Mulla on Yaris TS 1.8 Dual, vm 2007.
Jarrut pitävät pientä ääntä jarrutettaessa, edessä jarrulevyt kuluneet epätasaisesti, takana kiiltävät ja sileät jarrulevyt.
Ilmeisesti edessä menevät sekä jarrulevyt että-palat vaihtoon.
Kysymys kuuluu: ostanko nettikaupasta osat ja vien pienkorjaamolle vaihdettavaksi, vai vienko merkkikorjaamoon?
Netissä mamasan:fi.ssa tämmöiset hinnat:
Jarrulevyt eteen, 2 kpl 142,10 €
Jarrupalat eteen 37,80 €
Lisäksi tuntiveloitus 1-2 tuntia pienkorjalamolla.
Yli satasen ostoista ilmainen toimitus postiin.
Merkkiliikkessä tuntivelotus 81,50 osat. huh!
Taidanpa käydä vielä Toyotan tiskillä kysymäsä hintoja ;O)
Jarrulevyt ja -palat
8
552
Vastaukset
- Unoonvaihtanut levyt
Eiks noi ole heippo vaihtaa itse.
- tonne vien
Merkkiliike Tallinnassa 41e/tunti. Ei kannata noin pikkuasian takia,mutta jos esim. huolto lisäksi. Elke auto ee.
Vastaan tässä itselleni. Ei kannata ostaa noita jarruosia Mot...sta tai Bilt.sta, Merkkiliikken hinnat tässä.
Jarrulevyt eteen 160 pari.
Jarrupalat eteen 60 euroa..
Hintaero on niin pieni että vien autoni Toyotalle.- 744
Miksi ei kannata ostaa Motonetista? Motonetin jarrulevyt, esim. TRW:t on alkuperäislaatua, mutta paljon halvempia kuin merkkiliikkeessä. Jarrupalat saa Motonetista vaikka Boschia, jotka on ainakin Avensiksessa tehtaalta tullessa.
- Yaris 2012
Ok. Alkuperäisosat kestää.
Joo, tuli kyllä kova tarjous sähköpostitse elke auto ee:lta.
60 000 km täyshuollto 181,42 € osat.
Mutta mitens jos alkaisin myymään autoani, kannastaisko kutienkin viedä merkkiliikkeeseen Suomessa?
Entäs huollon takuu, jos jotain ilmenee, pitäisi lähteä taas Tallinnaan?- Yaris 2012
Näihän siinä kävis että sinnehän pitäis lähtee .Itse ainakin luottaisin Virolaiseenkin merkkihuoltoon. Todella edullista ,kun työ on sillä halpaa. Kun parin vuoden päästä Yarikseni takuu loppuu, niin sinne isompaan huoltoon vien. Laivarantaan mulla n. 8km. ja pari kertaa autollakin käynyt , mutta en vielä ole huollattanut. En usko että myyntihin mitään vaikutusta ,kun merkkihuolto kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086