Kokemuksia kyseisestä ruoasta?
Brit Care
3
200
Vastaukset
- BC:n fani
Erittäin hyvä. Hinta-laatusuhde kohdallaan. Tämä 1,5 vuoden kokemuksella.
- kokemusta1
Oli hyvä ruoka. Mutta koira teki täysstopin yhtäkkiä kahelle eri laadulle, eli siis ei kertakaikkiaan enää syö nyt sitä. MOni muukin koira tehnyt kuulemma saman. Se harmitti, eikä annettu alkuun periksi, koska ruoka tuntui allergikkokoiralle sopivan muuten niin hyvin. Mutta ei, se ei vaan mennyt enää alas lainkaan.
- hrehryeh
oma ajokkinen lopetti jahti&vahti extra energin syömisen, ei maistunut enää (tosin puoliksi raakaruokinta oli joten lihat tietysti menivät) ja mahakin oli välillä aika sekaisin, päätin sitten ostaa vähän laadukkaampaa sapuskaa, päädyin sitten brit careen ja heti ensimmäisellä syömiskerralla koira ahmi kupin tyhjäksi, pari viikkoa nyt kokeiltu ja ei kertaakaan ruokaa ole jättäny, mahakaan ei enää sekaisin ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059