Oriflame-edustajaksi

-N-

Olen Oriflame-edustaja jo viidettä vuotta. Toimin aiemmin myös tiiminvetäjänä sekä senior tiiminvetäjänä, mutta muu työelämä vei välillä hetkeksi mennessään. Nyt tehdään paluuta Oriflamen maailmaan rytinällä ja kaipaisin ryhmääni aktiivisia ja innokaita myyntiedustajia lisää!

Toivon saavani sinutkin tiimiini, sillä Oriflame-toiminta on oikeasti tosi mukavaa ja tästä on helppo tykätä.
Liittyminen ei maksa mitään ja mitään pakkoja ja velvoitteita ei ole. Toimintaa voi siis kokeilla ja siitä voi jäädä halutessaan myös pois ilman kuluja. Riskejä ei siis ole. Verkostomarkkinoinnistakaan ei ole kyse, vaan ansaitseminen perustuu tuotteiden myyntiin.

Minun tiimiläiselläni on mahdollisuus osallistua kaikkeen sähköisesti, jos maantieteellisesti ei pääse esim. tiimi-iltoihin paikalle. Tapanani on lähettää paljon sähköpostia ja pyrin olemaan kaikella tapaa tiimiläiseni tukena toiminnassaan. Aloitusvaihe toki on se meitä molempia paljon työllistävä, kun tutustutaan eri asioihin ja aloitusvaiheessa on ne kaikki erityisimmät tsempin paikat, kun aloittajan ohjelma kannustaa starttaamaan vauhdikkaasti erilaisten palkintojen kera. Nytkin on meneillään aloittajan ohjelma, jossa voi saada erilaisia tuotteita veloituksetta tai vain muutamalla eurolla.

En velvoita tiimiläistäni mihinkään minimitasoon, mutta toki tsemppaan monin tavoin, jotta työ olisi mielekästä sekä minulle että tiimiläiselle! Itse tosin huomasin aloittaessani aikanaan, että hyvin nopeasti Oriflame ”vei mukanaan” ja innostuin aina vain enemmän. Erilaiset kampanjat ja kilpailut myös saivat helposti tempaistua mukaansa, kun oli mukava tavoitella erilaisia tuotepalkintoja tai matkoja. Tietysti aina pitää muistaa myös kohtuus eli työn on oltava mukavaa, eikä vain suorittamista.

Perusideana on siis esitellä tuotteita ja/tai jaksoesitteitä tuttaville, sukulaisille jne. ja kerätä heiltä tilauksia. Kun olet tehnyt netin kautta tilauksesi, saat tuotteet haluamallasi tavalla toimitettuina ja sitten voit toimittaa ne asiakkaillesi. Maksu tuotteista kannattaa ottaa asiakkailta viimeistään tuotteen toimitusvaiheessa, ettei vaan jää rahoja maailmalle. Itse maksat tuotteet Oriflamelle sitten esim. tuotteiden mukana tulleella laskulla, jossa tuotteet ovat siis pääsääntöisesti 25% edullisempia kuin esitehinnat. Tässä välissä tapahtuu siis sinun provisiosi saaminen. Jos innostut keräämään pienen tuotevalikoiman itselle, on todettu kyllä, että pitämällä kauneusiltoja eli kutsuja, saa parhaan myynnin.

Oriflamessa päätät siis täysin itse, mitä haluat tehdä ja kuinka paljon ansaita vai haluatko vain mukavan harrastuksen. Tätä voi tehdä siis täysin itselleen sopivalla painotuksella. Työajat ja ajantarve riippuvat siitä, millaisia tavoitteita itsellesi asetat. Oriflame voi olla vähän aikaa vievä harrastus tai tuottoisa kokopäivätyö, sinä päätät! Riippumatta siitä, haluatko käyttää hyviä tuotteita edullisesti, ansaita ekstraa tai luoda uran, Oriflame muotoutuu elämääsi. Oriflame palkitsee muutenkin kuin rahassa. Se antaa uutta mielenkiintoista tekemistä ja uusia ystäviä. Hyvästä työstä palkitaan palkinnoilla, jotka voivat olla esimerkiksi tavaroita, tapahtumia tai matkoja kotimaassa ja ulkomaille. Myyntiedustaja voi osallistua Oriflamen järjestämiin koulutuksiin. Aina on meneillään jotain mielenkiintoista ja mukavaa. Tukenasi on osaava joukko oriflamelaisia, jotka auttavat mielellään ja tietenkin minä tiimin kokoajana.

