Oon 13v tyttö 158cm ja 43kg. Hirvee läski..
Oon aloittanu laihduttamisen ja aijon laihtua 40kiloon tai 38. Kuitenkin noin 5kg.
Oon tänää juonu 3litraa vettä ja ollu 1,30min juoksemassa ja olo on kamala. Oksettaa ja pyörryttää...:/ ajattelin syödä illalla banaanin mutta se on mielestäni liian vähän. Tarvisin apua kilojen tiputtamiseen!!! Kiitos etukäteen jotka vaivautuu =)
Laihdutusta lisää?!
16
67
Vastaukset
- poika 97
Ei kannata laihduttaa sillä murrosiässä painon pitääki nousta ja toi on aika normi paino 158cm...jos rupeet laihduttaa se sotkee sun muutoksen aikuiseksi..
- sama tarina eri pals
oikeesti kerron oman tarinan , toivottavasti se auttas!
Okei, olin syksyll'ä noin 66kg ja 158cm , vihasin itteeni, vihasin!
Kukaan ei mitenkään haukkunut,mutta jos kuulin missä vaan naurua ,mun aivot sano mulle että "sulle ne nauraa läski" ...niiimpä siitä lähinkin muokkaamaan kehoani.Söin 12 tunnin välein ja salilla , uimassa...
niinpä siinä lähti piakoin se 4kg ja aivot huusi "lisää pois!" ... ja jatkui . kun saavutin 6 kilon , mun kaverit oli jo huolissaan , vaatekoko M oli nyt S.. melkei xs..
Kaverit sano suoraan että "sä oot nyt sairastunut" myönsin sen itelle.
Niimpä kaverini rukoilivat puolestani, no siinä ei vielä mitään apuu ollu , paitsi lopetin uimiset salit..
Syksy ja joulu oli aika hirveää ...siinä 8 tunnein välein syöntiä.
Mutta nyt tilanne on hyvä , ooon siinä 60kg ja pitempi , ja tyytyväinen itteeni , on kivaa olla kurvikas :D!
syön kuitenkin 12 tunnein välein lämpimän ruuan , mutta välipaloja !
tsemppiä, ei sun tarvi laihduttaa, u are perfekt! - byrdyboiga (aito)
juo es se laihduttaa ja parantaa oloa
- TYHMÄÄÄÄÄ sä
no ehkä sullla , mutta ootko tienny et laihutuksee voi kuollla :o ?
- byrdyboiga (aito)
TYHMÄÄÄÄÄ sä kirjoitti:
no ehkä sullla , mutta ootko tienny et laihutuksee voi kuollla :o ?
mä en laihduta et tiedoks jos mulle tarkotit
- idiooooooooot
byrdyboiga (aito) kirjoitti:
mä en laihduta et tiedoks jos mulle tarkotit
ei sitte kannata aiheuttaa toisille lisää tuskia laihutukseen ,ku et oo vissii ikin tajunnu että tytöt varsinkin musertuu sun tyylisiin kommentteja!
- byrdyboiga (aito)
idiooooooooot kirjoitti:
ei sitte kannata aiheuttaa toisille lisää tuskia laihutukseen ,ku et oo vissii ikin tajunnu että tytöt varsinkin musertuu sun tyylisiin kommentteja!
mitäs kyselevät tyhmiä
- styyypid
mitäs kyselevät tyhmiä
mitäs saavat tollasia tyhmiä vastaajia, jos on tyhmä kysymys tarviiko vastata ? ;)
- byrdyboiga (aito)
styyypid kirjoitti:
mitäs saavat tollasia tyhmiä vastaajia, jos on tyhmä kysymys tarviiko vastata ? ;)
tartteeko ees tyhmii kysymyksii?
suomi on vapaa maa eli saan vastata - just give me reason
tartteeko ees tyhmii kysymyksii?
suomi on vapaa maa eli saan vastatayhhyhy oootpa hauska :>
- byrdyboiga (aito)
just give me reason kirjoitti:
yhhyhy oootpa hauska :>
erittäin hauska olen
- ----------
erittäin hauska olen
nii ,melkee kuolen nauruu ))):
- byrdyboiga (aito)
---------- kirjoitti:
nii ,melkee kuolen nauruu ))):
toivottavasti en sentään aiheuta kuolemaa :D
- haha trolli
toivottavasti en sentään aiheuta kuolemaa :D
aiheutit jo !!
- 13v tyttööööh
Aj aj mä oon ite myös 13v ja 47kg 156cm pitkä enkä oo läski. Mä oon kaukana läskistä! Määkin laihdutin mut lopetin ku älysin et se vaan tuottaa helvetisti tuskaa. Eli älä laihduta. Oo sellanen ku oot sillon ku syöt hyvin.
- YoMann
Mä oon 13v poika, 165cm 55kg. Olin ennen melko lihava, 150cm ja 40kg, ja paino oli vain läskiå. Aloin käydä 2 kertaa päivässä 5km lenkillä ja kävin 4 kertaa viikossa salilla. Painoni kuitenkin nousi, aloin syömään terveellisemmin ja itsetuntoni nousi kin läski muuttui lihaksi. Kun aloitin salilla käynnin vuosi sitten, penkistä nousi 20kg tanko. Nyt nostan 60kg. Ja moni väittää että salitreenaus vähentää piyuuskasvua.. Olen kasvanut vuodessa 15cm. Pystyn näkemään verisuonet selkeästi joka puolella käsiäni, ja jaksan juosta hengästymättä 10km. Sanon vaan sen, että laihduttamisessa palaa vain lihas, ja rasva jää tallelle. Jos haluaa oikeasti kiinteän vatsan ja hyvän kunnon, sen saa syömällä oikein ja liikkumalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137247
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?421270