EI siis pitäis LUKEA ollenkaan ko. lehteä, että välttyisi tekemästä syntiä?
Eli siinä(kö) jo tekee synnin kun avaa hesarin? - Hän näkee joutuvan
Eli siinä(kö) jo tekee synnin kun avaa hesarin?
Periaate löytyy Sanasta: "Joka siis ymmärtää tehdä sitä, mikä hyvää on, eikä tee, hänelle se on synniksi."
Ymmärryksen taso on kriteeri - henkilökohtainen, siispä en voi kertoa onko sinulle synniksi avata hesari. Se joka avaa vaikka on saanut ymmärryksen olla avaamatta, sille se on synniksi. En ole tuomari, et ole tuomari - Jumala On. Kyse on Hänen Tahdostaan, tahtonsa rikkomisesta.
Tässä puhutaan Pyhien suhteista, jumalaton onkin täysin pihalla:
"Älkää huokailko, veljet, toisianne vastaan, ettei teitä tuomittaisi; katso, tuomari seisoo ovella." Kirkkolollan jumalattomat papittaret vääntävät tästä Rooman kaikensuvatsevais oppiinsa värssyn: mitään ei ei saa tuomita tai arvostella jne ... TÄYSI PERVERSIO: Raamattu käskee nuhtelemaan, kehoittamaan kaikkia aina missä poiketaan Jumalan Sanasta.
Helvettiinsä halusta juoksevalle jumalattomalle ei kuulu mikään muu Raamatun Sana kuin: "Jumalaton miettii vanhurskaalle pahaa ja kiristelee hänelle hampaitansa; mutta Herra nauraa hänelle, sillä Hän näkee hänen päivänsä joutuvan.
Mutta nöyrät perivät maan ja iloitsevat suuresta rauhasta. - LEn aivopiesty
Eli siinä(kö) jo tekee synnin kun avaa hesarin?
Vain YLEn aivopiesty antaa tälle erkkoritarin rapparifirmalle rahaa aamun aivopesuannoksestaan. YLE vie sen väkivalloin - äitikirkon perustama globaali sinislooshi suojelee sitä miekka ojossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798