Tuotevalikoimasta voisin kertoa sen verran, että perinteisen meikkimaailman lisäksi Oriflamelta löytyy myös koko perheen ihonhoito- ja puhdistustuotteet, valtavat määrät tuoksuja, Wellness-hyvinvointituotteet ja vaihdellen myös muodikkaita asusteita. Ihana sarja on myös Reilun kaupan sertifikaateilla varustettu Ecobeauty. Vartalo- ja hiustenhoitotuotteet kuuluvat myös valikoimaan. Koko valikoiman löydät netistä osoitteesta http://www.oriflame.fi ja tietenkin jaksoesitteistä.

Kaikilla tuotteilla on täydellinen 14 vrk:n palautus- ja vaihto-oikeus ja Oriflame on Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsen ja noudattaa Reilun Pelin Sääntöjä.
Oriflame-tuotteita ei ole koskaan testattu eläimillä. Emme ole myöskään testanneet tai testauttaneet tuotteiden raaka-aineita elämillä. Myös alihankkijamme sitoutuvat noudattamaan Oriflamen linjauksia ympäristön- ja eläintensuojelusta.

Toivottavasti innostut tulemaan mukaan tiimiini, sillä tätä voi aidosti suositella! Laita viestiä minulle, niin kerron lisää! Nyt on erinomainen aika startata!

oriflameposti (at) gmail.com

3

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+12

      >>>Verkostomarkkinoinnistakaan ei ole kyse, vaan ansaitseminen perustuu tuotteiden myyntiin.

    • niinsemenee

      Ensinnäkin tuotteita voi ostaa myös suoraan netistä ilman edustajaa. Pystyy rekrytoimaan, mutta vielä yhdestä tai kahdesta ei tienaa mitään. Jos tahtoo alkaa yrittäjäksi ja perustaa oman ryhmän niin tällöin vasta saa alaistensa myynnistä provisiota. Kuten kaupassa ja missä tahansa voit palkata alaisia ja todennäköisesti hyödyt heidän työstään tai heidän palkkaamisensa ei ole ollutkaan järkevää. Lisäksi suurimman provision saat joka tapauksessa omasta tuotemyynnistäsi.

    • eli näin

      Kuinka erotan laillisen verkostomarkkinoinnin ja laittoman pyramidipelin?

      Laillisen verkostomarkkinoinnin ja pyramidipelin välinen ero on lähinnä se, tuleeko järjestelmässä liikkuva raha ensisijaisesti osallistujilta itseltään (laiton pyramidipeli) vai tuotteiden ja palveluiden myymisestä verkoston ulkopuolisille asiakkaille (laillinen verkostomarkkinointi).

      Jos epäilet toiminna luonnetta, tee itsellesi nämä kysymykset:
      1. Voinko menettää tässä toiminnassa rahani?
      Jos vastaus on kyllä, ole varovainen. Verkostomarkkinointiyritykset eivät yleensä edellytä suuria investointeja tai liioteltua riskinottoa.

      2. Muodostuvatko ansiosi verkoston ulkopuoliselle asiakkaille myymiesi tuotteiden ja palveluiden mukaan?
      Jos vastaus on ei, ja palkkiot maksetaan osallistujien maksamista osallistumismaksuista, aloituspaketeista tai selvästi ylihintaisista tuotteista ja palveluista, kyseessä voi olla pyramidipeli. Huomaa, että on täysin laillista ostaa tuotteita vain omaan ja perheen käyttöön, niin kauan kuin tilausmäärät vastaavat henkilökohtaista kulutusta ja tuotteet ovat kohtuullisen hintaisia.

      3. Ostaisitko yrityksen tuotteita, jos et olisi itse jäsen?
      Jos et ole itse kiinnostunut tuotteista, niin miksi joku muu olisi? Lähde mukaan vain jos olet sitä mieltä, että yrityksen markkinoimilla tuotteilla on käyttöä sinulle itsellesi, perheellesi ja ystävillesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      201
      7748
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4432
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2165
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1736
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1659
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe