1. laita meikkiä tai ootko ostellut meikkejä (= tyttö aattelee ,et hän on luonnostaan ruma)
2.Mitään kokoon liittyvää(= tytöt on todella herkkiä , ne muokkaavat vartaloansa sen mukaan mistä pojat tykkäis, kuitenkin siiitä voi seurata anoreksia (kokemus)
tytöt saa keksiä lisäää!
pojat : älä sano ikinä näitä tytölle!
23
823
Vastaukset
- kkkkko
Itse en ainakaan muokkaa vartaloani sen mukaan mistä pojat tykkäävät. :D hereille.
- taylooor3333
no mutta miettimällä sitä että rakastaa jotain ja se sanoo jonku olevan vialla nii kait se tyttö haluu korjata sen sillä et suhde kestää?
- kkkkko
taylooor3333 kirjoitti:
no mutta miettimällä sitä että rakastaa jotain ja se sanoo jonku olevan vialla nii kait se tyttö haluu korjata sen sillä et suhde kestää?
Hah, jos jätkä sanoisi mulle ettei tykkää mun meikkaustavasta, hiusten väristä tai pitäisi persettäni liian suurena, se olisi jätkä joka lähtisi mun elämästä. Enkä sellaisen idiootin kanssa olisi joka vaatisi mua muuttamaan itseäni.
Eri asia jos suhteemme aikana lihoisin 30kg ja jätkä pyytäisi mua laihduttamaan koska terveysriskit ja hän ei kokisi mua viehättävänä enää, jolloin en suuttuisi. Itsekin kyseisessä tilanteessa vaatisin jätkää laihduttamaan.
Oletatko itsekin, että jätkä kasvattaa itselleen 6-päkin, koska sinä haluat? Luulen että jätkä lemppais sut siinä vaiheessa. - Jepsu
taylooor3333 kirjoitti:
hah, tolleen sen suhteen saa hajoamaan justiinsa. ja noi sun juttus nyt vaan on huomionhakemista, oisit keksiny ees vähän enemmän
- lololololol343443
kkkkko kirjoitti:
Hah, jos jätkä sanoisi mulle ettei tykkää mun meikkaustavasta, hiusten väristä tai pitäisi persettäni liian suurena, se olisi jätkä joka lähtisi mun elämästä. Enkä sellaisen idiootin kanssa olisi joka vaatisi mua muuttamaan itseäni.
Eri asia jos suhteemme aikana lihoisin 30kg ja jätkä pyytäisi mua laihduttamaan koska terveysriskit ja hän ei kokisi mua viehättävänä enää, jolloin en suuttuisi. Itsekin kyseisessä tilanteessa vaatisin jätkää laihduttamaan.
Oletatko itsekin, että jätkä kasvattaa itselleen 6-päkin, koska sinä haluat? Luulen että jätkä lemppais sut siinä vaiheessa.Eihän se mikään "käsky" ole, vaan ehdotus tai normaalia kritiikkiä. Jos olisin jonkun typyn kanssa, ja hän sanoisi että olis kiva jos hankkisin six-pakin, niin mitä pahaa siinä olisi? Tai jos hän sanoisi että hiustyylini on paska? Sitten vaihdetaan ehkä hiustyyli. Vituttaa tommonen ylimielisyys että painu vittuun jos et tykkää mun hiuksista.
- kkkkko
lololololol343443 kirjoitti:
Eihän se mikään "käsky" ole, vaan ehdotus tai normaalia kritiikkiä. Jos olisin jonkun typyn kanssa, ja hän sanoisi että olis kiva jos hankkisin six-pakin, niin mitä pahaa siinä olisi? Tai jos hän sanoisi että hiustyylini on paska? Sitten vaihdetaan ehkä hiustyyli. Vituttaa tommonen ylimielisyys että painu vittuun jos et tykkää mun hiuksista.
Joo no aloittajalla tuntui olevan käsitys että jos jätkä pyytää tekemään jotain muutosta, se on pakko toteuttaa.
Ja vaikka joku pyytäisi hiustyyliäni muuttamaan, en sitä tekisi jos itse hiuksistani pitäisin. Jos jätkä olisi valmis lemppaamaan sen takia että hiustyylini pysyisi samana niin lempatkoon sitten, ei kiinnosta.
Tätä tällä hain. Jos kumppani ei voi elää hiustyylin takia kanssani niin ei se jätkä ole sen arvoinen.
Ei ole yhtään ylimielisyyttä, ihan järkeä ja hyvää itsetuntoa ettei muuta itseään toisen mielipiteiden takia. - kkkkkko
lololololol343443 kirjoitti:
Eihän se mikään "käsky" ole, vaan ehdotus tai normaalia kritiikkiä. Jos olisin jonkun typyn kanssa, ja hän sanoisi että olis kiva jos hankkisin six-pakin, niin mitä pahaa siinä olisi? Tai jos hän sanoisi että hiustyylini on paska? Sitten vaihdetaan ehkä hiustyyli. Vituttaa tommonen ylimielisyys että painu vittuun jos et tykkää mun hiuksista.
Ja kai osaat sen päkin hankkia ilman toisen ehdotusta jos sen haluat.
Kunnon tohvelikansaa olet, toivottavasti löydät hyvän tossuttajamuijan itsellesi.
- bananan
Poika -"Se Emma(tai kuka nyt ikinä onkaan) kyselee multa koko ajan kaikkea facessa.
Niin ja sitten Tuomas anto mun numeron Sannalle."
Tyttö- Vittu. - Dumbasses
Voi jeebus christ, eikö seurustelussaki vois olla ikärajaa?
- jaa
jaa
:D ei näin
- Emotyttö_01
Jaa, en kyllä ainakaan itse rupeaisi muokkaamaan itseäni jos poika ei tykkäis mun vartalosta tai hiustyylistä :D Sellaset pojan lähtee alta yksikön mun elämästä, jos haluaa muokata mua taie i hyväksy ua sellasena ku oon. Jos tykkään mun hiuksista, pidän ne. Noi saattaa kyllä loukata niitä herkkiä tyttöjä joille muiden mielipiteet ovat maailman tärkein asia, mutta ei ainakaa mua :P And i'm proud of it.
Ja olit nyt voinu ees vähän lisää noita keksiä... Tos on vaa kaks. - lifemocker
Emotyttö_01 kirjoitti:
Jaa, en kyllä ainakaan itse rupeaisi muokkaamaan itseäni jos poika ei tykkäis mun vartalosta tai hiustyylistä :D Sellaset pojan lähtee alta yksikön mun elämästä, jos haluaa muokata mua taie i hyväksy ua sellasena ku oon. Jos tykkään mun hiuksista, pidän ne. Noi saattaa kyllä loukata niitä herkkiä tyttöjä joille muiden mielipiteet ovat maailman tärkein asia, mutta ei ainakaa mua :P And i'm proud of it.
Ja olit nyt voinu ees vähän lisää noita keksiä... Tos on vaa kaks.aika turha olettaa että se on hyväksyttävää jos suhteessa ollessa toinen alkaa lihomaan merkittävästi.
sillä ulkonäöllä kun ON merkitystä siihen haluaako toista vai ei... - susbollah
lifemocker kirjoitti:
aika turha olettaa että se on hyväksyttävää jos suhteessa ollessa toinen alkaa lihomaan merkittävästi.
sillä ulkonäöllä kun ON merkitystä siihen haluaako toista vai ei...kerrankin oot oikeessa
Itsekuri on kaiken U ja Y!
- (^u^)
Onko nainenkin iphone ku vähä tippuu niin takuuseen. Ja eikä me sanotaan joskus iha vaa läpällä asioita kaikki mitä mies naisesta tarttee on tuki ja lopun ehkä tiedätte mutta esim. Nainen istuu sohvalla mies sanoo läpällä että move your fat ass niin ei se vittu tarkota että laihduta taikka muutu anoks.
- (^u^)
(^u^) kirjoitti:
Onko nainenkin iphone ku vähä tippuu niin takuuseen. Ja eikä me sanotaan joskus iha vaa läpällä asioita kaikki mitä mies naisesta tarttee on tuki ja lopun ehkä tiedätte mutta esim. Nainen istuu sohvalla mies sanoo läpällä että move your fat ass niin ei se vittu tarkota että laihduta taikka muutu anoks.
Ja btw hankkiutukaa eroon jb:stä & get all the men.
- vittusoikoonpennut
(^u^) kirjoitti:
Ja btw hankkiutukaa eroon jb:stä & get all the men.
Mitä pahaa on toisen ihmisen musiikkimaussa? jos poika tykkää jostai bändist ni ei kukaa tuu sulle et hanki elämä homo!!! Mut jos tyttö tykkää JB:stä tai One Directionista, ni heti ollaan että hanki elämä! Et sä saa noista miestä!!! Tai jtn. Ei siin mitää pahaa oo jos joku tykkää jostai musiikist!!! Hanki sinä elämä!
- nolouuuuuuuuuuuuus
vittusoikoonpennut kirjoitti:
Mitä pahaa on toisen ihmisen musiikkimaussa? jos poika tykkää jostai bändist ni ei kukaa tuu sulle et hanki elämä homo!!! Mut jos tyttö tykkää JB:stä tai One Directionista, ni heti ollaan että hanki elämä! Et sä saa noista miestä!!! Tai jtn. Ei siin mitää pahaa oo jos joku tykkää jostai musiikist!!! Hanki sinä elämä!
Hankkikaa kaikki elämä ku ootte suomi24:ssa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- häpeyyyyyyyyys
nolouuuuuuuuuuuuus kirjoitti:
Hankkikaa kaikki elämä ku ootte suomi24:ssa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Itekki näytät olevan...
- aasikki
(^u^) kirjoitti:
Harmi että se ei mene takuuseen ku tippuu vaan joutuu ite maksaan.
..
- ja ihan muija olen.
Tää on aina niin huvittavaa että jätkän pitäisi kehua aina muijaa niin vitusti eikä koskaan saa sanoa pahasti, mutta muijille ei kuitenkaan ole ohjeita mitä ei saa tehdä / sanoa jätkille .
Vittuako niiden jätkien pitäis teitä palvoa, hankkikaa joku vitun hurtta jos te palvelijaa haluutte :) - :<<<<
Kyllhä mäki laihduinn kymmene kiloo ja aloin meikkaa jätkän takii :D Sanokaa pois vaan sillä teitä varten me tääl ollaan! MUTTA ÄLKÄÄ KOSKAAN SANOKO ETTÄ TYTÖN VOI KORVATA ESIM. kaverilla / siskolla :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321