Rattijuoppo

lukija..

Kukahan viisas se on ajellu kännissä väärään suuntaan Pyhäsalmen taajamassa?Onneksi Pyhäjärven vartiointiliikkeen vartija tullu paikalle ja ottanut avaimet pois.Ties mitä ois tapahtunut,jos tää juoppo ois päässyt matkaan uudestaan,kun penkaan ajo.Hyvä vartija!

17

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakko saaha tietää!!

      kuka 3 kymppinen akka? tuntomerkkejä?

    • Lakkuunan sekurity

      Väärään suuntaan ?
      Oliko siis menossa lentokentälle vaikka tarkoitus oli kaivokselle ?

      • kyllä .

        Oli.


      • Tutkija.
        kyllä . kirjoitti:

        Oli.

        Joko 3 kymppinen on akka??
        Olen tutkinut asiaa missä vaiheessa tyttöystävä muuttuu muijaksi/eukoksi tai akaksi,vaikeaa on, epäilen että 15 vuotta. 35 vuoden jälkeen hän on rakas vaimoni 60 vuoden jälkeen" on vaipanvaihdon aika!".


      • pst!!!!!!!!!!!!
        Tutkija. kirjoitti:

        Joko 3 kymppinen on akka??
        Olen tutkinut asiaa missä vaiheessa tyttöystävä muuttuu muijaksi/eukoksi tai akaksi,vaikeaa on, epäilen että 15 vuotta. 35 vuoden jälkeen hän on rakas vaimoni 60 vuoden jälkeen" on vaipanvaihdon aika!".

        kuka se oli,vastaa kysymykseen?


    • jossullaontoinen

      Tää juoruhierontapalvelu ?

      • Pekka.

        melko pätkässä on tyttö ajellu.


    • 0promillee

      onni ettei kukaan alle jääny.

    • agentti

      Tiedetään kuka se oli!

      • Bond

        Haittaakse.


    • Väärä suunta

      Siis väärään suuntaan? Kerro ihmeessä mikä on väärä suunta tuolla kylällä, ettei vain Unski tule ottamaan minun autoani haltuunsa...

      • tuota.

        Voi sinua ,Kerro miten ajat liikenneympyrässä,kumpaan suuntaan meinaat??


      • väärä suunta
        tuota. kirjoitti:

        Voi sinua ,Kerro miten ajat liikenneympyrässä,kumpaan suuntaan meinaat??

        Voi voi, ei tuolla ole sanottu halaistua sanaa liikenneympyrästä..


    • Mitä tuota ratinkautta läträämään, ottaa suoraan pullosta kun ottaa.

      • Ei huolta murhetta..

        Niinpä justiinsa eli mikä on se hinku lähteä autolla lenkille kun on väkevämpiä maistellut riittävästi. Onko se silloin tarpeeksi rentoa meininkiä ja josta voi sitten vaikka lapsille kertoa?!
        Eikö sitä voi vaikka nostella lapikasta toisen eteen jos lenkille tekee mieli kännissä!
        Mutta, mutta, se on vissiinkin halpaa huvia kuitata niitä rangaistuksia ja jos toiselle tulee "kännikuskista" paljonkin vahinkoa, niin aina vaan "halvemmaksi" ja "hauskemmaksi" ajelu muuttuu.


    • Autoilija..

      Kuka tämä ääliö oli? Olis hyvä tietää ettei ajele vastaan?

    • Sitäsaamitätilaa

      Joo nimi esiin!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe