Klaani suomalaisille?

sakrum1

Mä olen pitkään jo uneksinut suomalaisesta rs-klaanista. Ikävä kyllä en ole sellaseen vielä törmännyt, joten päätettiin velipojan kaa pystyttää oma. Kirjoitan tästä siinä toivossa että joku kiinostuisi ideasta ja voisi auttaa klaanin pystyttämisessä (klaani tarvitsee 5 perustajaa, elikkäs 3 meidän lisäksi).

Tän klaanin idea lähti siitä että voitaisiin luoda suomalainen rs-yhteisö. Ollaan jo hiukan suunniteltu että pidettäis (ainakin) kerran kuussa jokin tapahtuma, vaikka mentäis jotain pomoa vastaan joukolla tai duel areenalle pelleileen :D Mä itse toivon uusia pelikavereita, ja oon varma että moni muukin toivoo samaa.

Jos kiinnostusta on, vastaa viestillä alas (turha pitää mitään kokoontumista jos kukaan ei lue/ oo kiinostunut) Tarkoituksena ois että jo huomenna klo 16 aikaan meillä olisi klaani johon kaikki suomalaiset voisivat liittyä :)

Jos on jotain kysyttävää, laittakaa viestiä mulle
Sakrum

11

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakrum1

      Ja ennen kuin joku ehtii asiasta sanoa, kävin kattomassa runepolin sivuja, mut ei ne meitä oikein kiinnostanut

    • JeBin

      http://adf.ly/LVpJi, jos haluatte auttaa mua saamaan rs membun että pääsen pelaa 07scapea nii painakaa tohon linkkiin ! kiitos ja kumarrus :)

      • sakrum1

        Ja miten tän pitäis auttaa meidän klaanin kanssa? :D


    • Kerron sitten myöhem

      Nii onko sen klaanin kaa onnistanu meikäläinen vois auttaa ainaki liittymäl adminis Kokemust on: 1 entinen hahmo päässy aik pitkälle, äsken tein uuden ku vanhan nimi unohtu.
      et multa sais apuu näis jutuis ainaki minimissään (jos ei muuten) niin henkisenä tukena.
      PS.Meikäläinen on muuten velho...

      • sakrum1

        Mä oon nyt pari päivää koittanu mun tutuilta kysellä apua, mut ei ole kuulunut mitään. Sitte mä laittoin viestiä yhelle tyypille joka myös haluais klaanin (katti66455, runessa MummoKatti), mut sieltäkään päästä ei ole kuulunut vastausta... mä nyt tän viikon aikana kiertelen vähän paikkoja, kyselen ihmisiltä suoraan

        Kaikki mahdollinen apu kyllä otetaan avoimin mielin vastaan :) Mitä nopeemmin saadaan klaani pystyyn, sen parempi. Laita runessa viestii nii voijaan jutella paremmin

        Sakrum (jos on epäselvää, 1 ei kuulu mun nimeen :D joku oli jo ottanu käyttöönsä sakrumin joten mun oli pakko laittaa numero perään :P)


    • pklölö.,.

      07 vai eoc?

      • sakrum1

        eoc all the way :P


    • sakrum1

      Siis ketään ei kiinnosta? :(

    • sakrum (1)

      Hyviä uuutisia klaanin suhteen: uusi perustaja on löytynyt, elikkäs vielä tarvittaisiin kaksi. Näilä näkymin klaani olisi pystyssä ensi viikkoon mennessä

    • Marsunen

      Juu, heti kun ostan taas membua rs 07:iskaan niin tulen jos se on pystyssä =)

      EN oo ennen peeveepeettäny... jos se on pk klaani

    • huono.

      huono.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      350
      2550
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1744
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      68
      1595
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1547
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe