Ollaan kesällä menossa Normandiaan ja nyt olisi kiva yhdistää muutama päivä ihan rantalomailua matkaamme.
Lennetään Pariisiin ja siitä vuokrataan auto eli etäisyydet eivät suuri ongelma ole.
Olen yrittänyt etsiskellä mukavia rantakohteita, hotelleja tai vuokrattavia asuntoja, mutta en ole onnistunut oikein etsinöissäni. Meillä kouluikäisiä mukana ja uima-allas majoituspaikassa olisi plussaa, sekä tietty hieno ranta...
Heinäkuun loppupuolella olisi tarkoitus matkustaa.
Antakaahan hyviä vinkkejä meille....
Olaan ennenkin Normandiassa käyty, mutta ihan rannikolla asti ei koskaan.
Rantaloma Normandian seudulla
Caen
2
301
Vastaukset
- reissusa aina
St Malo lienee se tuonnetuin rantalomakaupunki ja siitä on kätevä tehdä retki myös rannikon must kohteeseen St Mont Micheliin. Mutta rannikolla on myös lukemattomia pienempiä kyliä ja niillä omat 'Plaget'. Laajojen jokisuistojen tienoot ei ole kuitenkaan ne parhaimmat paikat, ellei ole lintubongari ;)
- Caen
Kiitos vinkistä, katselin tuota St Maloa ja ihan hyvältä vaikutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131650
- 1051185
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381071- 49969
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni51870- 128867
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240838Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178719Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55709