Hei!!
Olen pitkään etsiny rotikan pentua...vastaan tulee vaan huijareita...=( paperikoiraa en etsi mutta puhdasrotuinen oltava. Olisko täällä kellään vinkata ,mistä löytyisi pentuja??
Juhuuu....
2
138
Vastaukset
Paperiton eli rekisteröimätön koira on AINA sekarotuinen, sen perimästä ja historiasta ei voi tietää yhtään mitään. Ei voi tietää emän ja isän terveydestä, ei niiden luonteesta, ei mistään mitään, koska papereita ja tietoa ei ole.
Ei ole olemassa yhtäkään oikeaa ja kunnollista syytä miksi pentuja ei rekisteröidä! Kun pentujen taustat ovat kunnossa, niin tietenkin ne myös rekisteröidään! Rekisteröimättömyyden takana on aina jokin epämääräinen asia, kuten esim. terveystulokset aivan pielessä (eli saat tosi sairaan koiran) tai emää pennutettu jokaisesta juoksusta (ja emä kärsii) tai luonne ei ole kunnossa (saat esim. tosi aggressiivisen koiran). Pahimmillaan hankkimalla paperittoman koiran tuet "pimeää pentukauppaa" ja pentutehtailua.
Asiasta voit lukea lisää mm. http://sensuroitu.net/jutut/paperittomuus.pdf
Hanki vain rekisteröity rotukoira! Jos haluat rekisteröimättömän koiran, niin silloin hanki selkeästi monirotuinen koira.
Lisää tietoa ja mm. pentulistan löydät rottweiler-yhdistyksen sivuilta.- hgjjhgb
Ota yhteyttä kenneleihin ja kysele olisiko heillä lemmikkitasoista pentua myytävänä jonka hinta on alhaisempi. Paperitonta ei kannata ostaa ellet henkilökohtaisesti tunne myyjää ja pentujen vanhempia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625