Yliluonnolliset voimat :3

sundaay

Niiih eli kuten otsikko jo kertooki nii kertokaas millasii yliluonnollisii voimii halusitte omistaa tai vaik mitä haluaisitte hallita :D ja ainii perusteluit kans! (:

Ite haluisin hallita vettä ku oon aina rakastanu olla veden kaa tekemisis ja sit kans ois siistii ku vois vaa tehä sil kaikkee >:D

Mut entäs muut? :)

35

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmaaaaa

No mul on vähän samanlainen ku sulla, eli tollasen "elementin" hallinta.
      Haluisin hallita ilmaa! Voi mitä kaikkea sillä vois tehdä :D

• Vegaaneilla on supervoimat.

• Tuli. Olen ehkä vähän pyromaani. Tuli vaan on niin mahtava.

• justjuuu

Muodonmuutos. Haluatko lentää? Muutu kotkaksi. Syökseä tulta? Muuntele elimistöäsi. Rajattomat mahdollisuudet.

• ErNuGirl4ever

Olla näkymätön^^ se ois siistii...

• justjuuu
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Olla näkymätön^^ se ois siistii...

Muutu joksikin pieneksi :D

• Teleporttaus tai ilman hallinta ois ihan jees :D

• super sayalainen

kamehameha

• XDjtn...

Vaikka et vois pienentää ittensä ja sit hankkii jonku barbi kartanon ja asuu siel..XD

• ajanhallitsija

Jos saisi valita niin tulevaisuudennäkö tai ajatustenlukeminen olis aika jännää. Tai että pystyis hallita aikaa ja vaihtaa hetkeä menneisyyteen tai tulevaisuuteen.

• kuu'ukkeli

Ois cool hallita luonnovoimii :) sateet tuulet, jne.
      tai sit iha vaa ois aikas hianoo jos pystyis tahdonvoimal liikuttelee esineit ;)

• Jaapuoo

Vettä vois olla mukava hallita ja sit kans jos vois muuttuu näkymättömäks ja osais lukee ajatuksii ni olis kiva :)

• tytteli00

ite haluisin hallita tulta,tai muuttua kissaksi:)

• omenakotilo-1

Mä haluisin hallita maata ja vettä.

Ja ampuu kaikke energia aaltoja esim. ampuu käsistä laaser-säteitä ja, no toi "kamehameha" joka on aika tuntematon jotka ei oo kattonu dragon ball:ii.

Eikös oiski parasta mitä voi olla jos kaikkien voimat toteutuvaisivat?

Joo, oon tulossa hulluksi O.o

• hulluus on hyväksi!

"Eikös oiski parasta mitä voi olla jos kaikkien voimat toteutuvaisivat?
        Joo, oon tulossa hulluksi O.o"

onko tullut syötyä vahan sieniä? näkyykö pieniä virheitä miehiä? :D

eli veä vähän LSD:tä niin mikään ei ole mahdotonta ei myöskään maksan räjähdys kirjaimellisesti. PUFFF! hups vaan!

• omenakotilo-1
        hulluus on hyväksi! kirjoitti:

"Eikös oiski parasta mitä voi olla jos kaikkien voimat toteutuvaisivat?
        Joo, oon tulossa hulluksi O.o"

onko tullut syötyä vahan sieniä? näkyykö pieniä virheitä miehiä? :D

eli veä vähän LSD:tä niin mikään ei ole mahdotonta ei myöskään maksan räjähdys kirjaimellisesti. PUFFF! hups vaan!

XD

• Emotyttö_01

Hallita kaikkia elementtejä, eli vettä, maata, ilmaa ja tulta :D
      Ja sit kans teleportata, muuttuu näkömättömäksi, ajatustenluku ja tulevaisuuteen näkeminen olisi myös hyvii :D Ja sit osata matkustaa tulevaisuuteen ja menneisyyteen. Olen myös aina halinnut osata kutistaa itseni peukolan kokoeiseksi ellei pienemmäksikin.

Jos olis noi kaikki yliluonnolliset voimat joita luettelin, niin olisin kyllä tosi onnellinen!

• aisling##

Mä haluisin hallita ilmaa ja tuulia :) Ja ois niin KIVAA osata lentää! Leijua vaan kouluun ja ei tarvis käyttää enää pyörää/bussia, kunhan vaan asettuu tuuleen loikoilemaan... xD ihanaa

• 233F

Supernaturalsista luciferin voimat voisin tappaa ihmisiä eikä kukaan voisi tehdä asialle mitään.

• ehkä ei kuitenkaan?

oletko kattonut elokuvan Death note 1 sellaiset voimat olisi kivoja. kirjaan jonku nimi ja kysenen henkilö kuolee 10 sekunnin sisällä joko sudämmen pusähdykseen tai siihen mikä on määritelty kijotettaessa. sellaselle olis kyllä kieltämättä käyttöä! ekana sai mun puolesta lähtee kuolu kiusaajat, mutta toisaalta niilläkin olisi joku joka jäis niitä kaipaamaan että ei sittenkään mutta sille olis kyllä käyttöä vielä joskus mutta sitten olisi se että se pitäisi suojata ettei kukaan muu koskisi siihen.

• Castielvs

NIin tai olla Castiel :DD

• DedCocker
        Castielvs kirjoitti:

NIin tai olla Castiel :DD

Mun mielest sellane vaatteiden läpi näkö röntgen juttu :3 ois kyl siistii nähä kaikki xd, myös ilma, hyödyllinen monessa mieleen!

• Katoline

Muodonmuutos. Muuttuisin paaviksi niin saisin harrastaa seksiä pikkupoikien kanssa.

• hulluus on hyväksi!

mutta et voisi poistua paavina vatikaanista maitsi elinkautisvankina.

veä nyt vähän LSD:tä alkaa näkyä vähän pieniä vihreitä miehiä :D

• omenakotilo-1
        hulluus on hyväksi! kirjoitti:

mutta et voisi poistua paavina vatikaanista maitsi elinkautisvankina.

veä nyt vähän LSD:tä alkaa näkyä vähän pieniä vihreitä miehiä :D

oot hullu O.o. mutta se on hyväksi XD.

• Castielfani

Ite haluaisin olla se Supernaturalista tuttu Catiel. Ois vaa nii kiva ku sormia napauttaa ni tapahtuu mitä haluu =D

• 9plus6

Että pystyis liikkummaan ajassa......

• omppu-1
        9plus6 kirjoitti:

Että pystyis liikkummaan ajassa......

Ei kannata mennä ainakaan menneisyyteen koska aika ketju menee pilalle ja sua ei oo olemassa.

• 1. Täydellinen terveys, kestävyys, regeneroituminen ja kuolemattomuus. Eli voisi vaikka pään leikata irti, jolloin ruumis mätänisi ja uusi kasvaisi tilalle... Ei myöskään väsyisi koskaan, eikä tarvitsisi nukkua jos ei ole aikaa siihen.
      2. Osata täydellisesti kaikkia kieliä.
      3. Kyky muuttua täysin huomaamattomaksi.

• ommena-1

jos oisit kuolematon niin sä tulisit hulluks miljoonassa vuodessa ja yrittäisit tappaa ittes ja sit ku maapalloa ei enää ole olemassa koska miljoonien vuosien päästä se räjähtää ja regeneroitusit ja biljoonia vuosia leijuisit ympäri avaruutta. Joo, kannattais mieluummin toivoo elää 200 vuotta eikä ikuisuutta XD. Ja jos et väsyisi koskaan niin mitä tekisit yöllä? ei sillon oo mitään tekemistä. paitsi ois kivaa vaikka juosta täysillä eikä väsyä yhtään XD. voi juosta vaikka ulkomaille asti .p

• ..tyttö96..

Haluisin osata luoda ilmaan tihentymiä, ns voimakenttiä, joiden avulla pystyisin leijuttaa itteäni ja kaikkea, ja semmonen ois kiva suoja tuulta ja sadetta vastaan. Ja pehmustais aina kun kaadun tai kompastelen. Ja sitten pystyisin luoda viileen tai lämpimän ilmakerroksen itteni ympärille tarpeen mukaan. Tommosta vois käyttää aika lailla ihan kaikkeen. Jos joku kävis pahasti hermoille voisin äänieristää sen voimakentän avulla muusta ympäristöstä tai laittaa ilman taittamaan valoa itteni ympärillä siten, että oisin käytännössä näkymätön. Voi että mitä kaikkea keksisinkään jos osaisin hallita ilmaa.

• Hädissään oleva

Auttakaa joku miksi minulla ei toimi hdfin josta olen katsonut Supernaturaleita, kun menen sille sivulle niin siinä lukee we will back soon...

• Näkymätön tyttö

Mä haluisin osata muuttua näkymättömäks:) En osaa sen paremmin perustella se vaan ois tosi hienoo!

• 13v Eläintyttö

-Kyky muuttua miksi tahansa eläimeksi ja sitä kautta myös taito puhua niiden kanssa:)
      -Osaa taikoa erilaisia esineitä, esim jos tarvisin 10€ niin saisin sen heti:D Elikkä käytännössä olisin rikas kun voisin aina taikoa itselleni rahaa jos tarvitsen;)

• omenakotilo-1

Oii!! mun mielest eläinten kaa juttelu ja muuttuminen ois ihanaa .p

( i am a boy)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7969
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe