oon nyt viikon jutellu yhel kundille:3
meillä synkkaa yms,mutta se eioo vielä mitää tunnustanu
...toimiikohan ikinä kaukosuhteet?
nettisuhde ?
14
209
Vastaukset
- juupselis
saattaahan se toimia jos oikeesti tykkäätte toisista. mut tutustu nyt herrantähden vielä vähän paremmin ennen ku mitään enempää alatte!
- :3#:3:3#.3:3
xdxd nii ... :D
määä ainaki rakastan sitä melkee, ja oon melkee viikon hymyilly koska se on nii sulone :3 - juupselis
:3#:3:3#.3:3 kirjoitti:
xdxd nii ... :D
määä ainaki rakastan sitä melkee, ja oon melkee viikon hymyilly koska se on nii sulone :3"Mä ainaki rakastan sitä melkeen"
Ömh... Juu, tutustukaas nyt vaan ihan rauhassa. Sit vasta kannattaa tommosia alkaa miettimään. Suhde eie oo kiva jos ''melkeen rakastaa''.
By the way, kuinkas vanhoja ootte? - idont no
juupselis kirjoitti:
"Mä ainaki rakastan sitä melkeen"
Ömh... Juu, tutustukaas nyt vaan ihan rauhassa. Sit vasta kannattaa tommosia alkaa miettimään. Suhde eie oo kiva jos ''melkeen rakastaa''.
By the way, kuinkas vanhoja ootte?mä oon 14, se 15 :)
- I-R-L
Rakastat? Ootteko nähny ees livenä, kun puhut otsikossa nettisuhteesta? Ja jopa viikon olet jutellut... Wau! IRL homma voikin olla ihan toisenlainen. Aina on helpompi jutella netin välityksellä, kun kasvokkain.
- IDONT NO
no siis oikeesti mulla on ainaki tunteita sitä kohtaan, ei olla nähty ku on pitkä välimatka...ainaki läppä luistaa ja puhutaan nyt jo yhteisestä tulevaisuuudest ! :D
- lifemocker
ei ne ihan oikeesti toimi
- silakkapakaste
nyt on iha pakko vastata :D kyllä voi toimia! Koska mulla samanlaine juttu... Löysin randomista yhen tytön yli puol vuotta sitte ja ollaa puhuttu joka päivä tähä asti:D faces jotai 70 000 viestii;p ja ruvettii kaks viikkoo sitte puhuu kunnolla tunteista ja sellasesta ku aiemmin se on tuntunu iha siskolta, mut rakastan sitä paljo enemmänki ku vaa sisaruksena.. Ja nyt ollaa oltu yhes 2 viikkoo ja hyvin toimii
- idontno1
kiitos kannusti tosi paljon :)!
kyllä tää viel lähtee luistaa, koska nyt on olluy vähä hiljasta!
pus - silakkapakaste
idontno1 kirjoitti:
kiitos kannusti tosi paljon :)!
kyllä tää viel lähtee luistaa, koska nyt on olluy vähä hiljasta!
pusheeei tosi kiva!!c: nyt säki mut:) paras fiilis ku saa auttaa;D
- idontnoo11
silakkapakaste kirjoitti:
heeei tosi kiva!!c: nyt säki mut:) paras fiilis ku saa auttaa;D
uskallanko laittaa sille moi ,ku se on paikalla, mutta ku oon kyllä spämminyt se sivuu jo monesti :o
tiiän tunteen ku saa auttaaa ;)
- netissäihastunut
Ei kannata vielä alkaa liian suuria haaveilemaan. Mä tutustuin netissä itseäni kolme vuotta vanhempaan kundiin. Ollaan juteltu jotein 7kk kai kohta.. mä olen ollut häneen ihastunut koko tämän ajan mitä olen hänelle jutellut ja ilmeisesti hänelläkin samanlaisia tuntemuksia on. Vaikka ollaan jo 7kk juteltu ja skypessäkin puhuttu paljon ja livenä tapaamista mietitty mutta välimatkan vuoksi ei ole oikei onnistunut. Viimeistään kesällä tavataan. Eli mun vinkki on että älä pidä kiirettä. Jos teillä oikeesti synkkaa niin vaikka juttelisitte vielä pitkäänkin netin kautta niin ei se kiinnostus katoa ja jaksatte pitää toisiinne yhteyttä. Jos meillä olis kiinnostus kadonnut niin aika varmasti ei enää yhteyttä pidettäisi. Tällä hetkellä kuitenkin ollaan vain ystäviä ja kummallekki on ok jos sellaisina pysytäänki ettei mitään sen suurempaa tästä koskaan tulisikaan. Itsellä ennen tätä olli eräs toinen netti suhde.. puhuttiin tulevaisuudesta ja kaikesta jo ja kaikkea sellaista ihanaa mutta se sitten loppui sen vähän päälle kuukauden juttelun jälkeen. Eli kannattaa varovaisesti suhtautua tällaisiin juttuihin kun niistä ei välttämättä tule mitään ja sitten saa vaan lopuksi itkeä kun on haaveillut jo liian suuria.. ja toinen on se että varovainen täytyy olla koska koskaan ei tiedä millanen pedofiili siellä ruudun toisella puolla on. Mutta onnea sinulle tämän asian kanssa ja toivotaan että tämä teidän netti suhde etenisi ajan kanssa pidemmällekkin :)
- hahaha :)
oikeestaan meillä oli huiput 3 viikkoa, kunnes se vaan jotenki se juttu alko hiipuu kiinnostuksesta.. blääh,katotaan miten käy :)
- peaceinworld
kyllä varmana kaikki suhteet toimii
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431